ooidort 12.10.2010 20:47:46 | |
---|
www.mikseri.net/osqvalitut |
Vladi 14.10.2010 11:10:35 (muokattu 14.10.2010 11:20:50) | |
---|
ooidort: Augmentations demon sisältö vielä yksittäisinä biiseinä: Reality 2.0 http://www.mikseri.net/playsong.php?id=441869 Inspector http://www.mikseri.net/playsong.php?id=441870 Winds Of Change http://www.mikseri.net/playsong.php?id=441871 Ei jösses, miäs. Tää on kovaa kamaa. En kauheasti välitä pelkällä örinällä varustetusta musasta, kun kaipaan melodiaa sekaan. Jostain syystä tää setti potki kuitenkin todella kovaa vaikka melodiaa ei ollu mitenkään hirveän paljon. Kait se on semmoinen tunnelmanluonti tai jotain, mikä vaan toimii. Inspectorissa potki semmoinen yleinen nopeus ja meininki, Wind Of Changessa todella kovaa kitarointia ja hauska Messugah-henkinen intro. ;) Mun kaiuttimilla miksauksesta tai masteroinnista ei pahaa sanottavaa. Rummut ehkä hiukan konemaiset mutta ne taitaakin olla ilmaisplugarilla tehty? Ei mitenkään häiritsevät todellakaan. Hyvin bassokkailla kaiuttimilla toi alapää voi olla vähän jyräävä, mutten voi tätä asiaa varmistaa, kun omat kajarit puskee ulos vaan tietyn määrän bassoa. Näillä soundi on hyvä, erotteleva ja iso. Me likes. Kuka vetää muuten murinat? Hyvä soundi, tulee mieleen Tracedawnin Antti tai ehkä jopa Lamb of Godin Randy Blythe. Plussaa laulajalle siitä, että lyriikoista saa hyvin selvää. Kaikenkaikkiaan todella ammattimaista jälkeä. Sä et tarvi ku hyvän bändin ympärille ja keikkailemaan. Maailmassa on miljoona bändiä jotka saa levytyssopimuksen paljon paskemmalla materiaalilla. Hyvä nähdä että suomalaisella raskaammalla musalla on myös tulevaisuus. Ethän vain aio kyllästyä näihin hommiin, lopettaa kitarointia ja lähteä opiskelemaan kauppatieteitä, ethän? E: Luin tuolta toisesta ketjusta että vedät vokaalitkin tähän. Olen sanaton. E2: Kai tää demo lähtee esim. Imperiumiin arvioitavaks? Kyllä se siitä. |
ooidort 14.10.2010 21:35:32 | |
---|
Vladi:Wall of text... Kiitoksia paljon! Vladi:Ethän vain aio kyllästyä näihin hommiin, lopettaa kitarointia ja lähteä opiskelemaan kauppatieteitä, ethän? Se varmaan riippuu pitkälti siitä että minkälaista tyydytystä minä tästä hommasta saan jatkossa. :) Tämmöisessä tuppukylässä bändin muodostaminen saatikka musiikin kuuluviin saaminen on suht hankalaa. Kavereidenkin asenne näitä minun rävellyksiä kohtaan on että "ei se ole oikeeta musiikkia ko se on sun tekemää". :D E2: Kai tää demo lähtee esim. Imperiumiin arvioitavaks? Oon kyllä miettiny että vois sen muutaman levyn painattaa ja pistää menemään noille jos sais jotain arvosteluntynkää. Aika pienen piirin hommiahan nämä on että en tiedä jaksaako sitä vaivaa sitten. www.mikseri.net/osqvalitut |
Vladi 14.10.2010 21:44:06 | |
---|
ooidort: Oon kyllä miettiny että vois sen muutaman levyn painattaa ja pistää menemään noille jos sais jotain arvosteluntynkää. Aika pienen piirin hommiahan nämä on että en tiedä jaksaako sitä vaivaa sitten. No mä heitin ton Imperiumin ilmoille lähinnä sen takia, että siellä on mun mielestä kokenutta ja asiallista porukkaa. Voisit saada täysin ulkopuolisilta palautetta, mikä vois olla kenelle tahansa sun tilanteessa olevalle hyvä. Muuten nousee keltainen neste päähän kaikista meidän m.nettiläisten kehuista ;) ( Kyllä se siitä. |
ooidort 14.10.2010 21:55:16 | |
---|
Vladi: No mä heitin ton Imperiumin ilmoille lähinnä sen takia, että siellä on mun mielestä kokenutta ja asiallista porukkaa. Voisit saada täysin ulkopuolisilta palautetta, mikä vois olla kenelle tahansa sun tilanteessa olevalle hyvä. Muuten nousee keltainen neste päähän kaikista meidän m.nettiläisten kehuista ;) ( Oon noita Imperiumin arvosteluja lukenu paljonki, ja kyllähän ne siellä tietää mistä puhuvat. Itse kyllä kaipaan sellaista "puolueetonta" palautetta, kylmän analysoivaa, tietää sitten mistä parantaa. Se on vähän tämän nettimaailman vika ja siunaus yhtäaikaa että esim. ulkomaalaisilla foorumeilla ne kommentit ovat suurimmalta osin sitä "dat sounds laiek shiet" etc. settiä josta et kyllä soittajana/säveltäjänä/miksaajana/minälie saa mitään irti. www.mikseri.net/osqvalitut |
Vladi 14.10.2010 21:59:29 | |
---|
ooidort: Oon noita Imperiumin arvosteluja lukenu paljonki, ja kyllähän ne siellä tietää mistä puhuvat. Itse kyllä kaipaan sellaista "puolueetonta" palautetta, kylmän analysoivaa, tietää sitten mistä parantaa. Se on vähän tämän nettimaailman vika ja siunaus yhtäaikaa että esim. ulkomaalaisilla foorumeilla ne kommentit ovat suurimmalta osin sitä "dat sounds laiek shiet" etc. settiä josta et kyllä soittajana/säveltäjänä/miksaajana/minälie saa mitään irti. Näinpä. Tosin ainakin mulla on ollut ongelmia saada kunnon palautetta ihan bändikavereiltakin, mikä on aika ahterista. Jos päädyt tekemään muutaman fyysisen version, niin varmaan kannattaa tonne metallimusiikkiin erikoistuneisiin raateihin sitä lähetellä. Voipi tulla tarkempaa palautetta kuin vaikkapa Soundista. Kyllä se siitä. |
Velli 15.10.2010 23:41:13 | |
---|
Innostuinpa taas pitkästä aikaan soittelemaan kitaraa (olen siis rumpali) ja hikisen iltapäiväsession päätteeksi pistin purkkiin biisi-idean. Biisi on ERITTÄIN vahvasti kasarirock -henkinen, eli jos tuo tyylilaji tökkii, niin ei kannattane vaivautua :). http://www.students.oamk.fi/~m7lihe00/Riffi.mp3 |
Puoliliha 16.10.2010 10:03:03 | |
---|
|
Bonfire 20.10.2010 17:28:31 | |
---|
Moi! Onnistuin jo tämän saman postauksen laittamaan vähän väärään ketjuun, mut ajattelin että tänne se istuu paremmin. Nyt minustakin tuli sit youtube -kitaristi, vaikka aiemmin melkein vannoin etten siihen hommaan lähde. http://www.youtube.com/watch?v=Xsqhkr-aq3M Tossa on nyt jonkinlaista kolaamista ja olisi mukava kuulla fiksummilta palautetta ja kehitysideoita. Pahoittelen, että äänen ja kuvan laatu ei ole sieltä terävimmästä päästä. Huomasin vasta äskettäin, että tolla Imacilla pystyy tekee tollasiakin pikkuvideoita, joten päätin kokeilla mitä sillä saa aikaan. "Automatic simply means you can´t fix it yourself" -Frank Capra |
Milkop 21.10.2010 14:48:15 | |
---|
Puoliliha: Tällä kertaa metalcorea! Taustaa pienemmälle ja omaa soittoa enemmän esiin, niin hyvä tulee. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Puoliliha 22.10.2010 15:31:04 | |
---|
Milkop: Taustaa pienemmälle ja omaa soittoa enemmän esiin, niin hyvä tulee. Yritin tällä kertaa tehdä "autenttisemman" videon. Jos kuuntelee alkuperäistä, huomaa eron kyllä;) Mutta seuraavissa videoissa laitan kyllä taustan pienemmälle. |
qak 23.10.2010 12:47:15 | |
---|
__
Ostetaan romua, myydään antiikkia. |
Burn 27.10.2010 16:44:50 | |
---|
"Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
TkeF 27.10.2010 18:42:53 | |
---|
|
Trendkeel 28.10.2010 21:15:59 | |
---|
Puoliliha: Yritin tällä kertaa tehdä "autenttisemman" videon. Jos kuuntelee alkuperäistä, huomaa eron kyllä;) Mutta seuraavissa videoissa laitan kyllä taustan pienemmälle. Ei siinä, mutta yleensä noissa tuppaa "huijaamaan" jos tausta on kovalla. Että soittaa vähän sinne päin, kun ei sitä kuule niin hyvin. Ihminen on kuitenkin laiska ja viisas eläin. Hoho. :) Sillä saa ainakin Mnetin arvoisan kitararaadin ylpeäksi, kunniamerkkiä postiluukusta sisään ja semmosta. eiku.. "Ok T. aku ankka" |
Tonski 30.10.2010 18:36:43 (muokattu 30.10.2010 18:37:03) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=hZi0IHX1Wgg |
Bonfire 30.10.2010 23:58:54 (muokattu 30.10.2010 23:59:25) | |
---|
Kummeligroove jatkuu! Tein tässä lauantai-illan ratoksi uuden pätkän tuubiin. http://www.youtube.com/watch?v=ooEl33e2Y-c Missasin tossa yhden bendin aika pahasti, mut minkäs sille mahtaa kun ei vaan osaa =). Kokeilin tehdä nyt myös siten, että äänitän ton ääniraidan erikseen ja liitän sen tohon videoon, mut mun mielestä siitä tuli jotenkin todella luonnottoman kuuloinen. Täytyy opetella vielä tota lisää. EDIT: kirjoitusvirhe "Automatic simply means you can´t fix it yourself" -Frank Capra |
guitartonttu 31.10.2010 15:12:48 (muokattu 31.10.2010 15:13:27) | |
---|
|
Raist 31.10.2010 18:36:03 | |
---|
Vladi: Ei jösses, miäs. Tää on kovaa kamaa. En kauheasti välitä pelkällä örinällä varustetusta musasta, kun kaipaan melodiaa sekaan. Jostain syystä tää setti potki kuitenkin todella kovaa vaikka melodiaa ei ollu mitenkään hirveän paljon. Summaa aika hyvin. Aivan helvetin kova demoksi, voisi ihan hyvin luulla ammattimaisesti levytetyksi kamaksi. Millon lisää tulossa? |
Velli 01.11.2010 15:58:11 | |
---|
TkeF: Yritinpä Europen Superstitious sooloa soittaa http://www.youtube.com/watch?v=5vATCXeT7mU Aika hyvä soundi ja soitto näyttää lähtevän rennosti. Oikeastaan ainut mikä häiritsi oli lievä kiilaaminen paikka paikoin. Muutoin hyvä veto. |