Aihe: Naiskitaristeja syrjitään
1 2 3 4
Gypsy
03.09.2003 16:18:46
niin alkaa se pikkhiljaa rassaamaan jos soitosta ei meinaa tulla mitään.

Muttakun siitä väkisinkin tulee jotain siitä soitosta jos ollaan oikeella asenteella liikenteessä ja kiinnostusta soittamiseen on
Ozzy
03.09.2003 16:27:34
Niin ozzy toisiaan luehan uudestaan..Ei tyttöbändeissä ole mitään vikaa, mutta jos siinä joutuu soittamaan sellasta tyttöbändi-musaa niin en oikein jaksa.

Laittaisin kyllä mun soittoa/biisejä nettiin, mutta kun en osaa. En ymmärrä näistä koneista yhtään mitään, en osaa kuvaani laittaa mihinkään enkä edes tuo avataria tehdä..

Alright! ;o)
www.crimeband.com
Brian May jr.
03.09.2003 16:29:53
Miten kuuluisuus liittyy siihen onko hyvä soittaja vai ei?

Ei mitenkään, luettelin vaan pari hyvää mieskitaristiakin.

Olet oikeassa, että mieskitaristeja on enenmän, mutta ei kai se tee miehistä parempia kitaristeja.

Ei teekkään, mutta suhteellisesti se aiheuttaa sen että huonoja mieskitaristeja on enemmän kuin huonoja naiskitaristeja. Jos mieskitaristeja olisi yhtä "vähän", olisi jutut varmaan aika tasan.

Sitä piti vielä sanoa, että mitä vitun väliä sillä on onko mies vai nainen. Jos osaa niin osaa, jos ei niin ei.

Tuo taitaakin päättää koko jutun. Aamen.
Metal up yer ass or I'll do it for ya!
pikkupeikko
06.09.2003 14:02:47

Muttakun siitä väkisinkin tulee jotain siitä soitosta jos ollaan oikeella asenteella liikenteessä ja kiinnostusta soittamiseen on

aivan. ja mistäs sitten löytyisi sellaisia soittajia? etsiminen ei oikein tuota tulosta..
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
Gypsy
06.09.2003 17:09:36
aivan. ja mistäs sitten löytyisi sellaisia soittajia? etsiminen ei oikein tuota tulosta..

Sen kun tietäis. Jos luulet, että jätkän on helppo löytää semmoset tyypit bändiin jotka pitää sitä muunakin kun pikkukivana harrasteluna ja on valmiita pistään siihen enemmän kun sen tunnin viikosta niin oot väärässä. Ja sitten jos haluat löytää bändiis vielä semmosen laulajan joka ei laula vaan siks, että se ei osaa soittaa kitaraa, niin homma menee vielä miljoona kertaa hankalammaks.
pikkupeikko
06.09.2003 20:39:46

Sen kun tietäis. Jos luulet, että jätkän on helppo löytää semmoset tyypit bändiin jotka pitää sitä muunakin kun pikkukivana harrasteluna ja on valmiita pistään siihen enemmän kun sen tunnin viikosta niin oot väärässä. Ja sitten jos haluat löytää bändiis vielä semmosen laulajan joka ei laula vaan siks, että se ei osaa soittaa kitaraa, niin homma menee vielä miljoona kertaa hankalammaks.

En luule. Mutta kuitenkin, jos olisi motivoitunut bändi, joka etsii kitaristia, niin varmasti etsisivät mieskitaristia. Tämä on mun näkökanta, eikä se siitä muutu ennen kun joku näyttää että se ei ole niin.

Nyt oon liian väsynyt kirjottamaan mitään rakentavaa kommenttia..
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
leather rebel
07.09.2003 04:03:18
Ihan perseestä semmonen bändi missä sä vaan nussit jotain bändis kitaristia takahuoneessa

Joku käsitti nyt vähän väärin.
Mä tarkoitin että naispuolinen kakkoskitaristi (minä olen se ykkönen) ei veis naisia mun nenän edestä.
KooAa
07.09.2003 15:23:15
Voisinhan minä ton pikkupeikon pyytää Muurameen soittelemaan jos Lutakossa käyneenä asustelet Jyväskylän seutuvilla mutta toi sun musiikkimakus ei vastaa mun soittamaa musiikkia. Maj Karma on mun mielestä sen verran hyvä että esim. Himoksella lähdin eka biisin aikana kaljalle ettei sitä tarvis kuunnella.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Pollo
07.09.2003 16:06:49 (muokattu 07.09.2003 16:08:23)
En luule. Mutta kuitenkin, jos olisi motivoitunut bändi, joka etsii kitaristia, niin varmasti etsisivät mieskitaristia. Tämä on mun näkökanta, eikä se siitä muutu ennen kun joku näyttää että se ei ole niin.

Nyt oon liian väsynyt kirjottamaan mitään rakentavaa kommenttia..

No mikset sä halua perustaa muijabändiä? Miksi haluat nimenomaan jätkien bändiin? Jos sukupuolella ei kerran ole väliä.
pikkupeikko
07.09.2003 16:53:14

No mikset sä halua perustaa muijabändiä? Miksi haluat nimenomaan jätkien bändiin? Jos sukupuolella ei kerran ole väliä.

hohhoijaa..Kun mulla on jo muijabändi, joka ei oikein toimi kokonaisuutena. Ja en halua toista sellaista. En mä välttämättä pelkästään jätkien bändiin halua, voihan siinä olla ketä vain, mutta kun tuntuu että niitä jätkien bändejä on enemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)