käsi: Mulla on välillä jännitys mielettömän korkea. Mulla oli joskus myös, mutta esiintymisten myötä se on vähentynyt. Joskus aikoinaan meinasivat pettää jalat alta, silmissä sumeni eikä plektra pysynyt kädessä. Mutta sitten kun noita esiintymisiä kertyi, niin kai siinä jotenkin rupesi uskomaan, että vaikka mokaisi niin mitään kamalaa ei tapahdukaan. Tosin saa nähdä jos tuon nykyisen bändin saa joskus keikalle asti, niin mitä silloin tapahtuu. En ole omia biisejäni koskaan julkisesti esittänyt... |
Numb: Mulla oli joskus myös, mutta esiintymisten myötä se on vähentynyt. Joskus aikoinaan meinasivat pettää jalat alta, silmissä sumeni eikä plektra pysynyt kädessä. Mutta sitten kun noita esiintymisiä kertyi, niin kai siinä jotenkin rupesi uskomaan, että vaikka mokaisi niin mitään kamalaa ei tapahdukaan. Tosin saa nähdä jos tuon nykyisen bändin saa joskus keikalle asti, niin mitä silloin tapahtuu. En ole omia biisejäni koskaan julkisesti esittänyt... Kyllä nykyäänkin jännittää esiintyminen, mutta ei aina ja nyt se on lievempää. Ennenkaikkea sitä pystyy hallitsemaan. Joskus meinannut oikeasti lähtee taju lavalla kun on jännittänyt niin lujaa. Mutta silloinkin kun pääsi parin kolmen alkubiisin yli homma helpotti, ja loppu keikasta vaan nautti eikä olisi halunnut että se loppuu. Pahinta mulle on hetki ennen keikkaa ja lavalla pari kolme biisiä. Silloin ei paljoa naurata |