rakula 17.01.2006 19:12:51 | |
---|
Laitetaas http://koti.mbnet.fi/dysse-/donkkis/donkkis%20-%20hate%20me!.mp3 Syksyllä 2004 (kai) äänitetty, jolloin olin soittanut jotain 2 vuotta. Soundeista vastaa legendaarinen zoom 606, eli niitä ei tarvi sitte kommentoida :D. Ite olen edelleenkin aika tyytyväinen tohon nauhotukseen, kun ottaa huomioon sen hetkisen tasoni. Mut sanokaa mitä mieltä ootte tästä versiosta, voisin joku päivä kokeilla piruuttaan jos osaisin soittaa tän biisin paremmin nykyään. edit. Bed of razors löytyy myös äänitettynä, mutta se sisältää mun "laulamat" vokaalit joten sitä ei julkisesti tulla kuulemaan :D Tulemaan vaan, ei niillä lauluilla väliä. Hate me! Meni ihan mukavasti vaikka tuokin biisi on/oli selvästi liian vaikea sulle. Kompit meni ihan mukavasti, pientä takkuilua välillä mutta se ei menoa haittaa. Soolot meni paikotellen ihan hyvin, vaikeammat kohdat taas vähän röytäen. Eat my ass and balls |
Räbbänä 17.01.2006 19:19:09 | |
---|
Pistetääs nyt tännekin meikäläisen Dyers Eve -coveri. Tein joskus syksyllä. Rummut ja basso importattu (miltei) suoraan midistä ja "laulu" on kauheaa kuultavaa. Itse asiassa kaikki on ihan perseestä tässä, mutta menkööt taas kerran.. http://ameba.lpt.fi/~vilkmati/sontaa/Dyers_Eve_Cover.mp3 Aika tyly Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Starlia 17.01.2006 19:20:24 | |
---|
Aika tyly Heh.. Hyvässä vaiko huonossa? :) |
Räbbänä 17.01.2006 19:22:17 (muokattu 17.01.2006 19:22:52) | |
---|
Heh.. Hyvässä vaiko huonossa? :) Hyvässä. Ite tykkään. Hakkaa ainakin tuttavan bändin laulunkin osalta. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
zuppermuhle 17.01.2006 21:47:45 (muokattu 17.01.2006 21:59:57) | |
---|
Paljonko sen puppetsin tempo on tarkalleen? 210? EDIT: (Kommentoidaan nyt noita biisejä) Hate me menee aika hienosti. Konppikitara on aikas suttusen kuulonen. Sooloista ei ole pahaa sanottavaa. Olen kuullut tämän biisin viimeksi varmaan 2 vuotta sitten. Dyers eve on kans kova. Ihan eri sarjassa painii. Bodom Beach Terrorissa on karsea soundi ja tuo tii tii kohta kuulostaa kissanraiskaukselta. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Puoskari89 17.01.2006 22:35:50 | |
---|
Laitetaas http://koti.mbnet.fi/dysse-/donkkis/donkkis%20-%20hate%20me!.mp3 Syksyllä 2004 (kai) äänitetty, jolloin olin soittanut jotain 2 vuotta. Soundeista vastaa legendaarinen zoom 606, eli niitä ei tarvi sitte kommentoida :D. Ite olen edelleenkin aika tyytyväinen tohon nauhotukseen, kun ottaa huomioon sen hetkisen tasoni. Mut sanokaa mitä mieltä ootte tästä versiosta, voisin joku päivä kokeilla piruuttaan jos osaisin soittaa tän biisin paremmin nykyään. edit. Bed of razors löytyy myös äänitettynä, mutta se sisältää mun "laulamat" vokaalit joten sitä ei julkisesti tulla kuulemaan :D Aika perkuleen hyvin meni! Toi soolo oli aika perkuleen hyvin improvisoitu. Toi zoomi tuo vähän miinusta, kun saundi ei ollut kovin erinomainen mutta sormethan ne soittaa! ;) itekin heittäsin tänne jotain mutta kun ei ole koneeseen mitää hyvää efektihässäkkää. Ite oon soittanut vasta vuoden ja opetellut metallicalta mm master of puppetsin soolon ja bodomilta Downfallin solon, Bed of razorsin solon,Everytime i Dien solon, Bodom beach terrorin solon ja Follow the reaperin soolon mutta vain 2 noista menee nuottinuotilta ilman virheitä. Harmittaa kun ei saa vedettyä nauhalle :( |
Epi- 18.01.2006 07:04:46 | |
---|
Ite oon soittanut vasta vuoden ja opetellut metallicalta mm master of puppetsin soolon ja bodomilta Downfallin solon, Bed of razorsin solon,Everytime i Dien solon, Bodom beach terrorin solon ja Follow the reaperin soolon mutta vain 2 noista menee nuottinuotilta ilman virheitä. Harmittaa kun ei saa vedettyä nauhalle :( Joo-o, vuoden oot soittanu ja noi soolot menee.. Just. :F |
NeonKnight 18.01.2006 15:01:41 | |
---|
Ite oon soittanut vasta vuoden ja opetellut metallicalta mm master of puppetsin soolon ja bodomilta Downfallin solon, Bed of razorsin solon,Everytime i Dien solon, Bodom beach terrorin solon ja Follow the reaperin soolon mutta vain 2 noista menee nuottinuotilta ilman virheitä. Harmittaa kun ei saa vedettyä nauhalle :( Mikäs nauhoituksen estää? Joku halppismikki ei paha ostos ole, ja näitä ilmaisohjelmia kyllä löytyy, esim. Kristal. |
NRider 18.01.2006 16:17:26 | |
---|
|
Räbbänä 18.01.2006 16:36:36 | |
---|
Öri Öri Öri kansalaiset.
Axeplayer 18.01.2006 17:05:59 | |
---|
Kysympähän vaan. Onko tuo ihan laillista laittaa tänne noita omia covernauhotuksia? Ite olisin kovasti kiinnostunut tekemään nauhotuksen Cobin kissing the shadowsista mutta ei ole nauhotusvehkeitä eikä mitään rumpuohjelmaa. Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun. |
Starlia 18.01.2006 18:35:33 | |
---|
Onko tuo ihan laillista laittaa tänne noita omia covernauhotuksia? Eipä kai, mutta voin sulle pistää osoitteeni pikaviestillä niin katsotaan josko polizeita kiinnostaa kun soitat, että "tuo yksi tyyppi teki coverin.." :D |
Teemu K. 18.01.2006 18:37:24 | |
---|
Kysympähän vaan. Onko tuo ihan laillista laittaa tänne noita omia covernauhotuksia? Ite olisin kovasti kiinnostunut tekemään nauhotuksen Cobin kissing the shadowsista mutta ei ole nauhotusvehkeitä eikä mitään rumpuohjelmaa. Offtopic: Hohoh, eilen illalla äänitin tuon Kissing the Shadowsin osittain, melkonen yhteensattuma :-) En tiiä mihin lähettäsin... vaikka pitäs reenailla lisää... Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
skebailija 18.01.2006 22:17:14 | |
---|
Aika perkuleen hyvin meni! Toi soolo oli aika perkuleen hyvin improvisoitu. Toi zoomi tuo vähän miinusta, kun saundi ei ollut kovin erinomainen mutta sormethan ne soittaa! ;) itekin heittäsin tänne jotain mutta kun ei ole koneeseen mitää hyvää efektihässäkkää. Ite oon soittanut vasta vuoden ja opetellut metallicalta mm master of puppetsin soolon ja bodomilta Downfallin solon, Bed of razorsin solon,Everytime i Dien solon, Bodom beach terrorin solon ja Follow the reaperin soolon mutta vain 2 noista menee nuottinuotilta ilman virheitä. Harmittaa kun ei saa vedettyä nauhalle :( Vai menee? Jotenkin ei meikäläisen usko riitä ja vaikka osaisit niin kai osaat myös kompit? Mitä järkeä opetella pelkkiä sooloja? This toalet paper is like Clint Eastwood. Rough, tough and takes no shit.
-Wolfgang |
Jzci 18.01.2006 23:06:59 | |
---|
Ite oon soittanut vasta vuoden ja opetellut metallicalta mm master of puppetsin soolon ja bodomilta Downfallin solon, Bed of razorsin solon,Everytime i Dien solon, Bodom beach terrorin solon ja Follow the reaperin soolon mutta vain 2 noista menee nuottinuotilta ilman virheitä. Harmittaa kun ei saa vedettyä nauhalle :( Kannattaa varautua järkytykseen siinä vaiheessa kun pääset nauhoittamaan, voi käsitys omasta soitosta muuttua aika rajusti kun kuulee sen miltä todella kuulostaa. Noita sooloja ei nimittäin vuoden soiton jälkeen yksinkertaisesti ole mahdollista vetää (ainakaan sillä tavalla että ne kuulostaisivat hyvältä, tai siltä miltä niiden pitäisi kuulostaa), vaikka olisi treenannut vuoden ajan 10h päivässä. Anteeksi jos tuli kirjoitettua tylysti, mutta tosiasia on se, että noiden soolojen vaatimaa teknistä tasoa ei normaali-ihmisen ole mahdollista saavuttaa vuodessa. Jos taas olet jokin yli-ihminen tai muuten vain motoriikkasi puolesta jonkinlainen ihmelahjakkuus, niin tämä viesti on täysin aiheeton. :) |
Puoskari89 19.01.2006 09:31:48 | |
---|
Kannattaa varautua järkytykseen siinä vaiheessa kun pääset nauhoittamaan, voi käsitys omasta soitosta muuttua aika rajusti kun kuulee sen miltä todella kuulostaa. Noita sooloja ei nimittäin vuoden soiton jälkeen yksinkertaisesti ole mahdollista vetää (ainakaan sillä tavalla että ne kuulostaisivat hyvältä, tai siltä miltä niiden pitäisi kuulostaa), vaikka olisi treenannut vuoden ajan 10h päivässä. Anteeksi jos tuli kirjoitettua tylysti, mutta tosiasia on se, että noiden soolojen vaatimaa teknistä tasoa ei normaali-ihmisen ole mahdollista saavuttaa vuodessa. Jos taas olet jokin yli-ihminen tai muuten vain motoriikkasi puolesta jonkinlainen ihmelahjakkuus, niin tämä viesti on täysin aiheeton. :) En ymmärrä kun joku sanoo osaavansa bodomin jonkun soolon niin kaikki on heti että "vitut osaat täytyy olla yli ihminen". Mainitsemani soolot eivät ole vaikeita, uskokaan vaan. Kun niihin alkaa oikein tosissaan paneutua niin ne alkaa jäädä selkä rankaan. Eihän niissä aivot mpysy välttämättä mukana mutta lopuksi ne oppii ulkoa Muistakaa että niihin sooloihin pitää panostaa aika perkuleesti, ja kyllä, osaan komppi kitarat. Metronomin kanssa olen sooloja opetellut hitaalla temmolla ja nostanut aina tempoa kymmenellä kun menee ilman virheitä. Katon jos voin tänne heittää jotain. Katotaan sitä mirofonia. Olen soittanut 3 vuotta haitaria (saatte nauraa), mutta se on tuhat ketaa vaikeampaa kun kitaran soittaa. Tarvitaan tosi nopeita sormia ja on PAKKO soittaa ilman että katsoo. Voitte haukkua jos haluatte, en mä loukkaannu |
Epi- 19.01.2006 12:24:49 | |
---|
En ymmärrä kun joku sanoo osaavansa bodomin jonkun soolon niin kaikki on heti että "vitut osaat täytyy olla yli ihminen". Mainitsemani soolot eivät ole vaikeita, uskokaan vaan. Kun niihin alkaa oikein tosissaan paneutua niin ne alkaa jäädä selkä rankaan. Eihän niissä aivot mpysy välttämättä mukana mutta lopuksi ne oppii ulkoa Pistä nyt vaan sitä ääninäytettä ni kuunnellaan. :) Toi "Aivot ei pysy mukana" -juttu jotenki kuulostaa koomiselta. Kyllä itellä ainaki aivojen täytyy olla hommassa mukana jos jotain reenataan. :D |
Carpenter 19.01.2006 14:00:25 | |
---|
Pistä nyt vaan sitä ääninäytettä ni kuunnellaan. :) Näinhän se on. Puheet eivät merkkaa mitään. :D |
secondarymind 19.01.2006 14:03:14 (muokattu 19.01.2006 14:03:21) | |
---|
Näinhän se on. Puheet eivät merkkaa mitään. :D Tähän voisi soveltaa vähän yhtä vanhaa sanontaa: "Guitar talks, bullshit walks." :) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
NeonKnight 19.01.2006 14:47:58 | |
---|
Voin vain kuvitella miltä se sooloilu kuulostaa jos ne "aivot" eivät pysy mukana... kokemuksesta... |