PoLFus 21.08.2003 21:17:41 (muokattu 21.08.2003 21:18:54) | |
---|
ahaa...kakkaa puhut ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
k... 21.08.2003 23:56:44 | |
---|
Joe Satriani: - Satch Boogie - Always With Me, Always With You - Crush Of Love Kuuntelin + kattelin videot noista ja Summer Songista mutta mikään ei kertakaikkiaan iskeny.. Melodiat oli kuivia enkä kuullu tai nähny soitossakaan mitään erikoista. Yks kohta missä se soittaa kahelta eri kieleltä samaanaikaa tapping-tekniikalla oli uus juttu mulle mitä en oo ennen nähny mut ei sekää kyl säväyttäny ku ei ees kuulostanu hienolt. Eli mikäs tossa jannussa viehättää? |
kid ego 22.08.2003 01:19:56 | |
---|
- - - Eli mikäs tossa jannussa viehättää? Se on niin ihaaana! Do you really want to funk with me? Hirvi on petoeläin. |
leather rebel 22.08.2003 19:55:57 | |
---|
Se on niin ihaaana! Sillä on niin hienot vaatteet aina... |
PoLFus 22.08.2003 21:41:17 | |
---|
Sillä on niin hienot vaatteet aina... satrianilla? no aika tavalliset kyllä meinasit varmaan Vaita? ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
Dick Parker 23.08.2003 11:46:50 | |
---|
Yngwietä haukutaan aina siitä, et sen kuteet on vuodelta 84 tai jotain ja et se näyttää hinttimäiseltä, mutta onhan Vainkin kledjut aika mauttomat vielä nykyäänkin. Vielä mauttomammat ne on niillä DLR:n 80-luvun videoilla. |
serubaabel 23.08.2003 12:30:57 | |
---|
Voisinpa sanoa, että harva ihminen maapallolla saa kitaran laulamaan niin kuin Vai, jolla on aivan mieletön tatsi. |
Cletus Awreetus 23.08.2003 13:43:31 | |
---|
Kuuntelin + kattelin videot noista ja Summer Songista mutta mikään ei kertakaikkiaan iskeny.. Melodiat oli kuivia enkä kuullu tai nähny soitossakaan mitään erikoista. Yks kohta missä se soittaa kahelta eri kieleltä samaanaikaa tapping-tekniikalla oli uus juttu mulle mitä en oo ennen nähny mut ei sekää kyl säväyttäny ku ei ees kuulostanu hienolt. Eli mikäs tossa jannussa viehättää? Kuuntele "Midnight". Siinäkin on mukavaa tappingia. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Bluesmies 23.08.2003 14:55:40 | |
---|
Mä oon nähnyt sen videon. Mun mielestä helvetin hyvät ilmeet ja vittu siinä on SHOWMIES PERKELE!!! Kitara on tyhmä!! |
Cletus Awreetus 23.08.2003 15:38:54 | |
---|
Mä oon nähnyt sen videon. Mun mielestä helvetin hyvät ilmeet ja vittu siinä on SHOWMIES PERKELE!!! Kuka? Mikä video? Siis meinaatko Satriania vai..? Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Bluesmies 23.08.2003 22:11:41 | |
---|
Kuka? Mikä video? Siis meinaatko Satriania vai..? Meinaan nyt sitä Vain videota (Villanova Junction), josta alunperin puhuttiin. Helvetin kova pätkä, suosittelen katsomaan. Parhaita videoita joita olen nähnyt. Sen äijän ilmeistä kuvastuu lauseet: "Vittu mä oon taiteilija" ja "Vittu mä ja kitara ollaan yhtä". =) Kova video todellakin! Kitara on tyhmä!! |
Tony Narrows 24.08.2003 12:47:52 | |
---|
Heheh...minä ainakin pidän mielettömästi Steve Vain esiintymisestä. Ottaa päähän kun monet kitaristit ovat sellaisia "lattiaan pultattuja". Steve osaa "eläytyä" omiin biiseihinsä...kieltämättä joskus hieman huvittavalla tavalla,mutta parempi sekin kuin seisoa vain tuimana lavalla. Esim tender surrender,Bulgarian livellä on hyvä esimerkki loistavista eleistä ja ilmeistä =) ...tai G3:n For the love of God....tuntuu kuin Vai saisi orgasmin sen soolon aikana =) aivan loistavat eleet ja ilmeet =) Toni A Salmi |
PoLFus 24.08.2003 14:47:20 | |
---|
Heheh...minä ainakin pidän mielettömästi Steve Vain esiintymisestä. Ottaa päähän kun monet kitaristit ovat sellaisia "lattiaan pultattuja". Steve osaa "eläytyä" omiin biiseihinsä...kieltämättä joskus hieman huvittavalla tavalla,mutta parempi sekin kuin seisoa vain tuimana lavalla. Esim tender surrender,Bulgarian livellä on hyvä esimerkki loistavista eleistä ja ilmeistä =) ...tai G3:n For the love of God....tuntuu kuin Vai saisi orgasmin sen soolon aikana =) aivan loistavat eleet ja ilmeet =) yhdyn tähän. Voiko tän vitutus palstan lukita? ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
leather rebel 24.08.2003 15:07:41 | |
---|
satrianilla? no aika tavalliset kyllä meinasit varmaan Vaita? Jep. Aivan saatanan mageet rytkyt. |
leather rebel 24.08.2003 15:10:18 | |
---|
G3:n For the love of God....tuntuu kuin Vai saisi orgasmin sen soolon aikana =) aivan loistavat eleet ja ilmeet =) Joo, mäkin oon nähny ton. Yhdessä vaiheessa se näyttää todellakin saavan orkut. Todellinen esiintyjä. |
kid ego 24.08.2003 17:32:02 (muokattu 24.08.2003 17:32:15) | |
---|
Do you really want to funk with me? Hirvi on petoeläin. |
Jäsen X 24.08.2003 18:34:11 (muokattu 24.08.2003 18:34:47) | |
---|
"Vittu mä oon taiteilija" ja "Vittu mä ja kitara ollaan yhtä tämän takia se alkoikin alunperin pistämään silmään se video.. hyvin tiivistetty! Drink up, shoot in, let the beatings begin! |
Tony Narrows 02.09.2003 13:54:07 | |
---|
Täällähän on kivasti tullut lisää mielipiteitä...ja monenlaisiakin. =) Itse haluasin hieman mainita Malmsteenista... Keikat mitä olen nähnyt Malmsteeniltä ovat ihan kohtalaisia.. vaatetus on kyl aika karu...jos on sellainen pieni punainen takki ja röyhelöpaita....ja saatana kireät,mustat housut,josta kikin pituus ja muotokin voi melkein käydä ilmi... No kieltämättä se kyl sopii ynkän musaa hyvin ja paremmin kuin esim. Samettihousut,paita ja henkselit =) Tämä nyt meni taas hieman ohi aiheesta,mut mut sanoinpa kuitenki =) Ja Vaista vielä,että hänellä on kyl hienot keikkaasusteet ja välistä totta on jotain aika mautontakin,mut sopii hyvin toimenkuvaan kuiteskin. Kyllähän Vaikin muutamilla keikoilla käyttää melko rumia lakkeja ja jotain ihme rääsyjä joillain keikoilla näyttää olevan. Mut olen sitä mieltä että Vailla on kyl siisteimmät vaatteet näistä "kitarasankareista" kun vertaa Satrianiin: Musta paita,mustat housut,valkoiset lenkkarit (joka on todella klisee jo) =) tai Yngwie Malmsteeniin,josta mainitsinkin jo ja joku muukin tais siitä mainita.Tosin nykyisestä vaatetuksesta en tiedä...en ole kuitenkaan niin Malmsteenin perään. Ja tärkeintä on kuitenkion että vaatetus sopii musiikkityyliin... ei Eric Johnsonillekaan sovi mitkään Malmsteenrääsyt? =) *naurua* Toni A Salmi |
PoLFus 02.09.2003 17:24:35 | |
---|
ja pakko nostaa ylös? ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
R.Cooley 02.09.2003 18:03:16 | |
---|
ja pakko nostaa ylös? aförmätiv Minusta tulee isona melodinen tiluttaja |