Aihe: Metallica?
1 2 3 4 5 6 7
Marshallga
09.07.2006 00:25:02
Ite en kyllä jaksa käsittää miten tuo Metallican kuuntelu ja soittelu voisi olla jotenkin teiniä, tuskin ne teinit mitään Batterya, Damage, Inciä, Disposable Heroesia ja muita rässittelyitä ole vetämässä. Ennemminhän ne taitaa olla noita pilluballadeja.

Metallica on mielestäni paras bändi (ainakin vielä tällä hetkellä), hyvänä kakkosena tulee Sentenced. Liian teini???? Ite lähinnä tykkään tuosta Metallican rässimmästä osastosta ala Master Of Puppets ja ...And Justice For All, ja tietysti 2 ekaakin on ihan perkeleen kovia levyjä. Jotain tuosta uudemmastakin menee.

Ite kuuntelen tuota Children Of Bodomia ihan siinä missä muitakin, ja haluisin tosiaan oppia sitä soittamaankin joskus kun/jos kehityn paremmaksi. Kyllähän sieltä joitain riffintynkiä löytyy joita voi soitella, ei nuo soolot iske niinkään.
Hevi on paskimmillaankin parasta.
Mikaelo
09.07.2006 01:45:08

Mnetissä kaikki mistä kysellään paljon on teiniä.
Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41
Pelsi
09.07.2006 03:14:34
Soittakaa nyt jumalauta hyvät ihmiset sitä musiikkia, jota haluatte soittaa. Jos se on m.netin makuuhuonemalmsteeneiden mielestä teiniä, niin helvetinkö väliä sillä on. Soittamalla oppii soittamaan, ja soittaminen on kenties miellyttävämpää, mikäli pitää soittamastaan musiikista.
Mä mustat velhot oon!
Sir Härö
09.07.2006 10:25:44
¨
oot teini iältäsi, mutta et välttämättä tyyliltäsi.. ja bodom ei oo missään määrin teinibändi. eikä metallica. esim. greenday on ja good charlotte ja kumppanit.

Väitätkö tosissasi että GreenDay on teinibändi? Good charlottesta en tiedä mitään. Enkä GreenDaystäkään. Enkä muuten bodomistakaan. Mutta kyllä minä miellän Bodomille sen {TEINI} -leiman ennenkuin GreenDaylle.
Turpa kiinni ja kuuntele!
Dunga
09.07.2006 10:42:02
Turhin topic ikinä, soittakaa mitä haluatte.
Paskallakin on tekijänsä.
Backlet
09.07.2006 14:11:02

Tiedätkös, nimimerkin vaihtaminen on mahdollista.

Ainakin tuolla rekisteröitymis-kohdassa huomautetaan monta kertaa että käyttäjätunnuksen vaihtaminen ei ole mahdollista. Mutta eipä tuolla nimimerkillä kuitenkaan loppujen lopuksi kauheesti väliä ole.

No mutta se tästä off-topicista.
Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa.
-Aleksi-
09.07.2006 16:27:27
Ainakin tuolla rekisteröitymis-kohdassa huomautetaan monta kertaa että käyttäjätunnuksen vaihtaminen ei ole mahdollista. Mutta eipä tuolla nimimerkillä kuitenkaan loppujen lopuksi kauheesti väliä ole.

No mutta se tästä off-topicista.

http://muusikoiden.net/jasenet/tunnuksen_vaihto.php
Backlet
09.07.2006 17:15:38

http://muusikoiden.net/jasenet/tunnuksen_vaihto.php

No kappas! Pitääkin sitten ruveta miettimään uutta tunnusta.
Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa.
DVD-SOITIN
09.07.2006 21:32:37 (muokattu 09.07.2006 21:33:18)
Edit: Anteeksi, tuli sekoiltua.
agsu-
11.07.2006 21:49:45
monihan sitä metallicaa soittaa, mutta harva soittaa niin hyvin että voisi levyttää sen kappaleen/soittaa livenä.
Krice
11.07.2006 21:59:56

Ite en kyllä jaksa käsittää miten tuo Metallican kuuntelu ja soittelu voisi olla jotenkin teiniä, tuskin ne teinit mitään Batterya, Damage, Inciä, Disposable Heroesia ja muita rässittelyitä ole vetämässä.

Se oli teiniä jo silloin kun minä olin teini. Ja kyllä vedettiin nopeinta Metallicaa oikein yhtyeen kanssa. Ja se oli teiniä, sen voin kertoa.
COB on nykyisin semmoinen teinibändi, joten miksi yrittää kieltää totuutta.. jotkut yhtyeet vain ovat teiniä:)
jogo3000
12.07.2006 09:25:17

Teiniydestä puhuminen on kaikkein teineintä.
I fought the law and the law won.
J.Hollström
12.07.2006 09:29:25
Teiniydestä puhuminen netin keskustelupalstoilla on kaikkein teineintä.
bluesteel
12.07.2006 09:31:20 (muokattu 12.07.2006 09:31:33)

Metallica ja Metallica. Kyllä minäkin nuorempana soittelin Metallicaa. HOH-HOIJAA!
foetor ex ore
12.07.2006 12:24:30
Metallica ja Metallica. Kyllä minäkin nuorempana soittelin Metallicaa. HOH-HOIJAA!

Shut the fuck up!
bluesteel
12.07.2006 13:18:25

Shut the fuck up!

Oho, poju on oppinut englantia.
Hotsausage
12.07.2006 22:20:40
Te ette tunnu tajuavan käsitettä "teiniä" soittaa sitä. Se johtuu siitä että todella monet teinit soittavat Metallicaa joten se on "teiniä" :D

Koittakaa saada selvää,

Kirjoittaja itse 15v
"...Lopetan kun musiikki alkaa tuntua työltä..."
Epämuusikko
12.07.2006 22:57:49
Kyllä mä ainakin Enter sand manilla alotin. Sama homma. Se nyt on vaan tietyn ikävaiheen/soitannollisen suuntautumisen juttu. Ei sitä pidä hävetä.
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
Lutkare
14.07.2006 07:09:03
Niin tulihan tuota itelläki alkuaikoina Metallicaa väännettyä ja tulee vieläki. Hyvää harjoitusta komppaukseen alottelijalle ja myös pitemmän aikaa soittaneelle. =)
Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia"
Mr.Jones
14.07.2006 09:24:36

Niin tulihan tuota itelläki alkuaikoina Metallicaa väännettyä ja tulee vieläki. Hyvää harjoitusta komppaukseen alottelijalle ja myös pitemmän aikaa soittaneelle. =)

Kyllä!! Mä yhdyn suhun =) Vaikka tässä nyt ei enää ihan teini ole niin tulee metallicaa soiteltua yksin ja bändin kanssa. Hyvää treeniä yhtyeen soitannalle kun on tuttua ja turvallista...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)