Aihe: Suomenkielinen kitarawiki?
1 2 3 4 5
plikk
06.02.2007 17:43:40
Piilonosto toimii. Paljon muokkauksia sekä muutama uusi sivu
plikk
27.02.2007 11:55:59
Jo 53 artikkelia SkittaWikissä. SkittaWikiä on katsottu yhteensä 28 080 kertaa ja muokattu 589 kertaa. Keskimäärin yhtä sivua on muokattu 0,40 kertaa, ja muokkausta kohden sivua on katsottu keskimäärin 47,67 kertaa.
Tommi S.
14.07.2007 22:58:38
Mitä kuuluu kitarawiki-projekteille?

Tein tuonne Wikikirjastoon Kitarakirjaa varten mallineen jolla saa näppärästi graafisia sointuotekaavioita, eli nyt kaikki joita huvittaa voivat täyttää sointuluettelon tuolla mallineella.
Ohje mallineen käyttöön on osoitteessa http://fi.wikibooks.org/wiki/Kitarakirja/Sointuluettelo/Muokkausohje
ja Kitarakirja on http://fi.wikibooks.org/wiki/Kitarakirja

Tuo malline ilmeisesti näkyy hieman väärin Internet Explorer seiskassa, joten jos joku osaa sen korjata niin siitä vaan. Jokin ongelma taulukoiden solujen mittasuhteissa tai jotain, yksi monista IE7:n bugeista luultavasti.

Skitta.net taitaa muuten juuri nyt olla kanveesissa, ei nimittäin vastaa.
Sanetium
15.07.2007 13:03:15 (muokattu 15.07.2007 13:10:31)
Itse olen lisännyt SkittaWikiin tekstiä bassosta. Ei mitään kovin tarkkaa kun en ole basisti... mutta koittakaa kestää.

Toivon mukaan lisään jotain muutakin jahka ehdin ja kykenen.

EDIT. Nyt on intervalleista jotain juttua.
markku.rankaisija
17.07.2007 17:57:40
Noin, nyt olen lisännyt oman pienen ja mitättömän panokseni. :)

Mites ois, olisiko ideaa ruveta kerämään tuonne SkittaWikiin suurta tietopankkia eri valmistajien eri malleista ja vaihtoehdoista? Varsinkin jos huomiota kiinnitettäisiin esimerkiksi seuraaviin asioihin:

-Äärimmäisen tarkat speksit
-Eri vuosina valmistettujen kitaroiden mahdolliset erot
-Hyvät ja selkeät kuvat joka puolelta kitaraa (ja eri vuosien malleista, mikäli eroavaisuuksia on)
-Mahdolliset malliviat
-Valmistusmaa
-Artikkelin loppupuolelle jokainen voisi lisätä mielipiteensä ja pienen arvostelunsa kyseisestä soittimesta oman nimimerkkinsä alle

Itseäni kun kismittää se, että esim. Ibanezin sivuilla saa niitä kuvia siristellen tiirailla tyyliin "että onkos tuossa nyt lavassa reunalistaa vai ei?". Lisäksi niissä värit ovat aivan erilaiset kuin luonnossa. Jokainen kun lisää artikkelin tyngän kuvineen siitä omasta Jacksonista tai Gibsonista (mikäli ei jo ole), niin johan niitä rupeaisi olemahan! Uutta kitaraa hankkittaessahan tämmöinen tietokanta olisi varsin kätevä, kun samasta paikasta saa tietää mahdollisimman paljon erilaisista vaihtoehdoista yms.

Itse voinen lisätä malliksi pienen tietopaketin tuosta Schecter Damien-6:stani. ;)
Romantikkoitkijät #45
Sanetium
19.07.2007 17:53:49
-Äärimmäisen tarkat speksit
-Eri vuosina valmistettujen kitaroiden mahdolliset erot
-Hyvät ja selkeät kuvat joka puolelta kitaraa (ja eri vuosien malleista, mikäli eroavaisuuksia on)
-Mahdolliset malliviat
-Valmistusmaa
-Artikkelin loppupuolelle jokainen voisi lisätä mielipiteensä ja pienen arvostelunsa kyseisestä soittimesta oman nimimerkkinsä alle

Itse en osaisi kertoa tuollaisia juttuja (paitsi ehkä omista kepeistäni), mutta tuollainen olisi ehdottomasti loistava juttu. Ja tarvittava tieto löytyisi helposti, jos vaikka miettii kahden kitaran välillä, kumman ostaisi. Näkisi hyvät ja huonot puolet ja muiden kokemuksia...
plikk
08.09.2007 13:26:48
67 artikkelia. Voiko joku hieman tarkkailla ettei kukaan perseile Skittawikissä? Ylläpito on valtion kuntoutusleirillä ensi heinäkuuhun asti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)