Aihe: Metallica?
1 2 3 4 5 6 7
jogo3000
14.07.2006 09:27:33

Niin tulihan tuota itelläki alkuaikoina Metallicaa väännettyä ja tulee vieläki. Hyvää harjoitusta komppaukseen alottelijalle ja myös pitemmän aikaa soittaneelle. =)

Onhan tuossa tekemistä esim. Batteryssä.
I fought the law and the law won.
Teme007
14.07.2006 17:10:15
Kyllähän se Kirkkikin tahkoo riffit samalla intensiteetillä kun Hetfieldkin, siitä +.
sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa
Askorbiinihappo
14.07.2006 20:34:17

MIelestäni siinä ei ole mitään vikaa,että kuuntelee MEtallicaa.Jos tykkään siitä,miksi en kuuntelisi?Jos en tykkää,miksi kuuntelen?

Ja musta Hetfield on parempi kitaristi kuin Hammett,siinä on perkele asennetta!Ja en menisi kyllä milloinkaan kehumaan kyseisiä herroja maailman parhaiksi kitaristeiksi,ehkä kuuluisimmiksi heavy-metalissa.
Potilas Saarisella oli rypäleitä perseessä.
gasser
14.07.2006 20:39:53
En ole koskaan soittanut metallicaa enkä omistanut yhtäkään niiden levyä, olenko huono ja basaka äiä?
On niillä mun mielestä muutama mukava ralli ja homma muutenkin ihan kohdallaan, ei siinä mitään. Mukavata.
Tohon teinix-hommaan en ota kantaa.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
DeWilde
14.07.2006 21:47:37
Metallica nyt vaan on aivan liian yliarvostettu bändi. Ei siinä musiikissa varmaan mitään vikaa ole, mutta muutakin saa toki kuunnella.
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
Werde
15.07.2006 12:59:08
Metallica nyt vaan on aivan liian yliarvostettu bändi.

Miten maailmanhistorian suurin hevibändi voi olla yliarvostettu?
DeWilde
15.07.2006 13:06:37

Taisit jo vastata omaan kysymykseesi.
Werde
15.07.2006 13:14:01
Taisit jo vastata omaan kysymykseesi.

Älä nyt koita väistellä, kiinnostaa oikeasti tietää keksitkö jotain järkevää perustelua väitteesi tueksi.
ollikainen
15.07.2006 13:23:34 (muokattu 15.07.2006 16:34:14)

Nämä on taas niitä jotka murjottaa kun Metallica ''myi itsensä''...
Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier
DeWilde
15.07.2006 14:42:00 (muokattu 15.07.2006 16:32:51)
Älä nyt koita väistellä, kiinnostaa oikeasti tietää keksitkö jotain järkevää perustelua väitteesi tueksi.

Sanotaanko vaikka näin, että minulle "maailmanhistorian suurin hevibändi" ei ole minkään kovin suuri meriitti ja sinä voisit puolestasi perustella miksi juuri Metallica on paras. M.netissä ja tuttavapiirissä olen törmännyt sellaisiin henkilöihin, joiden mielestä Metallica on ihmiskunnan sivistyksen huipentuma ja kaikki muu musiikki on lähes poikkeuksetta ihan huonoa. Kaikki saavat toki pitää minkälaisesta musiikista tahtovat, mutta musiikkimaun laajentaminen saattaisi tehdä edellämainituille henkilöille hyvää. Toisaalta olen myös heille kiitoksen velkaa, sillä heidän varoittava esimerkkinsä kannusti minua välttämään teinihevariuden upottavat suot ja kuuntelemaan musiikkia avarakatseisemmin.

Fanit eivät saisi vaikuttaa itse musiikkiin suhtautumiseen, mutta minkäs teet.

Nämä on taas niitä jotka murjottaa kun Metalilca ''myi itsensä''...

Ai mää vai?
cadabra
15.07.2006 16:26:23
Kaikki saavat toki pitää minkälaisesta musiikista tahtovat, mutta musiikkimaun laajentaminen saattaisi tehdä edellämainituille henkilöille hyvää.

Kylläpäs se edellämainittu henkilö on tainnut kuunnella muutakin musaa koska sen mielestä Metallica on paras. Siis johonkihan se sitä vertaa. Alkaa muutenki tuntumaan että ne tässä eniten teinejä on jotka niistä eniten jauhaa. Ollaan niin isoja ja kasvaneita että oikeen naurattaa ihmiset jotka ei vielä ole niin vanhoja. Noh kukin tavallaan.
Meehän kämpille.
ollikainen
15.07.2006 16:34:59

Ai mää vai?

Sinä luulisin....

P.S: Typotin, korjautin...
Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier
Twistyh
15.07.2006 22:32:13
Hah,hah,hah.
Kaikki saa oikeesti soittaa mitä haluaa.
Humu
15.07.2006 22:48:23
Kaikki saa oikeesti soittaa mitä haluaa.

Ihanko totta?
cadabra
15.07.2006 22:57:09
Ja musta Hetfield on parempi kitaristi kuin Hammett,siinä on perkele asennetta!

Ai sen asenteen takia on parempi? Miksi niitä pitää ees vertailla kun kummallakin on alueensa jotka ne ainakin minun mielestä ovat hallinneet mahottoman hyvin. Nykytilanne sitte on vähä mitä on :)
Meehän kämpille.
Starlia
16.07.2006 00:47:16

Ja musta Hetfield on parempi kitaristi kuin Hammett,

Hä?!? Eiks Hefield olekaan valkoinen?

Sori..
Werde
16.07.2006 01:16:28
ja sinä voisit puolestasi perustella miksi juuri Metallica on paras

Se on jakanut riemua suuremmalle ihmisjoukolle kuin mikään muu raskaan sarjan bändi. Jos musiikkia pitäisi (voisi) laittaa paremmuusjärjestykseen, niin ehkä tämä olisi paras keino siihen. Minusta musiikin perusajatus on aiheuttaa kuulijassa hyviä viboja.

Toisaalta olen myös heille kiitoksen velkaa, sillä heidän varoittava esimerkkinsä kannusti minua välttämään teinihevariuden upottavat suot ja kuuntelemaan musiikkia avarakatseisemmin.

Onnea, kuulostaa siltä että olet päässyt elämässäsi pitkälle.
Super-Jari
16.07.2006 12:05:35
Sanotaanko vaikka näin, että minulle "maailmanhistorian suurin hevibändi" ei ole minkään kovin suuri meriitti

Mikä on sun mielestä sitten suuri meriitti? Vai onko tämä vaan että et pidä hevistä niin niiden saavutuksetkaan ei sinua vakuuta? Jos näin niin mitä teet hevibändiä käsittelevässä threadissa?
HENR
27.07.2006 00:32:33
Metallihan noin ylipäänsä on tunnetusti lapsellista musiikkia jota soittavat ja kuuntelevat vain henkisesti jälkeenjääneet mongoloidilapset jotka eivät tajua Oikeasta Musiikista yhtään mitään.

hajosin :D:D:D
Bazzist
27.07.2006 01:00:41
No kylläpäs on saatanasti kirjotuksia hemmetin tyhmästä aiheesta!! :'D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)