Ruosteessa 26.12.2007 15:52:15 | |
---|
oisko kellään sointuja sir elwoodin hiljaisten värien biiseihin? muihin kuin niihin mitkä ovat varjoja varkaita ja vanhoja valokuvia nuotti kirjassa? |
Ruosteessa 26.12.2007 16:08:00 | |
---|
jope ruonansuun enkeleitä toisillemme tai siihen joululauluun missä lauletaan "tonttu lausui enkelille varjele heikompaa..." sointuja kyselisin |
thekimble 27.12.2007 08:23:25 | |
---|
Hector - Asfalttiprinssi. Löytyykö keneltäkään? jotenki noin: Am____dm__Am mitä nyt? salkkumiehet nurkissamme häärii, Am__ dm__Am pankit meidän leivän rahaan käärii, F_ G__Am asfalttiprinssi mä oon! F_ G__Am asfalttiprinssi mä oon ************ Am___dm_E7__Am | E7 | Am luona Sipoonkirkon seison ja katsomaan jään; Am___dm_E7__Am | E7 | Am siinä Laineen Pirkon itkevän myöskin mä nään.. ____C | Am | F | Am Batman ethän auttaa vois??! _____C | Am | F | Am kun meidän linnat myydään pois. Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
thekimble 27.12.2007 08:36:26 | |
---|
Löytyisikö keneltäkää sointuja Irinan biiseihin: Vahva, Älä sano mitään, Kipukasvattaa, Hiljaisuus, Filmi, Muista pysyy hiljaa, Filmi, Kymmenen kirosanaa ja Merkitykset muuttuu? En oo löytäny mistään enkä oo saanu korvakuulolla soitettua VAHVA Am | Dm Am F G Viimeisen lähtösi jälkeen luulin maistavan kuolemaa Am F G mutta paremmin tietävät kertoi jos ei se tapa niin se vahvistaa F nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva Am ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa Dm7 F G vaikka jokainen mun hengityskin sinusta muistuttaa Am Dm7 G Musiikki yksin soi mä en tahdo mennä enään sitä kuulemaan Am Dm7 G Nyt elämä luisuu pois enkä mä saa siitä virtaa katkeemaan Em Dm Am Jokainen tunti syö sitä pois VASTAUKSET _ Em _ G Sun silmissä lukee mun tarina melkein tarkalleen Am___ D Kämmentemme kohtalonviivat niin toistensa muotoiset Hm___ Em Mut tiedätsä oikein kuinka mä pelkään et vielä tää juttu puukottaa selkään Am_ C _ D_ Hm Tää vois olla se mitä toivonut oon mut mitä mä sitten teen Em_ G C_ D Anna mulle ne vastaukset sä tiedät että mä tarviin ne _ Am_ C_ D_ Hm Kun on niin helvetin vaikee luottaa pelkkiin totuudenrippeisiin HILJAISUUS E A E A E Mä kuulen eteisestä askeleet, sä viereen kaadut tilaa siihen teet H A H A E A E et sano sanaakaan, tuijotat mun niskaa vaan samalla kun mä leikin nukkuvaa liian usein kaipaan niitä hetkiä, et saisin yksin nukahtaa ja herätä H A H A E A H A ei tarvis jännittää ja sisintänsä selvittää kun ei sitä ymmärrä itsekään E A E A E A Mä tiedän sun on vaikee ymmärtää, haluan sun lähelle, H A mutten että kosket aa E A E A ja voi kun se riittäisi sullekin, E A E niin tää kaikki vois jatkuu paljon helpommin Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Golibri 27.12.2007 18:20:34 | |
---|
Löytyisköhän keltään sointuja King Crimsonin starless biisiin? wäywäy sano väsynynt vetkuttaja |
maukkavee 28.12.2007 19:57:27 (muokattu 31.12.2007 15:53:01) | |
---|
oisko kellään nuottia/tabulatuureja + sointuja "kuumat kyyneleet" biisiin? jamppa tuomisen biisi,myös a.aallon rytmiorkesterilla on rautalankana ja sitten jos löytys tabulatuurit/ soinnut/nuotit "ruhtinaan viulu" kappaleeseen..ainakin toivelaulukirjan osassa 8,sivulla 122 näyttäisi olevan,jos joku voisi laittaa sen minulle ----kiittää---- |
hille 02.01.2008 19:19:15 | |
---|
Zen Cafen Todella kaunista olen yrittänyt soitella ja siihen onkin jo soinnut tänne ainakin kertaalleen laitettu. Nämä siis: http://members.tripod.com/~Mallbe/todellakaunis.txt En kuitenkaan noilla saa biisiä millään kuulostamaan oikealta eikä nuo soinnut ainakaan tämän videon perusteella ihan oikeilta näytäkään: http://www.youtube.com/watch?v=SzEJchC4X2k Elikkä voisiko joku hieman allekirjoittanutta lahjakkaampi kertoa miten tuo Putro tuossa videossa biisin oikein soittaa. Sellainen perusmuotoinen soinnutus, jossa soinnut on laitettu sanojen kanssa paikalleen auttaisi kummasti. Kiitoksia paljon jo etukäteen! |
panadol 02.01.2008 23:44:00 | |
---|
Kyllähän nuo soinnut on tuolla ihan oikein. Putro näkyy tosin välillä soittavan B-soinnun VII nauhalta II sijaan. Alussa on ylimääräiset 2. tahtia | E | B | ennenkuin varsinainen sointukierto ja laulu alkaa. Yhdessä välikkeessä ja lopussa basso laskee skaalaa alas E soinnun soidessa: || E, E(bass D#)| E(bass C#), E (Bass B) | F# | A | E || |
nasker 03.01.2008 03:46:45 | |
---|
Pitkän sivusta seuraamisen jälkeen on yksinkertaisesti pakko astua kynnyksen yli ja pyytää apua osaavilta ihmisiltä seuraavaan kappaleeseen. Raappana - Päivä on nuori 30:34 eteenpäin on kyseisen kappaleen akustinen live-esitys: http://areena.yle.fi/toista?id=986685 Tiedän, että jollekin tämän plokkailu sujuu yhtä helposti kuin minulta aakkoset, Siitä huolimatta Suuri kiitos etukäteen sille kauniille sielulle, ken pelastaa mut tästä ahdingosta! |
panadol 03.01.2008 12:43:48 | |
---|
Pitkän sivusta seuraamisen jälkeen on yksinkertaisesti pakko astua kynnyksen yli ja pyytää apua osaavilta ihmisiltä seuraavaan kappaleeseen. Raappana - Päivä on nuori 30:34 eteenpäin on kyseisen kappaleen akustinen live-esitys: http://areena.yle.fi/toista?id=986685 Tiedän, että jollekin tämän plokkailu sujuu yhtä helposti kuin minulta aakkoset, Siitä huolimatta Suuri kiitos etukäteen sille kauniille sielulle, ken pelastaa mut tästä ahdingosta! Epämääräisiä kertoja: | Em | Em | Em | Em G/E | C | C | ja: | Em | G | Am | Bm | G/E : 0-5-5-4-3-x (= Em7), luullakseni. |
ethnic 06.01.2008 09:09:44 | |
---|
Tietaaks kukaan sointuja Kemopetrolin Everythng's Fineen? Aika perussointuja, menee C-duurista mut paria sointua en onnistu nappaamaan. Suomalaista kirjastoo ei oo lahimailla taal aussilandiassa ja googlaamalla ei loydy.. |
Lateksu 07.01.2008 17:27:54 | |
---|
Löytyisiköhän keneltäkään Hassisen Koneen Rappiolla-biisin sooloon tabeja? Olisin todella kiitollinen jos joku ne laittaisi tänne! |
Y3J 07.01.2008 19:36:03 | |
---|
Mun korvakuulo on mennyt ihan lomille kun olen joutunut pärjäämään jo viisi viikkoa ilman kitaraa, joten voisiko joku ystävällinen muusikoiden.nettiläinen laittaa tästä pätkästä tabit: http://ksilta.edu.ouka.fi/~aoikarin/riffi.mp3 En saa selvää että tarvitseeko tuossa capoa vaiko ei. Paljon kiitoksia! It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
Henkka83 09.01.2008 15:52:59 | |
---|
Noihin J.Karjalaisen Lännen-Jukka biiseihin olis kiva saada soinnut. Kai se kääntyy iisisti banjosta kitaralle? :) Pontikkapoika ja Oksakruunu lähinnä ne kappaleet joita kaipaan. Voisi soitella niitä juomareissuilla... Ja älkää laittako minkään biisin sanoja kokonaisuudessa tänne M.nettiin, ettei kukaan saa mitään tekijänoikeussyytteitä... Onko kukaan löytäny näitä sointuja??? Myös Maailman Matti biisiin olis mukava saada soinnut... |
Henkeen ja Vereen 10.01.2008 12:38:55 (muokattu 11.01.2008 13:09:01) | |
---|
Löytyisikö Tuomari Nurmion versioimaan Daytonin Apinajuttuun sointuja? EDIT: Löytyi jo I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
KekkoKuus 11.01.2008 14:01:00 | |
---|
Olen yrittänyt metsästää Eppujen Tahdon Sut sointuja turhaan. Pystyiskö joku avittamaan? Kiitos paljon! |
Oksakohta 11.01.2008 18:17:14 (muokattu 31.03.2008 17:39:59) | |
---|
Joo ei mitään. |
IJarro 11.01.2008 21:15:00 | |
---|
Mites ois: Suurlähettiläät - Kun tänään lähden Oisko soinnutuksia? Koitappa soittaa ihan korvakuulolta Cstä. Ei oo paha. Siitä mistä sana lähtee on jotai tämmöstä: C, G, Am, F, C, G, Am, Am C, G, Am, F, C, G, F, F, F , G, F , g, Dm... jne noilla viidellä soinnulla menee luultavasti loppu piisikin Let's do some living after we die... |
maiggi 12.01.2008 23:54:35 | |
---|
Löytyiskö Antti Tuiskun Valovuodet biisiin sointuja ?? :D |
ilari421 13.01.2008 13:02:16 (muokattu 13.01.2008 13:02:54) | |
---|
Zen Cafén "Paskainen koira"? Alkuun tulee ainakin |C|C/H|Em|Em| x2 sitten alkaa mennä oudoksi, kenties rikottuja sointuja? Tai sitten olen kelvoton. |