Aihe: Soiton lopettaminen
1 2 3 4
Old Guitar
23.05.2018 03:03:35 (muokattu 23.05.2018 03:05:05)
Mielestäni kitara on ihmiskunnan loistavin yksittäinen saavutus ja mikäli on vähäinenkin mahdollisuus siihen tutustua ja sen kanssa aikaa viettää, niin siihen on tartuttava ja siitä on pidettävä kiinni. Se voi olla viimeinen oljenkorsi, joka pitää sinut järjissäsi tässä länsimaisen filosofian runtelemassa kylmässä maailmassa. Siihen itse tartuin aikoinaan, kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, se pelasti minut ja on pinnalla pitänyt.

Kitaran kuuden kielen harmonia on niin lumoavaa, että se voi olla peräsisin vain kosmisen hyvän ja kauniin syvimmistä vesistä, ikuisen viisauden alkulähteiltä, itse Jumalalta!
Mies teki laivan purjehtiakseen pois - ja se upposi...
Osteri
23.05.2018 12:00:12
Crimsomnia: Jos kuka tahansa kitaransoitosta mitään tietävä pystyy heti osoittamaan materiaalista asioita mitkä eivät ole kunnossa, en halua laittaa sitä mihinkään näytille omana hengentuotteenani, ja olla niin kuin kama olisi valmista ja paketissa.

Onneksi vielä ei ole sentään tuossa tilanteessa. Niin ainakin luulen.
Tulee muistaa, että maailmassa on aina itseä parempia ja huonompia kitaristeja, siksi koko taso-ajattelu tulee jättää heti kerralla.
Jäsen Saxgirl on pukenut asian ytimekkäästi suureksi viisaudeksi: "sitä saa mitä tulee" :)
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)