Aihe: Zakk wylden soittotyyli
1 2 3 4 5
kid ego
10.09.2007 15:02:35
Sillä on kyl varmaan persoonallisuushäiriö.

Tämän me halusimmekin tietää. Eräs tärkeimpiä vaikuttajia Wylden soittotyyliin ihan varmasti.
"Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia
Räkkipeli
10.09.2007 18:43:51
Eikös täällä tuon Wyldenkin pinchailusta aika paljon kitistä... Kyllä se ainakin mua ärsyttää. :D

Mikä siinä sit ärsyttää? Musta se on varsin hauska ja jopa supliikkinen tavaramerkki, mutta ei kuitenkaan liian naurettava. Kuulostaa siistiltä.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kasperi Tervonen
10.09.2007 19:41:12 (muokattu 10.09.2007 19:41:39)
Mikä siinä sit ärsyttää? Musta se on varsin hauska ja jopa supliikkinen tavaramerkki, mutta ei kuitenkaan liian naurettava. Kuulostaa siistiltä.

Ihan siistejähän ne huiluäänet on, mutta mun mielestä se kuulostaa vähän puuduttavalta ku Zakkin pitää tunkea sellainen joka helvetin väliin. Näin siis melkein jokaisessa kuulemassani biisissä jossa mies soittaa säröt päällä, en hirveästi ole tutustunut äijän tuotantoon.
"Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir
M!Xu
10.09.2007 21:00:09

Ihan siistejähän ne huiluäänet on, mutta mun mielestä se kuulostaa vähän puuduttavalta ku Zakkin pitää tunkea sellainen joka helvetin väliin. Näin siis melkein jokaisessa kuulemassani biisissä jossa mies soittaa säröt päällä, en hirveästi ole tutustunut äijän tuotantoon.

No jos sä osaisit jonkun jutun paremmin kuin kukaan muu maailmassa, etkö sä sitten käyttäis sitä juttua? Pinchit kuuluu äijän saundiin ja tyyliin, mun mielestä kuulostaa hyvältä. Toiset tykkää, toiset ei.
pöö
Räkkipeli
10.09.2007 21:47:16
No jos sä osaisit jonkun jutun paremmin kuin kukaan muu maailmassa, etkö sä sitten käyttäis sitä juttua? Pinchit kuuluu äijän saundiin ja tyyliin, mun mielestä kuulostaa hyvältä. Toiset tykkää, toiset ei.

Tai jos ylipäätänsä OSAA kuulostaa persoonallisesta ja tunnistettavalta.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kasperi Tervonen
10.09.2007 22:00:29
No jos sä osaisit jonkun jutun paremmin kuin kukaan muu maailmassa, etkö sä sitten käyttäis sitä juttua?

Kaikella kunnioituksella herra Wyldeä kohtaan, olen kyllä sitä mieltä että aika moni muukin kepittäjä maailmassa osaa vingautella niitä pinchejä aika mallikkaasti.

Pinchit kuuluu äijän saundiin ja tyyliin, mun mielestä kuulostaa hyvältä. Toiset tykkää, toiset ei.

Diggaile ihan rauhassa, makuasioitahan nää on. :)
"Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir
Räkkipeli
11.09.2007 11:32:08 (muokattu 11.09.2007 11:32:16)
Kaikella kunnioituksella herra Wyldeä kohtaan, olen kyllä sitä mieltä että aika moni muukin kepittäjä maailmassa osaa vingautella niitä pinchejä aika mallikkaasti.

No jäbä on hyvä ja antaa esimerkin. Kyllä minusta wylden pinchit on tunnistettavissa parhaiten hänen tekeminään, en ole toiseen törmännyt.

Mutta makujuttuja juu.
Kasperi Tervonen
11.09.2007 11:44:00 (muokattu 11.09.2007 11:47:16)
No jäbä on hyvä ja antaa esimerkin.

Sanotaan nyt vaikka Killswitch Engage. Esimerkiksi tästä biisistä löytyy aika makoisaa pinchailua: http://youtube.com/watch?v=-Jq_Jf6BfNs

Tuossa 40 sekunnin kohdalla tulee eka huiluääni. :P
Räkkipeli
11.09.2007 12:35:21 (muokattu 11.09.2007 12:36:54)
Sanotaan nyt vaikka Killswitch Engage. Esimerkiksi tästä biisistä löytyy aika makoisaa pinchailua: http://youtube.com/watch?v=-Jq_Jf6BfNs

Tuossa 40 sekunnin kohdalla tulee eka huiluääni. :P

Tekis mieli sanoa että "ihan wylde kopiointia", mutta sejasama mulle. Tuohan kuulostaa melkein samalta ku wylden pinchit, paitti wylde saa ne vaan isompaan rooliin.

Nojoo, en jaksa enään näinkään turhasta aiheesta keskustella........

E: Offtopic: Hyi että tuo Killswithch on paskaa...yök..en muistanutkaan enään..
Kasperi Tervonen
11.09.2007 14:41:06
Tekis mieli sanoa että "ihan wylde kopiointia", mutta sejasama mulle. Tuohan kuulostaa melkein samalta ku wylden pinchit, paitti wylde saa ne vaan isompaan rooliin.

Taitaa maailmasta löytyä aika runsaastikin noita "ihan wylde kopioita". Aika samanlaisilta nuo hi-gain säröllä vingutetut huiluäänet kuulostavat melkein jokaisen asiansa osaavan hevijampan soittamana.

Nojoo, en jaksa enään näinkään turhasta aiheesta keskustella........

Joo, alkaa muakin vähän kyllästyttämään............

E: Offtopic: Hyi että tuo Killswithch on paskaa...yök..en muistanutkaan enään..

Mulle taas ei toi Wylden tuotanto oikein uppoa. Mielipiteitä juu.
jeps
12.09.2007 10:54:17
Jos kaivetaan kaikki, sanotaan levyttäneet kitaristit niin varmasti löytyy muitakin pinch-"taitureita" kuin Wylde? Hän nyt vain sattuu olemaan kitaristi joka on päässyt näyttävästi esille.
Lancelot
12.09.2007 11:41:10
Mun mielestä enemmän Wylde on yliarvostettu kuin Hammet.
Umas
12.09.2007 12:30:43

Mut hammet onkin ihan neiti, wyldessä on munaa. =P
http://www.addictinggames.com/bonelessgirl.html
Valdemart
12.09.2007 12:42:48

Ainakin Billy Gibbons käyttää pinchejä tyylikkäästi. Tässä äijässä sitä munaa vasta onkin, häneen verrattuna Wylde on kuin kuohittu karitsa.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Umas
12.09.2007 15:07:36

Ainakin Billy Gibbons käyttää pinchejä tyylikkäästi. Tässä äijässä sitä munaa vasta onkin, häneen verrattuna Wylde on kuin kuohittu karitsa.

Gibbonssi on kyl kova.
http://www.addictinggames.com/bonelessgirl.html
Räkkipeli
12.09.2007 16:02:08
Hän nyt vain sattuu olemaan kitaristi joka on päässyt näyttävästi esille.

Ja nykyään sillä on isompi merkitys.
Räkkipeli
12.09.2007 16:03:32

No ehkä syystäkin. Sen lisäkis että herra (siis Zakk) on hyvä, ja ehkäpä parempi kitaristi (ainakin minusta) kuin Hammet, hän on loistava laulun tekijä, jota Hammet ei varmasti hallitse paremmin kuin setä-wylde.
Marshallga
12.09.2007 16:27:20
Mies on tehnyt on hienoa työtä Ozzyn riveissä ja omissa projekteissaan. On yksi lempikitaristejani. Pinchien (jokseenkin liiallinen) käyttö tuo sopivasti omaa maustetta miehen persoonalliseen soittoon. Karu rokkari look toimii vanhemmallakin miehellä, asennetta, perkele.
Iron Horse
12.09.2007 19:18:03
Kun tässä joku kysyi niitä pinch harmonicien vääntäjiä niin: John Sykes, ja Billy Gibbons Jotenkin musta tuntuu, että Zakk on kopioinut tyylinsä Sykesiltä ja Rhoadsilta, tai siis että he ovat esikuvansa.
More is more. Blackmore. http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search=
Hillboy
12.09.2007 22:42:17

Wylde on kyllä tietysti kova kitaristi, mutta pinch harmoniccinsä ovat alkaneet pikku hiljaa V*#uttaa... tuntuu, että riffien melodia on vain pikku lirutelua pinchien ympärillä... Aina sitä samaa "wyiyiyiyiyyytä" ja "wouwouwououoouuuta"
"Teoria palvelee soittoa, eikä päinvastoin."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)