SikaSilu 29.02.2008 18:57:44 | |
---|
On teitä vaikee miellyttää. Vedin elämäni parhaan soolon so far, mut ei kelpaa :D Onhan siinä napsuva soundi juu. Pitäs kai opetella ruuvaamaan tuota konetta, eikä aina tyytyä noihin tehtaan asetuksiin.Perhana kun sais jostain massia, niin laittas soittokamat uusiks. "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
MaQ 29.02.2008 19:56:42 | |
---|
|
cbs 29.02.2008 20:17:35 (muokattu 29.02.2008 22:59:21) | |
---|
Hahaa :) onkos Guthriekin skabassa mukana.... mites pojot Soitti liikaa ulos, liian nopeasti, väärällä soundilla. Hirveät suun liikkeet ja liian pitkät viikset. Muuten oli ihan ok. No viitsi, vitsi. |
Susiääni 29.02.2008 21:05:57 | |
---|
Ibanebazi pystyi vääntämään mun nimimerkin muotoon acoustomaniac. En ole sen enempää sekaisin akustisista kuin mistään muustakaan vaikka siltä vaikuttaisikin. Ihmettelen mikä tossa koputtelussa oli niin vastenmielistä. Kyllähän nyt akustinen kopisee jos sen kanssa meuhkaamaan ruvetaan. "Living is easy with your eyes closed" |
Kuha 29.02.2008 21:16:08 | |
---|
Ihmettelen mikä tossa koputtelussa oli niin vastenmielistä. Kyllähän nyt akustinen kopisee jos sen kanssa meuhkaamaan ruvetaan. Ehkä se toisto oli joillekin liikaa, luulen ma. |
Forest 29.02.2008 21:39:40 (muokattu 29.02.2008 23:01:40) | |
---|
Voihan prkl! Olin siinä uskossa että äänestys päättyy vasta lauantaina. Meinasin ruveta äänestelemään kun huomasin että pisteet onkin jo laskettu. Paras kuitenkin voitti. Onnittelut MadMattille! Edit: Hävettää :( "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
JarnoH 29.02.2008 21:41:44 | |
---|
Onnea MadMattille! ----------------------------- Ibanebazi pystyi vääntämään mun nimimerkin muotoon acoustomaniac. En ole sen enempää sekaisin akustisista kuin mistään muustakaan vaikka siltä vaikuttaisikin. Ihmettelen mikä tossa koputtelussa oli niin vastenmielistä. Kyllähän nyt akustinen kopisee jos sen kanssa meuhkaamaan ruvetaan. Ohop, nimimerkki korjattu. Pahoittelut maanikoksi nimittelystä =) Mullakin tuo nimimerkki on itseasiassa IbanezenabI, eli siis mahdottoman "nerokas" palindromi. Niin ei se koputtelu sinänsä vastenmielistä ole. Ajattelen sen vain sellaisena tehokeinona, jotka yleensä saattavat menettää hohtoaan paljon toistettaessa. Makuasioita kylläkin. Omassa soolossani alun venyttelytappingit herättivät huomiota. Jotkut tykkäsivät ja jotkut inhosivat. Joo kyllähän tuo siinä rajoilla keikkuu kieltämättä. Melko räikeän kuuloinen juttu. Röytäen eteenpäin. |
Jzci 29.02.2008 22:43:53 | |
---|
Enhän minä perkele taaskaan kerennyt äänestämään vaikka tarkoitus oli jo eilen. Tässä nyt kuitenkin kommenttia niille joille olisin pisteeni antanut. joaa - Vähän heikosta alusta ja yleisestä haparoinnista huolimatta meiningissä oli läsnä sellainen tietty "flow" joka toi hetkittäin mieleen Eddie Van Halenin. Ibanezenabi - Hieman erillainen lähestymistapa ja hallittu soitto&kokonaisuus. Alun "muljuttelut" olivat hienoja. Sumuhenkilö - Tässä oli jotain "mystinen kahvila" -meininkiä mukana joka sopi tähän melko täydellisesti. MadMatt - Hienoa soittoa. Erityisesti 0.52-0.59 pätkä nostatti hymyn suupieliin. Pikkuisen enemmän olisi saanut olla mukana sitä SRV tyylistä ronskia tatsia. Rebeat - Soundi vähän merkillinen ja ajoittain lähti pikkuisen hanskasta, mutta soitossa oli niin revittelevä meininki että kyllä tätä mielellään kuunteli. |
Susiääni 01.03.2008 01:42:30 (muokattu 01.03.2008 01:44:23) | |
---|
Ylläpito suostui korjaamaan nimimerkkiä vähän helpommin tavattavaan muotoon. Aika funky on madmatin tausta. Voipi olla ettei kyllä nyt kerkiä osallistumaan. Ehkä ihan hyvä niin. "Living is easy with your eyes closed" |
Krice 01.03.2008 13:01:50 | |
---|
Kyllähän nyt akustinen kopisee jos sen kanssa meuhkaamaan ruvetaan. Ei, kyllä sitä kantta pitää kopauttaa. Se ei muuten sitten toimi hirveän hyvin jos ei ole rytmitajua. |
Susiääni 01.03.2008 14:57:04 | |
---|
Ei, kyllä sitä kantta pitää kopauttaa. Se ei muuten sitten toimi hirveän hyvin jos ei ole rytmitajua. Rupeetko syyttämään mua rytmitajuttomuudesta? Mikä on syy tähän hyökkäykseen? Siinä oli alussa tasan pari kopautusta jotka oli tahallisia ja loput tuli siitä kun kynnet osui tahattomasti koppaan. Selkiskö? "Living is easy with your eyes closed" |
Krice 01.03.2008 17:29:30 | |
---|
Mikä on syy tähän hyökkäykseen? Ei ole hyökkäys vaan havaintoja. |
Jzci 01.03.2008 17:37:55 | |
---|
Ei ole hyökkäys vaan havaintoja. Mitenkähän mahdat määritellä rytmitajun? Kun kuuntelee vaikka tuon acoustamanicin (vai mikäs se olikaan) edellisen sooloskabavedon niin ei tuo kyllä millään tapaa ilmennä rytmitajuttomuutta. Time ei juuri heittele ja paikoitellen löytyy rytmisesti huomattavasti monipuolisempia ideoita kuin suurimmalla osalla muista skabailijoista. Mitä noihin koputuksiin tulee niin eivät ne minunkaan mielestäni oikein sopineet kokonaiskuvaan, mutta ei se kyllä mihinkään rytmitajuttomuuteen viittaa. |
Susiääni 01.03.2008 18:43:46 | |
---|
Kiitokset jzcille puolustelusta. Palataan nyt vielä siihen koputteluun kun se tuntui olevan kova pala joillekin. Soitan kitaraa 99.9%:sti näppäilytyylillä kynsillä. Silloin kun harvoin soitan plekulla on kynnet tiellä ja ne väkisinkin kopisee kitaran koppaan. Kopina ei mene rytmissä koska se ei suurimmaksi osaksi ole harkittua. Tästä ei kannata vetää johtopäätöksiä rytmitajun suhteen. Otan kyllä soitosta rakentavaa kritiikkiä ilolla vastaan mutta tällanen v*tu p*lle ope**ele so**taan tyyppinen riidan haastaminen ei ole mukavaa varsinkaan julkisesti. "Living is easy with your eyes closed" |
JarnoH 01.03.2008 18:58:18 | |
---|
Joo itse olen Jzci:n kanssa aivan samoilla linjoilla. Ihmeen suuri numero tuli tuosta koputtelusta. Röytäen eteenpäin. |
Krice 01.03.2008 20:54:26 (muokattu 01.03.2008 20:54:35) | |
---|
mutta tällanen v*tu p*lle ope**ele so**taan tyyppinen riidan haastaminen ei ole mukavaa varsinkaan julkisesti. Kukaan ei haasta riitaa, taidat vähän vetää turhaa draamaa nyt. Olen edelleen sitä mieltä, että sitä kitaran kantta ei tarvitse kopistella turhaan. (varsinkaan jos ei osaa) |
Susiääni 01.03.2008 21:40:40 | |
---|
Kukaan ei haasta riitaa, taidat vähän vetää turhaa draamaa nyt. Olen edelleen sitä mieltä, että sitä kitaran kantta ei tarvitse kopistella turhaan. (varsinkaan jos ei osaa) Onko nyt ongelma luetun ymmärtämisessä vai mikä on kricellä syy olla noin vammainen??? Edellisessä kirjoituksessani yritin mahdollisimman selkeästi artikuloiden tuoda ilmi että en kopistele tahallani vaan se johtuu sormenpäissä olevista rumista ulokkeista jotka tahattomasti välillä kopsahtavat kitaran koppaan. Munkin mielestä se on turhaa ja huonon kuulosta. "Living is easy with your eyes closed" |
JarnoH 01.03.2008 21:52:48 | |
---|
Vitsi että tuo Mazah osaa vinguttaa. Röytäen eteenpäin. |
Mazah 02.03.2008 12:08:14 | |
---|
Vitsi että tuo Mazah osaa vinguttaa. =) Kiitos, se on parasta! www.myspace.com/themetalmonk
www.myspace.com/avenie
www.crimsonlotus.org
http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3 |
mos6581 02.03.2008 12:19:36 | |
---|
Täällähän on rähinät kun vanhoina hyvinä aikoina, väki vaan vaihtunu. |