Aihe: Guitar Fan-lehti?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
GuitarFan
07.06.2007 14:08:08

tilasin ja maksoin lehden eilen. koska pääsen katsomaan sivustoja jäsenalueelle?

Jäsenalue avataan pian. Tässä kuussa mitä ilmeisimmin. Saat sähköpostiisi ohjeet. Kuvauksesi mukaan olet mies parhaassa iässä soittamaan, eli tervetuloa joukkoon. ;D
Herba
14.06.2007 17:42:37
Jeah, reilu viikko meni ja eka numero tipahti tänään postiluukusta pikCardin kanssa. Parilla pläräyksellä kovin hyvältä vaikuttaa, pitää illalla lueskella tarkemmin. Eipä ole 50e paha hinta tuosta tilauksesta.
Missä pillini on?!
qtm
28.06.2007 10:42:10
Toinen numero ilmestyy kesäkuussa. Jäsenille ääninäytteet pedaaleista, harjoituksista jne. Ehdotuksia jutunaiheista otetaan vastaan. Ja kannattaa lähettää demoja osoitteeseen demot@guitarfanclub.fi, niin voit päästä lehden palstoille ns.tulevaisuuden toivona. Ei tartte olla nopein saavuttaakseen paikkansa lehden sivuilla.

Huomenna sitten viimeistään kolahtaa kakkosnumero postiluukkuun...
Tuskin maltan odottaa
ire25
30.06.2007 11:41:22
Huomenna sitten viimeistään kolahtaa kakkosnumero postiluukkuun...
Tuskin maltan odottaa

kolahtiko kakkosnumero postiluukusta? ei mulle ainakaan kolahtanu :)
discominister
30.06.2007 11:42:23
Kertokaahan mielipiteitä lehdestä. Onko siitä mihinkään?
käsi
01.07.2007 08:29:37

kolahtiko kakkosnumero postiluukusta? ei mulle ainakaan kolahtanu :)

eipä ole vielä näkynyt mullakaan lehteä. Odotan innolla sitä, koska ekasta numerosta pidin paljon. Toivottavasti tuleepi piakkoin. Toki pienet vaikeudet toimituksissa on ymmärrettävää koska on kyseessä uusi erikoislehti, mutta toivon että homma paranee syksyä kohti mentäessä.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
qtm
02.07.2007 13:14:18
eipä näkynyt kakkosnumeroa kesäkuun puolella...
no, syksyllä lehti tulee sitten kerran kuussa :-)
Puavali
02.07.2007 13:41:42
eipä näkynyt kakkosnumeroa kesäkuun puolella...
no, syksyllä lehti tulee sitten kerran kuussa :-)

Tai tulee niitä jättituplanumeroita...
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
GuitarFan
03.07.2007 17:15:30

Moi!

Lehti tulee liimasidonnasta perjantaina, eli ensi viikkoon menee toisen lehden saapuminen. Toimituksen omasta mielestä toisesta lehdestä tuli jopa ensimmäistä laadukkaampi. Vuosi 2007 on hieman epäsäännöllinen lehden aloituksesta johtuen. Juttujen laadusta ei kuitenkaan tingitä ja paljon on uutta mielenkiintoisia juttuja tulossa. Toisessa lehdessä on paljon taas mielenkiintoista lukemista ja palautetta otamme myös vastaan lisää. Kiitoksia tähänastisesta.
Dunga
03.07.2007 18:24:12
Mites tuo irtonumeroiden saatavuus, tuleeko suurimpaan osiin R-kioskeista esim. Porin suunnalle?
My name is Lucifer, please take my hand.
GuitarFan
03.07.2007 20:16:14

Mites tuo irtonumeroiden saatavuus, tuleeko suurimpaan osiin R-kioskeista esim. Porin suunnalle?

Kyllä se suurimpaan osaan R-kioskeja tulee ja esim.Citymarketteihin.
KaRa
04.07.2007 06:08:39
Joku Alexi heti kannessa, ei v*ttu jaksa sitä äijää aina.
Hei oikeesti oon ihan pirun huono keksimään mitään hyviä allekirjoituksia =/
kid ego
04.07.2007 09:14:17

Noustaan barrikadeille! Poltetaan lehtikioskit!
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
Puavali
04.07.2007 11:20:36
Moi!

Lehti tulee liimasidonnasta perjantaina, eli ensi viikkoon menee toisen lehden saapuminen. Toimituksen omasta mielestä toisesta lehdestä tuli jopa ensimmäistä laadukkaampi. Vuosi 2007 on hieman epäsäännöllinen lehden aloituksesta johtuen. Juttujen laadusta ei kuitenkaan tingitä ja paljon on uutta mielenkiintoisia juttuja tulossa. Toisessa lehdessä on paljon taas mielenkiintoista lukemista ja palautetta otamme myös vastaan lisää. Kiitoksia tähänastisesta.

Vieläkö ensimmäistä numeroa saa jostain?
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
kimurantti1
04.07.2007 11:33:17
Ohhoh, on tulossa Mattias IA Eklundhista artikkeli. Onko siellä paljonkin juttua ko. herrasta?
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
qtm
05.07.2007 14:58:21
joko joku on saanut kakkosnumeron postissa? Ainakaan Saloon ei olult tullut eiliseen mennessä...
Dunga
05.07.2007 15:24:12
joko joku on saanut kakkosnumeron postissa? Ainakaan Saloon ei olult tullut eiliseen mennessä...

Silmä käteen... katse ylemmäs :)

Lehti tulee liimasidonnasta perjantaina, eli ensi viikkoon menee toisen lehden saapuminen.
My name is Lucifer, please take my hand.
KaRa
05.07.2007 16:34:57

Noustaan barrikadeille! Poltetaan lehtikioskit!

Jepjep, kuka lähtee messiin?
kid ego
05.07.2007 17:02:16
Jepjep, kuka lähtee messiin?

Mun mielestäni on täysin luonnollista, että pätevästä ja menestyvästä suomalaiskitaristista on kuva kannessa. Eikös tuokin ole vasta lehden toinen numero? Kyllä siihen kantee vielä moni muukin kerkeää.

Myönnän että mullakin keittää välillä yli Alexi- ja COB-hehkutus, mutta toisaalta hehkutus on ihan aiheellista. Ja kotimaisista on varmasti helpompi saada haastattelua aikaan.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
KaRa
05.07.2007 17:25:50
Mun mielestäni on täysin luonnollista, että pätevästä ja menestyvästä suomalaiskitaristista on kuva kannessa. Eikös tuokin ole vasta lehden toinen numero? Kyllä siihen kantee vielä moni muukin kerkeää.

Myönnän että mullakin keittää välillä yli Alexi- ja COB-hehkutus, mutta toisaalta hehkutus on ihan aiheellista. Ja kotimaisista on varmasti helpompi saada haastattelua aikaan.

Joo mut kaikki tietää kaiken jo aleXista... ja ne jotka ei tiedä, ei haluakkaan. Kuka oikeesti voi enään innostua jostain Alexin haastattelusta?
Itse penkoisin esiin joitain ei-niin tunnettuja lahjakkuuksia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)