Aihe: M.netin Sooloilubiisi
1 2 3 4 5 615 16 17 18 19
saha
19.07.2006 20:01:52
Tais tulla aika raskasta kamaa...

Ei se mittään, kyllähän joka jannu hevitilut ja vongunnat heittää. Toista se on se vaikea jazz- ja blueshiplailu!
Mikhail Kalashnikov
- Maailman eniten ihmisiä tappanut mies koskaan.
J.Hollström
19.07.2006 20:02:03
Tais tulla aika raskasta kamaa...

Tarttiko se sen basson vai onko valmis tausta sellaisenaan?
drlecter
19.07.2006 20:07:39 (muokattu 19.07.2006 20:09:41)

Tarttiko se sen basson vai onko valmis tausta sellaisenaan?

LAitan midibassot jottei ei tule niitä lähetys/synkka ongelmia. Säästyy myös aikaa näin.

Taidan olla sooloilematta tän taustan päälle. Ei tarvi tehdä niin pitkää taustaa :)
J.Hollström
19.07.2006 20:11:02
LAitan midibassot jottei ei tule niitä lähetys/synkka ongelmia. Säästyy myös aikaa näin.

Asia bueno. Ihan jees näin.
drlecter
19.07.2006 21:08:50

Tässä se nyt olisi.
http://koti.mbnet.fi/nomeband/muut/tausta.mp3

Loppuun tulee sitten fade out, joten varaan sen viimeisen osion itselle.

Nyt sitten vaan sumplimaan järjestystä. Kuinkahan se arvonta toteutettaisiin?
friteerattu peruna
19.07.2006 21:58:10 (muokattu 19.07.2006 22:01:57)

Voikos Micro-Cubesta laittaa piuhan turvallisesti suoraan koneeseen? Ettei äänikortti kärähdä tai mitää? Niin ja mikäs on sävellaji? Ja toivottavasti taidon puute ei ole este osallistumiselle.
Kato äiti, mä oon lentokone!!!11
pes
19.07.2006 23:01:29 (muokattu 19.07.2006 23:06:13)
Tässä se nyt olisi.
http://koti.mbnet.fi/nomeband/muut/tausta.mp3

Loppuun tulee sitten fade out, joten varaan sen viimeisen osion itselle.

Nyt sitten vaan sumplimaan järjestystä. Kuinkahan se arvonta toteutettaisiin?

hyvä tausta

-No esim ilmotat biisin osat tyyliin

0-0:26 osa1
0:26-1:04 osa2
....jne...

-sit keräät halukkaat osallistujat (määräaikaan mennessä)

-sit arvot kuka vetää minkäkin pätkän ja ilmotat muille minkä pätkän kukakin vetää, jos tulee paljon osanottajia paras pätkistä pääsee narulle aina siltä ja siltä osalta, voihan useempi vetää just saman pätkän... tai voishan osallistuja ilmoittaa haluamansa välin jne...

-näin esimerkiksi kaikki pääsee yrittämään

-sulla on sit vaan hirvee kasa raitoja joista valita :)
arppah8
19.07.2006 23:24:42

Jees, vihdoinkin hewiwä! Huomenna voisin vetäistä jotain narulle. Ilmoitanko nyt sitten itse, mihin kohtaan soitan vaiko määrätäänkö nämä ennalta?
...and music? Well, it's just entertainment folks.
toxic
19.07.2006 23:36:44
Jees, vihdoinkin hewiwä! Huomenna voisin vetäistä jotain narulle. Ilmoitanko nyt sitten itse, mihin kohtaan soitan vaiko määrätäänkö nämä ennalta?

Olisi varmaan parempi että määrättäisiin ennalta, niin ei menisi kaikki sekaisin :)
Necromuru
19.07.2006 23:44:36

Vielläkö mahtuisi sooloilijoita mukaan?
ÄÄh
Muuki
20.07.2006 04:48:27
Tuo tausta on kyllä ihan pirun mahtava!
Mittään en oo kirjottanu alle
Eemil
20.07.2006 09:28:45
Voikos Micro-Cubesta laittaa piuhan turvallisesti suoraan koneeseen? Ettei äänikortti kärähdä tai mitää? Niin ja mikäs on sävellaji? Ja toivottavasti taidon puute ei ole este osallistumiselle.

Joo, microcube ei käräytä mitään.
Alkoko tehdä mieli Eemeliä? -Vilhelmus K100#2
Tasapaino
20.07.2006 12:40:14
Nyt jonkun kyllä täytyy tehdä linjakas ratkaisu sen suhteen, että kuka pääsee mukaan. Osallistuneita on jo nyt liikaa. Ihan sen mukaan on hyvä lähteä pohtimaan, että mikä on tavoite. Se, että saadaan kiva skipale ja kaikilla on hyvä mieli vai se, että saatte oikeasti hyvän kappaleen tehtyä. Nyt kun tausta on loistava (vaikka onkin heviä;) niin mä oon ehdottomasti sitä mieltä, että nyt olis hyvä sauma tehdä hyvä biisi. Aloittelijat on sitten surutta jätettävä pois. Kun ei nää kaikki 20 ilmottautunutta muutenkaan mahtuis mukaan. Tiputtaminen kävis mahdollisimman reilusti niin, että otetaan mukaan niitä soittajia, joilla on ollut tapana osallistua soolo- ja riffikilpailuihin, joita täällä on ollut.
Ora et labora.
Eemil
20.07.2006 12:43:10
Nyt jonkun kyllä täytyy tehdä linjakas ratkaisu sen suhteen, että kuka pääsee mukaan. Osallistuneita on jo nyt liikaa. Ihan sen mukaan on hyvä lähteä pohtimaan, että mikä on tavoite. Se, että saadaan kiva skipale ja kaikilla on hyvä mieli vai se, että saatte oikeasti hyvän kappaleen tehtyä. Nyt kun tausta on loistava (vaikka onkin heviä;) niin mä oon ehdottomasti sitä mieltä, että nyt olis hyvä sauma tehdä hyvä biisi. Aloittelijat on sitten surutta jätettävä pois. Kun ei nää kaikki 20 ilmottautunutta muutenkaan mahtuis mukaan. Tiputtaminen kävis mahdollisimman reilusti niin, että otetaan mukaan niitä soittajia, joilla on ollut tapana osallistua soolo- ja riffikilpailuihin, joita täällä on ollut.

Eiköhän tähän saa kaikki osallistua jotka haluaa. Ei ainakaan ennen ole ketään syrjitty eikä tavoitteenakaan ole ollut tehdä oikeata biisiä, vaan kuten otsikkokin kertoo on kyseessä biisi jossa on pelkkää sooloa taustan päälle. Sillä yhtälöllä tuskin mitään kovin hyvää biisiä syntyy. :)
Alkoko tehdä mieli Eemeliä? -Vilhelmus K100#2
saha
20.07.2006 13:05:49

Turha ruveta taas keulimaan ja starailemaan, eiköhän tasan jokainen ole samanarvoinen ja halukkaat saavat soitella.
Mikhail Kalashnikov
touhis
20.07.2006 13:07:18 (muokattu 20.07.2006 13:07:43)

Vai tämmöistä. Mitäpä jos tekisitte sitten muutaman version, niin että kaikki halukkaat sopii mukaan. Minulta meni just kiinnostus koko touhuun.
Ainekset: vesi, ohramallas, humala, hapettumisenestoaine (E224)
saha
20.07.2006 13:13:35
Vai tämmöistä. Mitäpä jos tekisitte sitten muutaman version, niin että kaikki halukkaat sopii mukaan. Minulta meni just kiinnostus koko touhuun.

Turha ottaa itseensä Tasapainon mielipidettä, joka ei ole kaikkien mielipide.

Taustasta on sanottava: loistavaa työtä, tämmöisen medleyn pohjan täytyykin olla suhteellisen yksinkertainen, että kaikki saavat tarttumapinnan.
Mikhail Kalashnikov
arppah8
20.07.2006 13:15:43

Olisi varmaan parempi että määrättäisiin ennalta, niin ei menisi kaikki sekaisin :)

Jepjep, odotellaanpa hetkinen!
...and music? Well, it's just entertainment folks.
drlecter
20.07.2006 13:19:15

bluesteel Eemil
wrshredder
frozen inside
Muuki
Kontiak
saha
Iiphii
toxic
Kärpäsruoska
Herra Rapu
Kukkis
arppah8
soittanut1v
Necromuru

Nyt on osallistujia selvästi liikaa. 10 soittajaa on ehdoton yläraja, joten nyt suoritetaan "nimenhuuto". 10 ensimmäistä vastaajaa saa aikavälin johon soittaa soolon. Parempaa ratkaisua en keksi, enkä halua puottaa aloittelioita pois.

Aika alkaa NYT!!
sus
20.07.2006 13:21:01
mie:) vai pitikö olla tossa listassa?
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)