the heartless 21.05.2006 21:30:06 | |
---|
Itsekin oon pureskellut lähes koko ikäni kynsiä ja en tunnu pääsevän koko tavasta eroon. Joskus onnistuin olemaan varmaan pari kuukautta erossa koko tavasta mutta sitten yhdessä yössä kynnet lähti taas=D. Sormiin tullut laitettua apteekista ostettua Stop & Grow:ta, joka on sitä pahanmakuista Kynnelin tapaista ainetta mutta sormet silti eksynyt suuhun vaikka sitä tököttiä ollut sormissa ja hyi helvetti kun on paha ja karvas maku ja joka ei häviä hetkessä!! Kertokaas, yritättekö piilotella sormianne julkisilla paikoillanne ollessanne etteivät muut näkisi rujoja, kaluttuja sormianne? Itse olen yrittänyt aina vältellä näyttämästä sormiani kellekään, jopa avo-vaimolleni. |
projekti 21.05.2006 21:36:09 | |
---|
kynsien pureminen on huono tapa. Etenkin jos soittaa kitaraa. Kannattaa tehdä semmosia biisejä ettei ehdi puremaan kynsiä soiton aikana.. Ultra Pro. |
tono 21.05.2006 22:03:09 | |
---|
pure varpaan kynsiäs :) paskalla tulee paras inspiraatio!
ketoon peipi ketoon! |
projekti 21.05.2006 22:04:06 | |
---|
pure varpaan känsiäs :) Ultra Pro. |
jenssi 22.05.2006 12:19:51 | |
---|
Kynneliä sormiin vuoden kuurilla niin varmasti loppuu se järsiminen. Maistuu kuulemma niin pahalle että kun tottumuksesta taas ne paskaset sormet sujahtaa suuhun niin oppii olemaan laittamatta niitä sinne. Itselläni oli kans kynsien pureskelua monta vuotta mutta unohin sen jossain vaiheessa ja nyt huomaa monasti ku rupeaa soittamaan notta perkeles kynnet on liian pitkät. Sekin on perseestä. ELI KAIKKI MUU ON PASKAA PAITSI KUSI! Siihen tämäkin juttu kallistu... :) |
Flow 22.05.2006 12:30:07 | |
---|
Nimimerkillä jyrsinyt kynsiään siitä asti kun pallolle putkahti, eli sellaiset 24 vuotta... Ei ole kynsien syönti vuosiin koskenut ja en varmaan edes osaisi soittaa jos kunnon kynnet löytyisivät. Onhan tuota tullut mietittyä, josko löytäisi keinon, jolla sen lopettaisin mutta nuo pahanmakuiset myrkytkään ei tätä automaatiota pysäytä. “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
L4t3 22.05.2006 14:26:52 | |
---|
Perjantaina olis pienimuotoinen soittokeikka ja sormet on ollu monta päivää ihan vitun kipeinä. Ei meinaa venytykset ja vibraatot onnistua sitten millään. Vähän huolettaa. Soittaminen menee kyllä ihan persiilleen, jos sormet on perjantaina tässä kunnossa. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa |
pablo gnu 22.05.2006 16:35:54 | |
---|
lähettiin ekalle keikalle niin junassa söin vasurin etusormen kunnolla verta tuli ja sattu saatanasti... no laastari piukalle sormeen ja 2(toista) kaljaa kurkusta alas niin ei sattunu enää paljoo... |
bluesteel 22.05.2006 17:03:34 | |
---|
Miks te pureskelette kynsiä? Pureskelkaa vaikka hapankorppua kuten minä, ei oo kallista. |
L4t3 22.05.2006 17:10:19 | |
---|
Miks te pureskelette kynsiä? Pureskelkaa vaikka hapankorppua kuten minä, ei oo kallista. Mulle kynsienpureskelusta on syntynyt jonkinlainen riippuvuus tai pakkomielle. Ei sitä yleensä edes tiedosta. Monesti esim. Telkkaria katsellessa tai vittumaisina koulupäivinä tulee purtua kynsiä aivan helvetisti. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa |
bluesteel 22.05.2006 17:17:00 | |
---|
Mun mielestä ko. toiminta on tyhmempää kuin tupakanpoltto. |
jpiir 22.05.2006 18:12:23 | |
---|
Vaikutus on ikävä kitaraa näppäilevälle. Teräskielinen akkari vaatii hieman kovuutta sormenpäiltä. Sormenpäillä pääasiassa näppäilen, mutta aavistus kynttä aina vaaditaan, että tulee tavoittelemani soundi. Ilman kynttä sormenpään nahka kai liikkuu hieman enemmän, eikä sitten löydä sitä tatsia. Otelautakäden harventamisesta en tuntu kärsivän yhtä kauan. |
arvid70 22.05.2006 18:43:33 | |
---|
Mun mielestä ko. toiminta on tyhmempää kuin tupakanpoltto. Aivan totta, mutta myös yhtävaikeita lopetaa! perk...e KAUPPIAAN PUHETTA!! |
sakar1 22.05.2006 22:56:44 | |
---|
en mä vaan oo huomannu mitään haittaa tosta tavasta... Enemmän hyötyä. Ku ne kynnet on aina tiellä... ainakin mulla. Jos jotakin venytykset sattuu, niin vetäkööt morfiinia nii ei ainakaa tunnu enää missään xD LOL |
wallo 23.05.2006 12:07:03 | |
---|
Mä lopetin ihan noin vaa ku päätin. Mun mielestä se näytti nii rumalta ja sattu ku soitti kitaraa. |
Meisseli 23.05.2006 17:51:19 | |
---|
Täysin olematon. Hullujenhuoneelta ei hauskuus lopu.
www.strangefruit-band.com |