Aihe: Itseoppineita vai opiston kasvatteja ?
1 2 3 4 5
Rokkikukko-
05.07.2006 01:12:34
Itse olen oppinut. Eipä ole minnekkään niin kova kiire että en ehtisi itse tehdä kunnolla töitä sen eteen. Hauskempaahan se on oivaltaa se itse tai saatika joku kertoisi miten mikäkin tehdään. Eihän tämän pitäisi niin vakavaa olla, eihän?
Teemu Y-p
Karipiirto
05.07.2006 09:53:06

Itseoppinut olen päällisin puolin mutta on mulla silti aina ollu tiedos että keltä voi kysyä jos tulee ongelmia.
Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta.
Humu
05.07.2006 10:30:16
Itseoppinut...miten se sitten käsitetäänkin? Eli kaikkea en ole oivaltanut itse, vaan käyttänyt alan kirjallisuutta, mutta kenekään opissa en ole koskaan ollut.
speedu
06.07.2006 11:08:06 (muokattu 06.07.2006 11:41:51)
Mä olin musaopistossa 4 vuotta, mut se touhu rupes vituttaa oikee urakalla ku joutu jotai klassista soittaa. Lopetin, ostin sähköskeban ja rupesin opettelee ite.
Nyt oon 5-6 vuotta soittanu sähköskeballa, mut tuntuu ettei oo oikee oppinu mitää uutta viimisen parin vuoden aikana..
Nipsu
06.07.2006 17:13:56
11-vuotiaana alotin soittaan bassoo musiikkikoulussa (yksityinen), sitä jatku siihen asti, kun täytin 12 ja sain kitaran. Kitaraa alotin soittaan sitten jossain kuulemma Tampereen parhaimmassa musiikkikoulussa(yksityinen). Sain tarpeekseni, ja vaihdoin parempaan kouluun(yksityinen). Sitä jatku siihen, kun täytin 14. Nyt en oo enää missään. Ite oon opetellu nyt ittekseni. Ehkä joskus tulevaisuudessa palaan tunneille.
wrshredder
06.07.2006 19:30:16
Mä olin musaopistossa 4 vuotta, mut se touhu rupes vituttaa oikee urakalla ku joutu jotai klassista soittaa. Lopetin, ostin sähköskeban ja rupesin opettelee ite.
Nyt oon 5-6 vuotta soittanu sähköskeballa, mut tuntuu ettei oo oikee oppinu mitää uutta viimisen parin vuoden aikana..

Muhaha!
Juurikin näin ;D
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
speedu
07.07.2006 07:55:48
Muhaha!
Juurikin näin ;D

niinpä...
Luin tossa et mitä olin kirjottanu ja oli aika huonosti muotoiltu toi mun teksti.
Asiallisemmin sanottuna klassisen soittaminen ei ollut mun juttu.
vmak
07.07.2006 09:48:43
Itse olen opetellut
ööh.. ..joo
speech
10.07.2006 00:09:58

Itse ja sen kyllä kuulee ja huomaa.
There he goes --- one of God's own prototypes --- a high powered mutant of some kind never even considered for mass production.
Jani The Rock
10.07.2006 00:25:37

Itseopiskelua ramonaalisella metodilla.
The road never ends for me, kid.
LamaAjanElvis
10.07.2006 00:26:45
Itse meinaan oppia.
Kesä on läskien pahinta aikaa. Sormet lähtee soundista.
JereL
10.07.2006 00:30:05

aloitin musiikkiopistolla mutta lopetin sen 4 vuoden jälkeen, koska klassinen ei kiinnostanut enää pätkääkään. olen myös käynyt saman verran "bändikoulua" ja sieltä eniten taitoja sain rock musiikin soittoon.
simbabben
10.07.2006 10:35:32
Niin kauan kun olen soittanut, niin olen ne itse opetellut, enkä ikinä ole ollut tunneilla tai muualla sellaisessa.
wrshredder
10.07.2006 11:30:15
aloitin musiikkiopistolla mutta lopetin sen 4 vuoden jälkeen, koska klassinen ei kiinnostanut enää pätkääkään.

Aaarg! mikä nykynuorisoa vaivaa !
Sitä vaan nykyään yritetään opetella rääkkäämään kitaraa 666 eri tavalla tai soittamaan joitain syntistä pop musiikkia kuten Slayeriä ja unohdetaan tyystin korkeamman kulttuurin helmet kuten Scarlattin sonaatit tahi Schumannin Traumerei jossa kulminoituu romanttisen aikakauden sävelkielinen täydellisyys!!

Voi tätä maailmaa..
Novac
10.07.2006 12:18:37

opistossa edelleen...
-Cale
10.07.2006 12:31:10
Sitä vaan nykyään yritetään opetella rääkkäämään kitaraa 666 eri tavalla tai soittamaan joitain syntistä pop musiikkia kuten Slayeriä ja unohdetaan tyystin korkeamman kulttuurin helmet kuten Scarlattin sonaatit tahi Schumannin Traumerei jossa kulminoituu romanttisen aikakauden sävelkielinen täydellisyys!!

Voi tätä maailmaa..

Juu, tämä on valitettavaa...
JereL
10.07.2006 21:15:12

Voi tätä maailmaa..

No nuo slayer ja muut hevi viittaukset ei pidä minun kohdalla kyllä paikkaansa!
Kyllä klassista edelleen tulee joskus soitettua, mutta kun kuitenkin rockmusiikki (ja erityisesti blues!) vei oman kiinnostuksen. Edelleen kyllä käyn kuuntelemassa silloin tällöin klassisia konsertteja. Ehkä tuo "ei pätkääkään" oli vähän liian jyrkkä ilmaisu. Mutta juuri silloin ei vain enää kiinnostanut.

Anteeksi.
wrshredder
10.07.2006 21:47:56
No nuo slayer ja muut hevi viittaukset ei pidä minun kohdalla kyllä paikkaansa!
Kyllä klassista edelleen tulee joskus soitettua, mutta kun kuitenkin rockmusiikki (ja erityisesti blues!) vei oman kiinnostuksen. Edelleen kyllä käyn kuuntelemassa silloin tällöin klassisia konsertteja. Ehkä tuo "ei pätkääkään" oli vähän liian jyrkkä ilmaisu. Mutta juuri silloin ei vain enää kiinnostanut.

Anteeksi.

Khihi,, läppähän tuo oli.. :D
bluesteel
11.07.2006 10:19:32

Mä soitin sähköskebaa jotain 4 vuotta. Sitten se touhu rupes vituttamaan, kun joutu jotain heviä soittaa. Lopetin ja aloin treenaamaan tosissani klassista. Ja aion mennä vielä tunneillekin, että oppisin paremmin.
JereL
11.07.2006 11:44:39

Khihi,, läppähän tuo oli.. :D

Juu tiedän, ajattelin vain vastata asiallisesti. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)