Wk 11.05.2004 17:15:54 | |
---|
Missä asennossa pidätte ylensä tonea soittaessanne? Mitä hyödyt siitä? Minulla lähes aina kokonaan auki, enkä ole havainnut sen käyttöä ollenkaan tarpeelliseksi. Mulla on aina kympis. Vaikuttaa ainoastaan clean-soundilla soitettaessa, mutta säröllä sitä eroa ei huomaa... Wk |
Tony Narrows 12.05.2004 13:02:31 | |
---|
Mulla on aina kympis. Vaikuttaa ainoastaan clean-soundilla soitettaessa, mutta säröllä sitä eroa ei huomaa... No en tiedä mitä vahvaria käytät särön tuottamiseen tai mitä muita laitteita,mut kyllä taitaa olla sun kuulossa vikaa tai sit Tonepotikassa jos ei vaikuta säröön milläänlailla. Kyllähän niitä säröjäkin pystyy tonella muokkaamaan. Esim poistamaan yläpäätä hieman että soundista tulee smoothimpi. Toni A Salmi |
weelie 12.05.2004 13:11:41 | |
---|
Telellä (mulla on 1 T ja 1 S kitara) tulee tehtyä volume- tai toneswiippejä ja joskus muutenkin pelleiltyä. Jazzkomppia varten kaulamikki ja tone puoleen. Muuten kyllä täysin auki. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Keppis 13.05.2004 11:48:02 | |
---|
Tuskin se ihan turhaankaan siinä on se nappula. Koriste se on. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
lexa53 13.05.2004 12:34:34 | |
---|
Ensinmäiset kymmenen vuotta pidin tonet täysin auki, sitten vasta huomasin miten paljon erilaisia soundeja voi tonea säätämällä saada aikaan ja nykyään tonepotikkojen asento vaihtelee välillä 5-10 viisusta riippuen. |