Kimmo72 30.04.2006 20:19:28 | |
---|
Nyt sitä sarkasmitutkaa päälle. Se hajos eilen :p Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Lesko 30.04.2006 20:25:30 | |
---|
On se nyt vähän typerää esitellä vääriä mielipiteitä. Oikea mielipide= sinun mielipide??? "Musiikissa on perusasioita. On olemassa huonoa musiikkia, on hyvää musiikkia, on vähän parempaa musiikkia ja sitten on Led Zeppelin" |
pahala 30.04.2006 20:37:57 | |
---|
Oikea mielipide= sinun mielipide??? Eiku mun. 8) |
J.Hollström 30.04.2006 20:46:29 | |
---|
Oikea mielipide= sinun mielipide??? Eiku semmosien jotka laittaa kolme kysymysmerkkiä peräkkäin. "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
zuppermuhle 30.04.2006 20:52:16 (muokattu 30.04.2006 20:53:44) | |
---|
Mikä tahansa moderni "hevi" rectifier surina. zzt zzt zzt sano ampiainen kun studioon eksy. Sitten vielä hirveä räkki erilaisia efektejä. Lopputulos on persoonallinen ja vaihteleva kuin saarioisen maksalaatikko ilman rusinoita. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Ukko 30.04.2006 20:53:29 | |
---|
Ärsyttävä soundi ? Kyllä se on soittaja joka sen soundin muokkaa. 5 % ( noin suunnilleen ) osaa ja loput rämpyttää. Sanokaa mitä sanotte. |
ballfish 30.04.2006 21:05:09 | |
---|
Green Day-tyylinen rämpytyssoundi. YÖK!! Olen hyvä uimaan katiskaan.
"Tulikos sanktioita? " Jotta mitäh?? |
Spike 30.04.2006 21:08:49 | |
---|
Mikä tahansa moderni "hevi" rectifier surina. zzt zzt zzt sano ampiainen kun studioon eksy. Sitten vielä hirveä räkki erilaisia efektejä. Lopputulos on persoonallinen ja vaihteleva kuin saarioisen maksalaatikko ilman rusinoita. Hauskaa, kuitenkin aika monta arvostettua hevilevyä on noilla rectoilla soitettu. Clearly motivated by an unholy alliance. |
Lennu 30.04.2006 21:11:17 | |
---|
Mitä sä horiset? Miten niin on oikeita ja vääriä mielipiteitä? Jos mun mielestä ko. orkesterilla on huono soundi that's it. Mutta kun eihän sillä edes ole? Lääkärissä voi käydä pesettämässä korvakäytävät btw. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
Guitaristi 30.04.2006 21:12:58 | |
---|
Ihme ettei kukaan ole vielä maininnut Randy Rhoadsia. Itse kyllä pidän hänen soundistaan kovasti, mutta monet eivät tunnu sitä sietävän. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
zuppermuhle 30.04.2006 21:19:07 | |
---|
Hauskaa, kuitenkin aika monta arvostettua hevilevyä on noilla rectoilla soitettu. Onhan niitä, mutta en minä silti niiden kitarasoundista pidä. Syönhän minä maksalaatikkoakin. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Kimmo72 30.04.2006 23:24:56 | |
---|
Mutta kun eihän sillä edes ole? Lääkärissä voi käydä pesettämässä korvakäytävät btw. Miten niin?? Tässähän oli kyse mielipiteistä? Jotkut ei vaan tajua.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Ekku01 30.04.2006 23:29:03 | |
---|
Tolosen "sirkkelikitara" Wigwamin Tombstone Valentinella on aika järkky. Vaikka sittemmin mies onkin petrannut huomattavasti. 80-luvun muovitilusaundi on myöskin jotain todella munatonta. Kummallisinta on että vähän jotain sen tapaista harrastaa vielä nykyäänkin niinkin hieno soittaja kuin Eric Johnson. Miehellä on mitä hienoimmat bluesrosot, mutta sitten jotkut soolot hyppäävät kesken biisin yllättäen tähän muoviseen lelusaundiin. Ja samaa on pakko sanoa myös Steve Vain saundeista. Tuntuu että kukaan ei uskalla kritisoida Vaita kun hän on saavuttanut niin korkean kitarajumalan aseman, mutta tähän väliin tekee mieli kysyä eikö "Keisarin uudet vaatteet"-satu todellakaan ole kenellekään tuttu? Avatkaa silmänne...tai tässä tapauksessa korvanne ;o) |
Lesko 30.04.2006 23:44:53 | |
---|
Eiku semmosien jotka laittaa kolme kysymysmerkkiä peräkkäin. Voi vitun teinit. Mikä nyt on kaikista suurin ongelma??? Se että jostakin ac/dc:n soundeista ei pidetä vai? Ihme hiekkalaatikko tämäkin palsta on nykyään! "Musiikissa on perusasioita. On olemassa huonoa musiikkia, on hyvää musiikkia, on vähän parempaa musiikkia ja sitten on Led Zeppelin" |
Jucciz 30.04.2006 23:48:36 | |
---|
Se nyt ei kyllä ole makuasia, että AC/DC:n rokkisoundit on ihan esimerkillisen hyvät. Tolosen surinasäröistä Wigwamin levytyksillä piti itekin sanoa: aika kamalaa kuultavaa. Oliko se todellakin niin että 60/70-lukujen taitteessa unohdettiin käyttää kaiutinsimulaattoria niissä Line-kutosissa.. ;) |
Härski 30.04.2006 23:49:46 | |
---|
Ihme hiekkalaatikko tämäkin palsta on nykyään! Jotenkin särähti silmään toi _nykyään_... |
Kimmo72 30.04.2006 23:54:06 | |
---|
Se nyt ei kyllä ole makuasia, että AC/DC:n rokkisoundit on ihan esimerkillisen hyvät. No mistäs vitusta sä voit tietää mun soundimausta? On tää kyllä tavallinen hiekkalaatikko! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Jucciz 30.04.2006 23:59:27 | |
---|
No mistäs vitusta sä voit tietää mun soundimausta? On tää kyllä tavallinen hiekkalaatikko! Sun soundimaku ei taida liittyä keskusteluun siinä vaiheessa jos puhutaan hyvästä rokkisoundista. En minäkään AC/DC:stä bändinä kauheammin piittaa, mutta hyvän rock-kitarasoundin syvimmän olemuksen nuo herrat ovat todellakin tavoittaneet. Ei siinä auta kiukuttelu. Vähän niinkuin väittäisi, että Suomessa tehdyt saunat eivät olisi kummoisia. |
Lesko 01.05.2006 00:03:34 | |
---|
Sun soundimaku ei taida liittyä keskusteluun siinä vaiheessa jos puhutaan hyvästä rokkisoundista. En minäkään AC/DC:stä bändinä kauheammin piittaa, mutta hyvän rock-kitarasoundin syvimmän olemuksen nuo herrat ovat todellakin tavoittaneet. Ei siinä auta kiukuttelu. Vähän niinkuin väittäisi, että Suomessa tehdyt saunat eivät olisi kummoisia. Voi se olla niinkin, että ne ovat yleismaailmallisesti hyvät, mutta ei se kaikkien korvaan kuulosta hyvältä. Mikä määrää hyvän rokkisoundin? Omasta mielestä ne ovat 'ihan jees' mutta ei mitenkään enempää. "Musiikissa on perusasioita. On olemassa huonoa musiikkia, on hyvää musiikkia, on vähän parempaa musiikkia ja sitten on Led Zeppelin" |
wilzhu 01.05.2006 00:18:01 (muokattu 01.05.2006 00:18:22) | |
---|
se on makuasia sano musti kun muniaan nuoli. olet varmaan soittanut niin kauan ja kovalla, että heinäsirkatkin on lopettaneet sirittämisen ja näin ollen et enää kuule sitä ininää minkä minä vielä kuulen. no vitsi vitsi. Luin, että se on makuasia sano mutsi kun muniaan nuoli. Ehin jo ajatella, että millanen mutsi se sellanen mutsi on:D Ja vaihteeks ontopiccia: Ynkällä on mielestäni huonoimmat saundit mitä olen melkeimpä kuullut. Ja on se ruma jätkäkin. Ja vielä ruotsalainen. Tosin, jos on ruotsalainen nahkahousuissa, ei voi saada munakkaita soundeja. Elämä Off.
Kakka tapahtuu. |