Aihe: Mitä mieltä Emppu Vuorisesta?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
randy
26.02.2004 12:47:37
Sattuu vaan se kitaristi näyttämään siltä että "Kattokaa mua! Mä soitan kitaraa!".
Siis en hauku, vaan se näyttää vaan siltä.
Ihan OK juttuja se soittaa mitä minä oon NW:tä kuunnellu.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
randyr
26.02.2004 13:01:45
Tosi typerän näköistä keekoilua lauteilla.
randy
26.02.2004 13:15:40
Tosi typerän näköistä keekoilua lauteilla.

Hei! Anna nimeni takaisin. Tosin ilman tuota viimeistä ärrää.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Socialite
26.02.2004 14:21:06
Pätevän oloinen soittaja! Harmi vaan että soittaa sitä sukkahousuheviä...
Ja pistätkö vielä nimesi tähän alle...
Karvanaama-Zakk
01.03.2004 22:32:23

Empulla taisi olla joku uus keppi tossa uuden videon kuvauksissa..En vaan saanu selville mikä se oli...
Nukkuminen on homojen hommaa...
Lauri666
02.03.2004 07:41:56
Empulla taisi olla joku uus keppi tossa uuden videon kuvauksissa..En vaan saanu selville mikä se oli...

Tais olla ESP horizon-FR, mutta *ituttaa ku kaikki bändit on alkanu käyttään melkeenpä ESPtä. Ja mulla on ESP.. Tullu liian yleiseksi merkiksi!
So far or so it seems All is lost With nothing fulfilled Off the pages and the T.V. screen Another world Where nothing's true
Carpenter
17.06.2004 15:14:29
Emppuhan on väsännyt mm. Hockey Nightin tunnarin. :)

Ja mm. Ruutulipun ja Toni Virtanen Undercoverin.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Brian May jr.
17.06.2004 16:25:43
Toni Virtanen Undercoverin.

Jotenkin arvelin että se voisi olla sen.

Mitä mieheen itseensä tulee niin en ainakaan pidä soundista, mitä nyt olen kuullut. Ihan tyylikkäästi soittaa, komppaan aika useita siinä että vetää ihan sopivasti niitä juttuja. Mielestäni se soittoasento taas on kaukana tyylikkäästä :P
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Piirakka
17.06.2004 17:11:05
Eikös TikTakin kitaristikin ole Emppu? Mä luulin otsakkeen perusteella että kyse on siitä, ja pettymys oli valtaisa kun totuus lopulta valkeni.

Heh. Mulle kävi samoin :D

Kuten myös : )
"I play stratocasters because no one good has ever played one!"
Julmettu
17.06.2004 20:54:34
Loistava kitaristi on!
Antti90
17.06.2004 21:03:04

Emppuhan on väsännyt mm. Hockey Nightin tunnarin. :)

En tiedä biisintekijästä, mutta Altaria on bändin nimi. http://www.ovaali.org/Altaria/

emppu erosi Altariasta 2004 alussa,muistaakseni luki Altarian kotisaitin uutisissa
Jotta perkele!
Rot Gut
18.06.2004 21:42:45
Hyvä kitaristi juu....mää pidän.

Vaikka tilukin irtoaa, niin ei tunge sitä joka paikkaan.

Juu mutta eikös Holopainen ne biisit tee niin eihän Emppu ite niistä päätä.
Rock n´Rollah!
Kitaravirtuaali
18.06.2004 21:57:18

Hyvä kitaristi juu....mää pidän.

Juu mutta eikös Holopainen ne biisit tee niin eihän Emppu ite niistä päätä.

Aika monesti kitaristi sovittaa itselleen biisiä edes jotenkuten, ja soolot ovat kyllä tietääkseni ihan herran omaa käsialaa. Ainakin useimmissa rypistyksissä.
Paskaakos tässä.
Rot Gut
18.06.2004 22:03:36
Aika monesti kitaristi sovittaa itselleen biisiä edes jotenkuten, ja soolot ovat kyllä tietääkseni ihan herran omaa käsialaa. Ainakin useimmissa rypistyksissä.

Aha. Olkoon sitten näin.
Rock n´Rollah!
Kitaravirtuaali
18.06.2004 22:20:58

Aha. Olkoon sitten näin.

Ainakin kovasti näin luulisin. Onhan melkein kaikissa Nightwishin biiseissä sovittajana Nightwish, ja joskushan Empun nimi on komeillut Holopaisen vieressä sävellyspuolella. Vaikkapa Salying the Dreamer ym. suoraviivaisemmat ja perinteisemmän hevin kuuloiset kipaleet.
Paskaakos tässä.
Flash
18.06.2004 22:26:20

mitäs mieltä ootte Nightwishin Emppu Vuorisesta?

Arvostus nousi uusimman levyn myötä. Heppu tuntuu olevan aika monipuolinen soittaja. Live-tilanteissa voisi vältellä liiallista polvien taivuttelua. Lyhyttä miestä ei meinaa välillä nähdä monitorien takaa ollenkaan. :)
Rock And Roll Can Never Die
Rot Gut
19.06.2004 10:15:11
Ainakin kovasti näin luulisin. Onhan melkein kaikissa Nightwishin biiseissä sovittajana Nightwish, ja joskushan Empun nimi on komeillut Holopaisen vieressä sävellyspuolella. Vaikkapa Salying the Dreamer ym. suoraviivaisemmat ja perinteisemmän hevin kuuloiset kipaleet.

Kyllähän se varmaankin on sitten näin.
Rock n´Rollah!
Shagrion
19.06.2004 19:28:27

joo kylläpä se Emppuki nykyään soittaa ESP:tä. Se on vaan niin että mikään muu kitaramerkki ei oikein voi pistää vastaan noille ESP:n sponsori sopimuksille :( ja Emppua pidän ihan ok kitaristina.
Christians to ashes, angels to dust
Necromuru
19.06.2004 22:44:36

Hyvin toimii sen soolot ainakin tollasessa sankarihevissä. En ole kauheesti kuunnellu mutta ihan kivalta kuulostaa.
G3. 18.6. Tuli, meni ja tilutti mennessään.
Mako
20.06.2004 00:05:52

Olen mieltä: turha thread.

Hevipalstalla tämä olisi varmaan poistettu, ja taas noussut hullu haloo. Nightwish käsittääkseni on heviä. Kitaristinsa kitarointi myös.

Eikö se pitänyt olla, että ei näitä enää?

Ja kun joku kuitenkin taas kysyy, "mitä se sua haittaa?", niin itse itseäni tehostamatta vastaan jo etukäteen: "vie huomiotani muilta aiheilta, ja mitään tästä ei varmaan kukaan muukaan pahemmin saa irti".
"Black cloud crossed my mind, blue mist round my soul, feel so suicidal; even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die. If I ain't dead already, girl you know the reason why."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)