Keppi 14.01.2004 12:28:44 | |
---|
Heh...Kirk Hammet on sitt valittu vuoden metallikitaristiksi Guitar World -lehden lukijoiden toimesta...että repikääpä siitä sitt;) ...no ei vaineskaan;) |
Herra Rapu 14.01.2004 12:39:54 | |
---|
Heh...Kirk Hammet on sitt valittu vuoden metallikitaristiksi Guitar World -lehden lukijoiden toimesta...että repikääpä siitä sitt;) Jes. |
Lord of the strings 16.01.2004 21:11:10 | |
---|
Heh...Kirk Hammet on sitt valittu vuoden metallikitaristiksi Guitar World -lehden lukijoiden toimesta...että repikääpä siitä sitt;) Ristus... Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Rock_slash 16.01.2004 22:04:46 | |
---|
Missä mahtoi olla esim. Eric Clapton ja Slash |
Evil-Chuck 17.01.2004 09:22:58 | |
---|
Heh...Kirk Hammet on sitt valittu vuoden metallikitaristiksi Guitar World -lehden lukijoiden toimesta...että repikääpä siitä sitt;) Kakkonen oli varmaan Linkin Parkin kitaristi? "Se, joka haukkuu muita on ite!" |
Lord of the strings 17.01.2004 11:36:04 | |
---|
Kakkonen oli varmaan Linkin Parkin kitaristi? Mikäs siinä, kun ei paremmasta tiedä. Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Niskamies 17.01.2004 17:33:06 | |
---|
Kukas toi numero viisi, eli Allan Holdsworth on? |
Niskamies 17.01.2004 17:39:25 | |
---|
|
blastoff 17.01.2004 18:04:15 | |
---|
Kukas toi numero viisi, eli Allan Holdsworth on? Se on sellainen englantilainen fuusiokitaristi. Tullut tunnetuksi käsittääkseni jostain Tony Williamsin bändistä ja tehnyt myös monta soololevyä. Kannattaa tutustua :) |
jalmarus 19.01.2004 09:51:29 | |
---|
Oli muuten unohdettu tosta parhat kitaristit listalta Al Di Meola, mutta toisaalta oli siitä unohdettu monta muutakin Gurua. Now baby Taste some King´s Row... |
Master of reality 19.01.2004 09:55:00 | |
---|
Hei jossain lehdessä oli joku samanlainen ja Kurt Cobain oli sijalla 14! van halen oli joku 60. Et repikää siitä. Vittu noita oikeesti Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Leper 19.01.2004 15:29:57 (muokattu 19.01.2004 15:33:23) | |
---|
Cobain muka parempi kuin Smith tai Hammett?Ja Murrayta ei edes listoilla? Eli niillä on vuodesta toiseen sama lista,ja he muuttelevat hieman vain järjestystä,koska Cobain ei olisi mielestäni kuulunut tuolle listalle. |
drlecter 21.01.2004 12:31:38 | |
---|
miksen mä ole listalla??!!!??!?!? Soitetaan nyt vaan.. |
jalmarus 21.01.2004 16:18:22 | |
---|
Smith tai Murray ei ehkä ole listalla sen takia koska he eivät ole tiätääkseni hirveän montaa Maiden biisiä tehnyt, Kun taas Cobain on säveltänyt aika montakin klassikkoa Now baby Taste some King´s Row... |
Exhausted 21.01.2004 17:07:07 | |
---|
Tom Morellon olisin halunnut tuolle listalle vaikkapa Kurt Cobainin tai J Mascisin sijaan |
Kärpäsruoska 08.02.2004 15:07:36 | |
---|
Kurt Cobain oli loistava säveltäjä. Mutta kitaristina hän ei ollut aivan noin hyvä. Mitä nyt soitteli niitä antisooloja, olihan ne hassuja. Esim. Santana on huomattavasti häntä parempi. Eric Johnson kuuluu paljon ylemmäs ja Kirk Hammett alemmas. Joe Satriani 45.? En kestä lukea moista kakkaa. Erityisesti mieleeni painui Vain sijoitus. Häntä ei voi vähätellä, mutta ei hänellä minusta ole mitään asiaa Blackmoren ja Knopflerin edelle. No jaa. Jimmy Pagen sijoituksesta olin erittäin tyytyväinen. Kerrankin hänet arvostetaan oikealle korkeudelle. No jaa. MUTTA MITEN IHMEESSÄ BRUCE SPRINGSTEEN VOI OLLA KOVIN LAVA-AKTI!?! Älä huu'a. Ruutu särkyy. Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
viltsu-79 10.02.2004 21:26:07 | |
---|
Eddie Van Halen on mahtava kitaristi ja hallitsee varmaan joka tekniikan mitä maailmasta löytyy ;), mutta... ei se ikinä yhtään hyvää biisiä ole tehnyt. Mut eiks se riitä että se KEHITTI yhden tekniikan.Heitä ei ole montaa(siis kitaransoiton uudistajia). Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin virrata, niin teillä ei ole mitään hätää! |
lxi 10.02.2004 21:46:07 | |
---|
Mut eiks se riitä että se KEHITTI yhden tekniikan.Heitä ei ole montaa(siis kitaransoiton uudistajia). Minkä se nyt kehitti? Tapping ei ole Eddien oma idea, vaikka herra sitä kiitettävästi popularisoi. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
viltsu-79 10.02.2004 22:18:29 | |
---|
Minkä se nyt kehitti? Tapping ei ole Eddien oma idea, vaikka herra sitä kiitettävästi popularisoi. Kyllä se oli nimenomaan hänen oma ideansa (ei apinoinut muilta)ja itse jalosti sen kunnolla.Kyllä ainakin Joe Satriani sanoi soitelleensa "tapping" juttuja jo ennen Eddietä,mutta ei ollut aikaisemmin kuullut mitään vastaavaa kun EVH nousi parrasvaloihin.Eihän se Jimikään eka ollut joka käytti säröpedaalia ja wahwah poljinta, mutta teki hommat tunnetuksi omalla uniikilla tavallaan. Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin virrata, niin teillä ei ole mitään hätää! |
kid ego 11.02.2004 02:13:44 | |
---|
Eddie Van Halen on mahtava kitaristi ja hallitsee varmaan joka tekniikan mitä maailmasta löytyy ;), mutta... ei se ikinä yhtään hyvää biisiä ole tehnyt. Ja sä et ole kuullut yhtään Van Halenin biisiä. Mun mielestäni homma menee niin päin, että hän EI ole maailman teknisin kitaristi, mutta tekee maailman parhaita biisejä ja niihin maailman parhaat riffit. Uskoisin sullekin uppoavan Van Halenin F.U.C.K.-levyn matsku. Haluan vaihtaa penikseni pienempään, hinnalla millä hyvänsä. |