Aihe: Paul Gilbert
1 2 3 4 5 633 34 35 36 37
Soma city ward
31.05.2007 16:39:58
Hoi!

Tietääkö kukaan saako Paul Gilbertin Intence rock 1 ja 2 pakettia suomesta? Mistä?

http://www.amazon.com/Paul-Gilbert-Intense-Rock-Vol/dp/B000IU3XYM

Tsekkaas tori siellä joku noita myi, jos en nyt ihan väärin muista.
I LIED
John Titor
31.05.2007 17:23:31 (muokattu 31.05.2007 17:23:49)

Koskettimet sanoivat sopimuksensa irti kesken keikan joten Paul väänsi pienen biisin sen ajaksi että saatiin vermeet toimimaan. :D

http://www.youtube.com/watch?v=xDXql9EjiAQ

Hyvät korvathan sillä on tunnetusti. Kunnon äijä, oikeaa pelimannihenkeä koko touhussa, mutta sen lisäksi tehnyt paljon historiaankin jäävää kamaa. Mahtava tyyppi ja soittaja, mutta ei ihan suosikkejani koska en ole niin perin ihastunut ylipäänsä koko bluespohjaiseen musiikkijärjestelmään.
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Rapido
31.05.2007 22:31:45
http://youtube.com/watch?v=vVFa2iuKmFw

Kilpertti veivaamassa poppistankkua, mukava veto. :)

Ei voi muuta sanoa ku että kyllä tämä mies se vaan osaa. Go Paul! Jos Daniel Negreanu on "ambassadour-of-poker" ni Gilbert pitäs kyl nimetä "ambassadour-of-guitariks"
Dive now, work later
Sweeppaaja
01.06.2007 21:00:53

http://youtube.com/watch?v=NZoWSaGy_A8

Tässä alkaa tuntea itsensä aika pieneksi....
Jurbe
15.06.2007 22:17:33
Mistä mä saisin ton Intense Rockin Suomesta?
ankkiz
15.06.2007 22:58:15

Jos et ole jostain pikkukaupungista, kuten minä, niin kirjastostahan noita kannattaa etsiä.
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. Parempi varmistaa ja hävetä, kuin hutkia ja katua.
ushimir
17.06.2007 18:24:30

Strutsi
20.06.2007 21:10:56
Dodii, muotokuva. Tribuutti Gilbertille.
http://www.deviantart.com/deviation/58024946/
"It all makes sense in some way" - D. Townsend
Sweeppaaja
23.06.2007 16:52:09

Paul Gilbert on kyllä aivan eri maailmasta kuin muut kitaristit. Teknisesti hyvä, ja kaiken lisäksi paljon nöyrempi ja helposti lähestyttävämpi kuin tämmöiset "yli-jumala" Steve Vait.
John Titor
23.06.2007 17:13:19 (muokattu 23.06.2007 17:14:28)

Paul Gilbert on kyllä aivan eri maailmasta kuin muut kitaristit. Teknisesti hyvä, ja kaiken lisäksi paljon nöyrempi ja helposti lähestyttävämpi kuin tämmöiset "yli-jumala" Steve Vait.

? Eiks se Vai oo kuulemma varsin mukava tyyppi? Vastailee posteihin ja kehuu aina kaikkia. Ja on niitä muitakin teknisesti hyviä soittajia tullut vastaan kuin Kilpertti.
Sweeppaaja
23.06.2007 21:35:19

Joo, no tämä on vain minun mielipide, mutta olen myös katsellut kun kilpertti jammailee muiden kitaristien kanssa, niin kyllä hän sentään katselee kuin toinen tekee sooloaan, ja on mukana. G3:sia katselleena, Joe ja Steve eivät juuri päästä omasta kitarasta katsettaan. Ja Petrucci on mielestäni toinen Kilpertin kaltanen hyypiö. No nämä on mun mielipiteitä.
Kasperi Tervonen
23.06.2007 22:43:43
Joo, no tämä on vain minun mielipide, mutta olen myös katsellut kun kilpertti jammailee muiden kitaristien kanssa, niin kyllä hän sentään katselee kuin toinen tekee sooloaan, ja on mukana. G3:sia katselleena, Joe ja Steve eivät juuri päästä omasta kitarasta katsettaan. Ja Petrucci on mielestäni toinen Kilpertin kaltanen hyypiö. No nämä on mun mielipiteitä.

Et taida kummiskaan henkilökohtaisesti tuntea Kilperttiä, Joeta, Vaita tai Petruccia? Mun mielestä on aika huvittavaa, että vedät kyseisten herrojen luonteista johtopäätöksiä sen perusteella katsovatko he jammaillessa toistensa sormia vaiko eivät. :D Eiköhän siinä ne korvat ole kuitenkin etusijalla... No nämä on mun mielipiteitä.
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
Sweeppaaja
23.06.2007 23:16:15

No tuskimpa kukaan muukaan täällä heitä tuntevat. Ihan heidän olemuksestaan paistaa semmoinen(minun silmääni). Enkä ole sanonut että Steve Vai tai Joe olisivat jotenkin ilkeitä tai muuta, mutta mielestäni Gilbert on nöyremp ja lähestyttävämpi, kuin he. Ei perustu mihinkään faktatietoon, mutta semmoinen kutina perskarvoissa kun häntä katsoo.
John Titor
23.06.2007 23:39:23 (muokattu 23.06.2007 23:39:52)

No tuskimpa kukaan muukaan täällä heitä tuntevat. Ihan heidän olemuksestaan paistaa semmoinen(minun silmääni). Enkä ole sanonut että Steve Vai tai Joe olisivat jotenkin ilkeitä tai muuta, mutta mielestäni Gilbert on nöyremp ja lähestyttävämpi, kuin he. Ei perustu mihinkään faktatietoon, mutta semmoinen kutina perskarvoissa kun häntä katsoo.

VOI tietenkin olla mahdollista myös se, että ihmiset harjoittelevat ja muutenkin työskentelevät eri tavalla - Vai, Satriani ja Petrucci ovat kaikki yksinäisiä soolokitaristeja, jotka todennäköisesti viettävät suurimman osan musiikintekemiseen käyttämästään ajasta omassa rauhassaan, kun taas Gilbert on puheidensa ja tekemistensä perusteella huomattavasti enemmän bändisoittaja. Yksinään tehdessä ei ole ketään ketä katsella, mitä syytä on siis nostaa katsetta kitarasta? Ja keikalla soittaa siten kun on harjoitellut. Lisäksi työskentelytavat kuuluvat myös musiikissa. Gilbertin kama on paljon lähempänä ihan perusrockia kuin muiden mainitsemiesi tyyppien, vaikka kaikki soittavatkin hyvin.

Vai mitä oot mieltä?
Sweeppaaja
23.06.2007 23:56:35 (muokattu 23.06.2007 23:56:47)

No mites se Petrucci työskentelee siellä Dream Theatherissa :)
Kasperi Tervonen
24.06.2007 00:53:59

Ymmärränhän mä sen, että erilaiset heput aiheuttavat perskarvoissa erilaisia tuntemuksia ihan dvd:nkin välityksellä. Tuo vaan kuulosti aika naurettavalta, että: "Gilbert ja Petrucci on mukana siinä hommassa ku ne kattoo muita, ne on siis nöyrempii ja helposti lähestyttävämpii tyyppejä ku Vai ja Joe!" Näin lievästi kärjistettynä. :)
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
John Titor
24.06.2007 01:27:27

No mites se Petrucci työskentelee siellä Dream Theatherissa :)

Eiku sä olitkin sitä mieltä että Petrucci oli Gilbertin kaltainen jamppa, jepjep. No Petrucci työskentelee tosiaan bändissä, mutta se hinkkaa sitä kitaraa himassaan yksin ihan vitusti ja siltä se soitto välillä näyttääkin.
Mua ei häiritse suuntaan eikä toiseen vaikka ne jätkät istuis baarijakkaralla pyjamassa tiluttamassa, musiikki ja soitto on se mikä kiinnostaa.
Sweeppaaja
24.06.2007 16:52:44

No sanotaanko nyt näin, että kaikki olisivat tyytyväisiä. Esim MINUN olisi helpompi lähestyä näitä kahta kaveria kuin Steve Vaita tai Joeta. Mutta minun mokani kun menin siinä ekassa lauseessa julistamaan sen totuutena. No kannattaa jatkossa laittaaa aina "minun mielipide" perään, niin ei tule sanaharkkoja :)
Sweeppaaja
24.06.2007 17:31:18

Mites Gilpertti ei ole vielä ollu G3 ryhmässä ? Onko edes tulossa ?
John Titor
24.06.2007 17:32:41

Mites Gilpertti ei ole vielä ollu G3 ryhmässä ? Onko edes tulossa ?

Sehän on tän vuoden ryhmässä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)