Meisseli 24.09.2004 19:19:50 | |
---|
Noin vuoden verran olen nyt tasaisin väliajoin nauranut itseni lähes hengiltä kun olen laittanut kappaleen "time traveler" soimaan. Uskomatonta. Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
mtt76 24.09.2004 22:17:45 | |
---|
Mut on se ny ihme, jos kädet voivat tehdä mitä tahansa niin suu ei enää pysy "näpeissä". Kyllähän sen ymmärtää, että otsa rypistyy kepittäessä tai fiilisbendissä, mutta tossa ne ei tulleet edes missään "paino"-kohdassa, siis ainakaan tossa BWV 848- videossa. Itse asiassa mulla ei pysy suu 100% hallinnassa mitään soitinta soittaessa. Aina tulee ainakin vähän tahatonta virnettä tai mutrua, halusi tai ei. Ilkeintä mitä soittajalle voi tehdä on kertoa sille että hän ilvehtii soittaessa. Sen jälkeen soittaminen on tuskaa. Ei ne ilmeilyt tosiaan tule "paino"-kohdissa. Paitsi ehkä siinä Autumn leaves-versioinnissa. Klassisten kappaleiden osalta musta näyttäisi siltä, että hän pystyy soittamaan varsin ison osan täysin autopilottiin luottaen, mutta silloin tällöin joutuu skarppaamaan, ja sitten ilmestyykin ystävämme orava. Kun katsoin niitä joskus aikaisemmin, niin jäi mielikuva, että Fulara on oikeakätinen. Soolot oikealla menee hyvin, kun vasen menee autopilotilla. Aika usein, kun vasen sooloaa, niin huulet alkaa väpättää. Tiedä sitten mistä se johtuu, kun hän ilmeisesti on kuitenkin soittanut joskus muinoin kitaraa ihan niin kuin me muutkin oikeakätiset. mielestäni hän ei ole sen kummallisempi kuin näppärä pianisti. Ei minunkaan mielestä. Mutta kyse olikin meistä kitara-osaston lukijoista. |
85423321 25.09.2004 03:09:18 | |
---|
George W Bush: "I know the human being and the fish can coexist peacefully." |
SteveVaiEi? 25.09.2004 08:27:38 (muokattu 25.09.2004 08:28:32) | |
---|
Ei minunkaan mielestä. Mutta kyse olikin meistä kitara-osaston lukijoista. Hmm. Tuo pani minut miettimään pianon koskettimistoa ja kitaran otelautaa. Kitarallapa et tunne sormissasi ylennettyjä nuotteja mikäli et ole tuunailua harrastanut. Pianossa koskettimet on rivissä... ja ja... Kitarassa nuotteja pitäisi saada samalta kieleltä soimaan nopeasti peräkanaa ja vielä kun tämä tehdään täpäten homma menee jo aika vaikeaksi. Siihen verrattuna pianon soittohan on helppoa kuin pyörällä ajo. Mutta miten helv. ne vetää harmonikalla?????? |
Timesby 25.09.2004 10:48:23 | |
---|
Go hump yourself! |
rockitsb 25.09.2004 11:22:43 (muokattu 25.09.2004 11:23:43) | |
---|
Kaikille ketjun clipeille iso HOho! Ei sillä ettei tiluttaa osaisi, mutta... EDIT: korjattu: soittaa-->tiluttaa Ei haittaa. |
SonOfaWarrior 25.09.2004 11:42:39 | |
---|
Itse asiassa mulla ei pysy suu 100% hallinnassa mitään soitinta soittaessa. Aina tulee ainakin vähän tahatonta virnettä tai mutrua, halusi tai ei. Ilkeintä mitä soittajalle voi tehdä on kertoa sille että hän ilvehtii soittaessa. Sen jälkeen soittaminen on tuskaa. Juuei se pysy varmaan kellään täysin. Tietynlaista nykimistä löytyy varmaan aina. Mut toi nyt vaan oli mun mielestä aika äärimmäisestä päästä ja kaveri puhisi ja puhalsi niin avoimesti peittelemättä. Mä väittäisin jättäväni pärstäni kuvasta kyllä tossa vaiheessa tai kasvattaisin letin sen eteen. Edelleen tää on täys sivuseikka ja ei todellakaan tarkoitettu mitenkään pahassa mielessä. Näppärä kaveri ja hauska idea. Solid Steel. |
overtake 25.09.2004 16:07:10 | |
---|
It's such a fine line between stupid, and clever. |
Kitarajeesus 25.09.2004 16:24:43 | |
---|
Nuo Coenen jutut alkaa lähennellä jo ihan oikeaa musiikkia.Hauskaa meininkiä. Musiikki on elämä. |
overtake 25.09.2004 16:56:39 | |
---|
Jep, hauska tyyppi muutenkin. Postailee monille kitarafoorumeille. Pitäis saada jostakin tuo sen levy, Guitartalk. Siinä on dvd mukana jolla on joka biisistä video jolla Marcel soittaa koko biisin. :) Tuo Fusion video on aina ollut mun suosikki. Hauska pätkä. :) It's such a fine line between stupid, and clever. |
ICE 28.09.2004 00:49:29 (muokattu 28.09.2004 00:49:39) | |
---|
Saisiko olla pastilli? |
peruukki 28.09.2004 12:40:44 | |
---|
MO. Kaikkien tiluttajien isä Michael Angelo tulee Suomeen pitämään kitara klinikan helsinkiin ke 13.10 Paikka on DLX Deluxe music malmilla.Kuulin että demo alkaa noin klo16.00. Ite ainakin meen tsiikaa ku keisari vetää kaksikaulaisella kitaralla. Ei maksa muuten mittään. Aivan hillitön hemmo www.metalmethod.com T:Peruukki |
Aarni Joakim 29.09.2004 05:03:25 | |
---|
|
SonOfaWarrior 29.09.2004 08:15:52 | |
---|
http://www.rustycooley.com/video.html Tuolta kannattaa myös vilkasta nuo fanned fret kasilla soitetut pätkät. Juu tuli joskus katsottua noita niin pitkälle kuin pystyin. Mun mielestä aivan hirveetä sontaa. Ei mitään ideaa tai ehkä yks, täysii. Vastenmielistä rihkamaa. Hyvin vaikea sanoa mihin tuokin Fabio tota kasi kielistä tarttee. Mutta nopea kuin mikä. Solid Steel. |
peruukki 29.09.2004 10:04:06 | |
---|
Juu tuli joskus katsottua noita niin pitkälle kuin pystyin. Mun mielestä aivan hirveetä sontaa. Ei mitään ideaa tai ehkä yks, täysii. Vastenmielistä rihkamaa. Hyvin vaikea sanoa mihin tuokin Fabio tota kasi kielistä tarttee. Mutta nopea kuin mikä. Se varmaan soittaa sillä oikeesti ,toisin kun mitkään tavalliset 8kieli pellet. esim:Korn jätkat,yks ääni kerrallaan ja seki epik sessä , se on sitä taidetta. |
Saatana 02.10.2004 23:01:28 | |
---|
ihan hyvähän tuo biisi on. on miehellä kuitenkin jonkinlaisia ideoita. Mutta välillä tuntuu mopo karkaavan käsistä. |
Da Make 02.10.2004 23:26:22 | |
---|
Lisää löytyy tyypin kotosivulta http://www.marcelcoenen.com Huhu! Tämä jätkähän veti hyvin! Eikä ollut sellainen kielikeskellä suuta örritys meno kuin muilla. |
toxic 02.10.2004 23:37:51 | |
---|
ihan hyvähän tuo biisi on. on miehellä kuitenkin jonkinlaisia ideoita. Mutta välillä tuntuu mopo karkaavan käsistä. Olen täysin samaa mieltä. Mennään naimisiin ja karataan! :D |
lfc 03.10.2004 01:15:03 | |
---|
Olen täysin samaa mieltä. Mennään naimisiin ja karataan! :D Menkää vaan, mä voin tulle bestmaniksi! Ja aiheeseen. Olen siis samoilla linjoilla kahden edellisen kirjoittajan kanssa. Laskuhumala pitäisi kieltää lailla! |
Timesby 03.10.2004 10:24:38 | |
---|
Go hump yourself! |