Aihe: Kynsien ja sormien välin aukeaminen bendatessa
1 2 3 4
kimurantti1
30.12.2011 15:16:42
Antti1: Mä tossa kokeilin muutama viikko takaperin pikaliimaa monta kertaa ja ihan hyvin pelasi periaatteessa. Ongelmaksi tuli vain se, ettei pikaliima kestä. Se kuivuu liian kovaksi, ei jousta sormen tavoin. Menee hetken aikaa ja sit rupeaa silppua putoilemaan sormista.

Joo, näin kävi mullakin kun kokeilin.

Noihin juttuihin bendaustekniikasta, niin bendaan nimenomaan ranteella ja olen aikamoisen varma, että mulla on se kondiksessa.
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Entropia666
30.12.2011 17:00:51

kimurantti1: Joo, näin kävi mullakin kun kokeilin.

Noihin juttuihin bendaustekniikasta, niin bendaan nimenomaan ranteella ja olen aikamoisen varma, että mulla on se kondiksessa.

Jotenkin vähän meinas ruveta hymyilyttämään tämä tekniikan kyseenalaistaminen. :D
Rokkifotoja: H A J E . F I
Nurmituomas
30.12.2011 20:27:15
on pitkällä skaalalla kitara? Osta lyhyt skaalainen kitara. ei tarvitse voimaa bendatessa. ero on merkittävä.

yksi vaihtoehto on myös että vaikka iho näyttää ok:lta, niin se heikkenee kielien nikkelistä. laita nikkelittömät kielet. blue steel yms.
Muuki
30.12.2011 21:37:50 (muokattu 30.12.2011 21:38:25)
Oon kärsiny samasta hommasta ihan perskeleen paljon. Ja oon tullut myös siihen lopputulokseen, että aiheuttaja on liian lyhyeksi leikatut kynnet.

Välillä on hyviä eli niitä kivuttomampia aikoja, välillä melko huonoja.. Voi kuulostaa hullulta, mutta oon lukemattomia kertoja kangennu linkkuveitellä hevon hiivattiin niitä oireilevia ihosuikkeja sieltä kynnen alta. En nyt tarkota mitään kauheeta puukotusta sinne, vaan ihan kirurgisen tarkkaa irrotusta. Ja uskokaa tai älkää, on auttanut aika usein.

Nykyään koitan vaan pitää kynnet sopivan lyhyinä, ja antaa noille paskanakeille aikaa parantua, jos noin vielä käy.

EDIT: Muuten keskisormi on oikeestaan se ainut sormi mikä tätä tekee. Aika jännää..
M4ss3 m/: "Mitä sä enää jollain vahvistimella jos sulla on ne kuulokkeet? Eikai sitä musiikkia nyt niin kovaa tarvitse kuunnella, että tärykalvot räjähtää?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)