Aihe: Apuva, minulla on jännetuppitulehdus!
1 2 3 4
Jumina5/6
04.02.2005 19:10:10 (muokattu 04.02.2005 19:15:55)
Miten tästä voi nyt siis pysyä erossa?

No ei tuo ainakaan mulle oo soittamisesta ikinä tullut, mutta 4 kertaa siitä että olen ollut kylmässä nimeltämainitsemattomassa elintarviketehtaassa liukuhihnan jatkona. Eli periaatteessa jos treenaat jotain (=teet samaa liikettä jatkuvalla syötöllä), jos jokin kohta alkaa kipeytyä, lopeta saman tien ja jatka vasta seuraavana päivänä (tai tuntien päästä kun käsi on rentoutunut tarpeeksi). Äläkä soita pihalla -30 asteen pakkasessa :) :)

Niin ja en muista mainittiinko jo, tuohan johtuu siitä että rasituksen takia jänne tulehtuu ja turpoaa hieman, jonka jälkeen se ei enää pääse liikkumaan vapaasti kolossaan. Siitä tulee myös vaivalle ominainen jänteen 'narina'.
"Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.."
k1mm0
05.02.2005 00:13:48
Kuulostaisti gangliolta.
ganglion carpi taitaa olla virallinen nimi tuollaiselle pallerolle ranteessa (ei kämmenpuolella).
Jos käännät rannetta silleen, että peukku menee kättä kohti (jos venyy niin vaikka kiinni asti) niin näkyykös sulla tossa ranteessa semmosta pientä pattia?

Onpa vanha viesti, mutta vastataan nyt silti. Nimittäin vasta nyt saan tuosta ensimmäistä kertaa kuulla, ja tämä on luultavasti syy, mikseivät ranteeni ole toimineet kunnolla. Johtuneekohan tuosta sitten sekin, etteivät taivu taaksepäin kunnolla. Vaikeaa vähän muihinkin asentoihin välillä väännellä, esim. otelaudalla.

No enivei, mutta on tommoset gangliot molemmissa käsissä, sen verran estää etten esim. pysty punnertamaan normaalissa asennossa, eli kämmenet maassa. On pakko punnertaa nyrkein.

Minä punnerran aina sormilla, kun eivät tosiaan taivu ranteet taaksepäin niin paljoa että pystyisi kämmenet pitämään maassa.

Jos kääntelee rannetta niinkuin mainitsit, mulla ankaa käteen sattua. Molemmat kädet useaan otteeseen punktoitu (imetty nestettä ruiskulla pois, sattuu vitusti) ja toinen käsi leikattu. Mikään ei mun kohdalla oikeen auta, nestepussit eli gangliot kasvoivat takasin.

Minulla ei onneksi mitään kipuja ole vielä ollut, mutta puutuvat kyllä helposti ranteet ja kankeaa on välillä demppikäden kanssa. Tuo on kyllä varmaan aika pitkälti korjattavissa venyttelyllä.
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Playboy
05.02.2005 14:45:36
Mullaki naksuu ja rutisee molemmat ranteet..voisko tää kielii jostai tollasest sairaudest..Välillä myös sattuu ku kääntelee rannetta..Ja tähän tilanteeseen ollaan päästy soittamalla northerin ja ensiferumin rytmikitaroita, jotka on lähes koko ajan vitossointuja tremololla :D
Haku on ystäväsi..Muista se.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)