Kasperi Tervonen 18.11.2008 19:15:49 (muokattu 18.11.2008 21:21:57) | |
---|
Joku provosoituneempi yksilö voisi nipottaa sulle makuasioista. Siihen nipotukseen tulis epäilemättä joku muu nipottamaan takaisin, että "taas täällä provosoidutaan tyhjästä ja paskotaan housuun". Noh, satunpahan vaan diggailemaan enemmän hieman suvaitsevammasta kirjoitustyylistä. Tuo Juccizin, ainakin mun sisälukutaitoni mukaan harvinaisen ylimielinen, tapa dissata kaikkea mistä hän ei itse tykkää, etoo mua. Toisaalta, sanottakoon nyt vielä samaisen hepun tunnustukseksi, että paljon asiallista sanottavaakin kyllä löytyy - tuo edellä mainitsemani seikka vaan hieman hämmästyttää ja kummastuttaa allekirjoittanutta pientä kulkijaa. Mutta turhapa tästäkin aiheesta lienee enempää lässyttää, en tajua miksi edes vaivauduin kirjoittamaan tämänkin postauksen. :) e: Kaikki oli omalla tavallaan kivoi ja ihkui... IMO, munsta, niinsku :-) Eiku ne kaikki on ihan paskoja. Joko ne puhuu liian paljon tai vähän, räpeltää heviä päin vittua paskalla soundilla, tai hieroo vaan vanhoja paskastratoja ja näppäilee kahta sointua typerä ilme naamallaan. :-----------) "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Pande 18.11.2008 19:20:23 | |
---|
"Mikäli jonkun ihmisen on ajateltava muita ajatuksia kuin minun ajatuksiani, on häneltä riistetty kaikista tärkein - eli ajattelemisen vapaus." -- Kimmo L. Sunkkila (lisää oikeita mielipiteitä: http://www.ilmatar.net/~np/opinions/ ) Jos nyt vertaillaan jaksoja niin kyllä meikäläisenkin mielestä Eugen iloittelu sijoittuu sinne häntäpäähän, ja Dahlblomin kitarointi puhui ihan tarpeeksi puolestaan ainakin meikäläiselle ollakseen vähemmästä puheesta huolimatta riittävän kiinnostava. Mutta saksanmaan mustalaistiluttaja oli kyllä toistaiseksi vakuuttavin soittaja. Vaikka onhan tämä tällainen vertailu aina vähän perceestä... Kaikki oli omalla tavallaan kivoi ja ihkui... IMO, munsta, niinsku :-) "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
Tigerstedt 18.11.2008 19:34:21 | |
---|
Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. That's utter nonsense! |
--Tomppa-- 18.11.2008 19:35:11 | |
---|
Määrittele kuka on muusikko. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Tigerstedt 18.11.2008 19:39:12 (muokattu 18.11.2008 19:40:37) | |
---|
Määrittele kuka on muusikko. Vaikkapa Tuomo ja Euge. Toiset tykkää Tuomosta ja toiset Eugesta, miksi pitää vääntää siitä kumpi aiheutti katsojalle enemmän myötähäpeää? Edit. Täytyy silti todeta, että tätä vääntämistä on yhtä viihdyttävä seurata kuin Kitaraklubiakin. You have to be trusted by the people that you lie to. |
antnis 18.11.2008 20:49:52 | |
---|
Vaikkapa Tuomo ja Euge. Toiset tykkää Tuomosta ja toiset Eugesta, miksi pitää vääntää siitä kumpi aiheutti katsojalle enemmän myötähäpeää? Edit. Täytyy silti todeta, että tätä vääntämistä on yhtä viihdyttävä seurata kuin Kitaraklubiakin. No siis tämä on vielä aika lempeätä vrt. digicamera.netin vääntöihin ;D |
PappaSF 18.11.2008 21:15:35 | |
---|
Ai että oli nautinto katella tänään Kitaraklubissa Tommy Emmanuelin soittoa. Toi soundi ja soitto on vaan jotain käsittämättömän hienoa, hunajata oli kyllä katella ja kuunnella tämän kertaista jaksoa. On aika rennon oloinen kaveri muuten tuo Tommy ja ei voi kun vaan ihailla tuota sen taitoa käsitellä kitaraa ja hitsi että on soundi hieno. |
juikkipuikki 19.11.2008 08:19:03 (muokattu 19.11.2008 08:22:00) | |
---|
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
darrell 19.11.2008 09:23:27 | |
---|
10. jakso tuolta http://jyrkka.net/juikkipuikki/Kitaraklubi/ oma domaini ja ftp tosiaan. Hävitin elisanet ftp:n tunnarit, ni jotain oli keksittävä :P Ensinnäkin Megakiitos näistä, ... mutta ainakin mulla tämä Tommyn jakso oli korruptoitunut 11:55 - 19:45. Onko muilla? Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
juikkipuikki 19.11.2008 09:44:47 | |
---|
Hyvin mahdollista. Eilen tuli uusi modeemi taloon, mikä on aiheuttanut koko ajan katkoksia netissä. Lieneekö ollut poikki jonkin aikaa ja sitten jatkanut uppimista tonne, mene ja tiedä?! Koitan pistää iltapäivällä sen tonne uusiks, josko sitten toimisi. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
antnis 19.11.2008 09:51:17 (muokattu 19.11.2008 09:53:04) | |
---|
Ai että oli nautinto katella tänään Kitaraklubissa Tommy Emmanuelin soittoa. Toi soundi ja soitto on vaan jotain käsittämättömän hienoa, hunajata oli kyllä katella ja kuunnella tämän kertaista jaksoa. On aika rennon oloinen kaveri muuten tuo Tommy ja ei voi kun vaan ihailla tuota sen taitoa käsitellä kitaraa ja hitsi että on soundi hieno. Joo kyllä hiljaseksi veti Tommy meikäläisen. Toivotaan että saadaan ehjä jakso katsottavaksi mutta kiitos tästäkin. |
juikkipuikki 19.11.2008 13:18:53 | |
---|
Hoi! Nyt on toimiva versio mun servulla! Latasin ja testasin, ni toimi buenosti. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Bluesmies 19.11.2008 15:20:45 | |
---|
Hoi! Nyt on toimiva versio mun servulla! Latasin ja testasin, ni toimi buenosti. Kiitos!!!!!!!! |
Rauzku 19.11.2008 15:35:42 | |
---|
Hoi! Nyt on toimiva versio mun servulla! Latasin ja testasin, ni toimi buenosti. Pystyykö tota tallentamaan tietokoneelle ollenkaan? Vai kuseeko tässä koneessa joku? |
Bluesmies 19.11.2008 15:44:58 | |
---|
Pystyykö tota tallentamaan tietokoneelle ollenkaan? Pystyy. Vai kuseeko tässä koneessa joku? Kusee. |
diarrheavomit 19.11.2008 16:23:44 | |
---|
Saisko sen yhdeksännen jakson vielä jakoon? Kiitokset juikkipuikille uppimisesta. :) www.diarrheavomit.tk |
Rauzku 19.11.2008 16:42:16 | |
---|
Joo kiitokset vaan uppimisesta. Mahtava toi Tompan jakso, miehen tekniikka on jotain uskomatonta, vaikutti myös hyvältä tyypiltä näin muutenki. |
juikkipuikki 19.11.2008 17:51:02 | |
---|
Mä upin noi jaksot pikkuhiljaa kaikki tonne servulle. Saa sieltä sitten täydellä nopeudella aina. Oli muuten pirun hyvä toi Tommyn jakso. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Peltsi88 19.11.2008 18:11:31 | |
---|
Jos samalla linjalla jatketaan... Sua siis oikeasti kiinnostaa enemmän kuulla se, että kaveri on kuunnellut nuorena Metallicaa ja sen jälkeen sahataan kammottavalla soundilla jotain päätöntä räpellystä? Ja sitten kaiken kukkuraksi vielä tutustutaan siihen, millä kamoilla noin huono soundi on ylipäätään mahdollista saavuttaa. Sanaseppoilun sivuttaakseni ja vain kaksi ääriesimerkkiä kaivaakseni, Dahlblom sanoi kitarallaan kahdessa soinnussa enemmän kuin Euge koko lähetyksen (soitannollisen uransa?) aikana. Oot sie hyvä tyyppi. Jatkahan samaan malliin, ni kaikilla on kivaa. Oli kyllä hyvä jakso tämä uusin, pakko myöntää. Eniten kuitenkin on iskeny tähän asti Euge, Wäinölä ja Joscho Stephan. Stephanin aksentista mulle tuli mieleen Schwarzenegger. I'll be back. |
Bluesmies 19.11.2008 18:11:33 | |
---|
Kyllä toi Emmanuellin soitto vetää hiljaiseksi. Ei hyvänen aika. |