terone 26.11.2005 22:57:36 | |
---|
täytyy tähän kyllä mainita että itse olen aina pitänyt Davea parempana. en osaa sanoa miksi ,13 vuotiaana vain joku taisi mulle sanoa että näin on ... heh. ja voisi tuota Gersiä kehuessaankin kertoa että miten niin se on hyvä? voihan se ollakin mutta alkuperäinen on aina parempi, jos on bändiä digannut vaikkapa 80-luvulta asti. tämä perustuu vain tunteeseen ei mihinkään muuhun, ainakin minun kohdallani. a dj, a dj, let´s get out of here!! |
MV 26.11.2005 23:37:25 (muokattu 26.11.2005 23:38:49) | |
---|
^ Soitto. Soitto. Soolot, epämääräistä rävellystä jossa ei ole mitään koukkua. Adrianin soolojen raiskaus ei kuulosta hyvältä. Miksi sulla sitten on se tuolla Bändi/vaikuttaja-listassa? wätless |
Fadead 27.11.2005 00:50:44 | |
---|
Miksi sulla sitten on se tuolla Bändi/vaikuttaja-listassa? Niinpä, Matlock haistoi palaneen käryä. Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
-Ossi- 27.11.2005 12:23:48 | |
---|
Höö miks kukaan ei ole maininnut Psycho Motellia, tai en ainakaan huomannut. Siinähän löytyy aika innovatiivista Smithiä regee hengessä. Smithi on kyllä kovempi jäbä kuin Dave tai Gerssi. Niinhän se on. Soittiko muuten Smithi jossain Kisken levyllä tai jonkun näitten weeni miesten kanssa? Kyllähän se jollain Kisken levyllä soitti, en vaan muista millä! Tosta Psycho motellista, että on kyllä innovatiivisia ja hienoja kitarajuttuja. I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
-Ossi- 27.11.2005 12:26:18 | |
---|
Sanokaapas miksi se Janick Gers on kaikkien mielestä huono? Itse arvostan herraa erittäin paljon. Ja kunnon perustelut. Itse arvostan kanssa Gersiä paljon, enkä ymmärrä miksi jotkut haukkuvat herraa. Eikä herra mitenkään raiskaa niitä Smithin sooloja. Ei herraa varmaan kiinnosta vetää sooloja 1:1 joten heittää omat kikat peliin. Ei valittamista niistä sooloista, vaikka alkuperäiset ovat kyllä parempia. I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
Abugali 27.11.2005 15:26:10 | |
---|
Niinpä, Matlock haistoi palaneen käryä. Syyllinen on tarjoilija |
...And Justice For All 28.11.2005 14:51:17 | |
---|
Miksi sulla sitten on se tuolla Bändi/vaikuttaja-listassa? Mies on ensiluokkainen säveltäjä joka on kehittänyt varsin toimivia riffejä ja biisejä. Eihän kaikki sen soolot ole toki huonoja, Wasting love, Fear of the dark, Dance of death, Brave new world. Mm...beer... |
-Prokitaristi- 04.02.2006 21:22:42 | |
---|
Mies on ensiluokkainen säveltäjä joka on kehittänyt varsin toimivia riffejä ja biisejä. Eihän kaikki sen soolot ole toki huonoja, Wasting love, Fear of the dark, Dance of death, Brave new world. Juu-u, sitä mieltä minä olen, että herra tekee erittäinkin kelpoista hommaa studiossa ja biisientekopuolella, mutta livenä menee aina kyllä vähän poskelleen hommat. |
Cadaver 04.02.2006 22:32:27 | |
---|
Juu-u, sitä mieltä minä olen, että herra tekee erittäinkin kelpoista hommaa studiossa ja biisientekopuolella, mutta livenä menee aina kyllä vähän poskelleen hommat. Jos lopettaisi livenä Smithin soolojen päällesoittamisen, olisin erittäin tyytyväinen. Muuten kyllä arvostan, ja Afraid To Shoot Strangersin soolon alku oli syy itelle ruveta treenaamaan oikean ja vasemman käden synkronisaatiota :) |
ipa 05.02.2006 14:27:48 | |
---|
Olen itse vasta viimeaikoina tutustunut enemmän Dickinsonin soolotuotantoon, ja näiltä levyiltä löytyy ainankin hienoa soittoa Smithiltä (Accident of Birth & The Chemical Wedding). Harmi ettei Smith ole Brucen uusimmalla levyllä mukana. |
Trendkeel 11.02.2007 14:48:51 | |
---|
Nykyisinhän soitetaan se puolet levystä (lukuunottamatta nykyrundia) ja ne hitit. No, Janickilla ei ole joka biisissä sooloja ja nuo hitit perustuvat tälle 82-88 joilla Janick ei soita. Eli pitäähän herran antaa soittaa mutta se kyrpii, kun soolot on sellasta puuroa, että. Studiossa vielä kuunneltavia mutta kun on livenä.. Ei toimi. Vois vähän sen kitaranheiton lomasta harjotella. Janick on kyllä säveltänyt sellasta kamaa joka korvaa soittotaitoa - ei kuitenkaan kokonaan. Adrian on SE kitaristi ja 2000-luvun biisinkirjoittaja. On alkanut Stevellä hieman samat jutut toistaa kun on improvisaatio kadonnut. Mutta onneksi H korvaa senkin. Dave kun säveltää niin ei sieltä huonoa kamaa tule, mutta niitäkin biisejä on sitten yksi. No, mieluummin yksi hyvä kuin kolme huonoa. |
Askorbiinihappo 11.02.2007 15:25:28 | |
---|
Adrian on käyttänyt vuosien varrella lukuisia eri kitaroita, mm. Fenkun Stratoja, Deanin ML:ä, Gibsonin SG:tä ja Lespaa, Jacksonin King V:tä ja Stratoja , Ibanezin Destroyeria, Ladon custom-malleja... Ja TNOTHB:n(ko) kansilehdessä sillä on jonkulainen Explorer. Aina voisi olla paremminkin. *pam* |
hullu_ukko 11.02.2007 15:57:34 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK |
''Jos haluu heviä niin sitä ei tod millään romu stratoilla saa paitsi jos asentaa EMG:t ja kyllähän ne Richit on hevi kitaroita kun ne on niin pirullisen näkösiä ainakin ne sarvet siellä päässä.''- m4ss3 m/ |
Karipiirto 11.02.2007 16:11:49 | |
---|
Adrian oli kyllä 80-luvulla lavalla niin cool ku vain voi olla mutta siinä Brave New Worldin jälkeisellä Rock in Rio -dvd:llä se on vetäny ittensä sellaseen ihme Nü-Metal -asentoon, kitara polviin ja selkä kyyryyn ja jalat haaralle. Kattoon että nyt ei kyllä oo homma hanskas mutta se olikin vain pieni hairahdus ja ainakin molemmat maiden-keikat missä itte oon ollu niin kyllä on arvokkuus taas löytynyt. Turha juttu kait jonkun mielestä mutta kun kaveri on lavaesiintyjänä yksi esikuvistani Van Halenin rinnalla niin kyllä sillä mulle on väliä:-) NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!! |
Stalkah 11.02.2007 19:01:32 | |
---|
-dvd:llä se on vetäny ittensä sellaseen ihme Nü-Metal -asentoon, kitara polviin ja selkä kyyryyn, suu supulle ja jalat haaralle. senkin vääräoppiset, murray on ainoa ja oikea maiden- kitaristi, smith ei osaa soittaa mitään!!!11!11!! :P no ei, olen aina ihaillut smithin wasted years- sooloa, sekä niitä silloittaisia kappaleita (kuten 2 minutes to midnight) jotka se on kirjottanu/tai ollu mukana kirjoittamassa. hyvä kitaristi, soittaa komeilla kitaroilla, varsinkin se "explorer" elikkäs iban destroyer, jonka olisin ostanut (straton tilalle) jos niitä vielä valmistettaisiin, kova jätkä. Masturbate est Humanum- Damnd'oh! |
ballfish 11.02.2007 20:12:44 | |
---|
Smithin Ibanez Explorer, siis se mitä eniten käytti se punainen, on tarakalta malliltaan dt300fr. Melko harvinainen peli. Ebayssa tosin yksi tällä hetkellä. Napatkaa joku. |
olli8 12.02.2007 11:40:30 | |
---|
Ny menee khyl offtopiciks koko homma. Palataas asiaan, tai no ei vieläkään oikeastaan :). Olisin ehkäpä kiinnostunut JCM800:sen ostosta, joten kysynkin, että: Millä levyillä Smith ja Murray ovat käyttäneet kasisatasia 80-luvuilla? Piece of mindilla ja Powerslavella käytetty modattuja jcm800 vahvareita. Buustina Dave Murray käyttää MXR distortion pedaalia. Somewhere in Time ja seventh son albumeilla käytetty gallien kruegerin trankkuja. |
Räkkipeli 12.02.2007 11:43:43 | |
---|
Piece of mindilla ja Powerslavella käytetty modattuja jcm800 vahvareita. Buustina Dave Murray käyttää MXR distortion pedaalia. Somewhere in Time ja seventh son albumeilla käytetty gallien kruegerin trankkuja. Doningtonin livessä lavalla näyttäisi olevan JCM 800 vehkeet. Lie olisko sitten Fear Of The Dark -levykin äänitetty niillä? Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Numb 12.02.2007 13:50:41 | |
---|
Somewhere in Time ja seventh son albumeilla käytetty gallien kruegerin trankkuja. Ja sen kuulee. Aaargh, se soundi on ihan kuuntelukelvoton. Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen |
Räkkipeli 12.02.2007 13:53:20 | |
---|
Ja sen kuulee. Aaargh, se soundi on ihan kuuntelukelvoton. Miten niin? nehän on hienot soundit. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |