Aihe: Jelppikerho: "Soinnut tähän biisiin"
1 2 3 4 522 23 24 25 26251 252 253 254 255
Swan
08.06.2007 18:42:26
heip. Löytyykö keneltäkään sointuja Reetun "Volgaan" ts. Moscau -biisiin. Entä
Kikan "Sukkula Veenukseen"? Tällaisia ralleja olisin vailla...
Karri

Väänsin kerran tuollaisen sovituksen: http://koti.phnet.fi/swan/tab/volga.ptb

http://www.power-tab.net/guitar.php
Pinkki Testarossa ja Crockett's Theme - ranskanpastilleja, mmm...
>-)))> #26
S.M.A.K.
Johnny99
09.06.2007 00:33:43
Hei nyt tarvis pikaisesti soinnut biiseihin:

Finlanders / Oikeesti
Hanna Pakarinen / Leave me alone
Hanna Pakarinen / Go Go

Olisko joku osaavampi, joka vois napata pikaisesti sointukulun noihin?

Toi Fonlanders löytyis kirjastosta mutta kaikki kappaleet lainassa ja alkaa olla kiire...

Tattista jo etukäteen jos joku näkee vaivaa jeesata!!!

Suomi-iskelmä 2005 -krjasta löytyy tuon Oikeesti-biisin nuotit. Eli mars kirjastoon.
Elämän ohje: "Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..."
Välle
11.06.2007 12:17:56
Ei tunnu mistään löytyvän Tabeja Kotipellon Sleep Well biisiin. Jos joku löytää niin oli kiva jos kertoisi mistä tai lähettäisi sähköpostiin.
"Nii-i, helppoo kun sen osaa."
pertti.pulkkinen
12.06.2007 08:43:50
Tervehdys.
Voisiko joku ystävällisesti auttaa ja kertoa millä soinnuilla kulkee Juliet Jones Sydämen (JJS) Biisi "Suudelma vielä". Biisi löytyy Roistot-levyltä. Epävarmuuteni on niin iso etten korvakuulolla pysty sointuja tunnistamaan. Kiitti paljon jo etukäteen.
Retard1
12.06.2007 19:49:17
Nyt olisi tällainen tilanne: tahtoisin bändin kanssa soittaa erään kappaleen, mutta vaikka perusriffi onkin aika simppelin kuuloinen niin en siltikkään keksi miten tuon nyt soittaa (lähinnä, että kuinka monta kertaa yksi nuotti/sävel soitetaan). Hidastin biisiä aika reilusti, että sen kuulisi mutta ei oikeen onnannut. Bändin nimi on Asmodeus ja biisin nimi Warhogs, mutta kukaan ei tuskin ole ikinä bändistä kuullutkaan (ainakaan tästä mistä minä puhun, taitaa olla useampikin).

Tässä siis pätkä biisin alusta, että jos joku virtuoosi sen kuuntelis ja sitten tabuttaisi pätkän:

http://members.lycos.co.uk/retard1/warhogs.mp3
Se on menoks sano Annie Lennox
janik
12.06.2007 23:27:54
Nyt olisi tällainen tilanne: tahtoisin bändin kanssa soittaa erään kappaleen, mutta vaikka perusriffi onkin aika simppelin kuuloinen niin en siltikkään keksi miten tuon nyt soittaa (lähinnä, että kuinka monta kertaa yksi nuotti/sävel soitetaan). Hidastin biisiä aika reilusti, että sen kuulisi mutta ei oikeen onnannut. Bändin nimi on Asmodeus ja biisin nimi Warhogs, mutta kukaan ei tuskin ole ikinä bändistä kuullutkaan (ainakaan tästä mistä minä puhun, taitaa olla useampikin).

Tässä siis pätkä biisin alusta, että jos joku virtuoosi sen kuuntelis ja sitten tabuttaisi pätkän:

http://members.lycos.co.uk/retard1/warhogs.mp3

G|-3-0-5-0-6-0-5-0-3-00-3-00 jotain tommosta? pull-offeina.
-J.-
21.06.2007 18:19:43 (muokattu 22.06.2007 19:00:04)
Vel-Palonheimon tabuja

(Brother Firetribe)

Esim.Break Out, I am Rock ja Im on fire olisi hakusessa....
If you're going to hell... Keep going. -Winston Churchill
Jeiska
22.06.2007 01:03:30
Baddingin Paratiisia kyselisin: Onko kukaan tehnyt tämän biisin kitarasooloa tabeiksi? Oisi mukava tavailla näin kesäillan ajankuluksi :)
"Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..."
GF
22.06.2007 08:04:19
Oisko mahdollista saada tabeja von hertzen brothersin kiss a wish biisiin!

Kiitos!
Vilho
25.06.2007 17:52:41
Hanna Pakarinen - Hard Luck Woman

Apuja kaipaillaan!
janik
27.06.2007 01:30:57
Baddingin Paratiisia kyselisin: Onko kukaan tehnyt tämän biisin kitarasooloa tabeiksi? Oisi mukava tavailla näin kesäillan ajankuluksi :)

Mulla taitaa olla guitar pro-tabulatuuri siitä, pistä sposti osoite niin laitan tulemaan.
mexxi
29.06.2007 03:21:30
Nyt ois vähä pakko saada soinnut Uniklubin - Baby ethän mee kappaleeseen...joo joo tiedetään...mutku ois naistaki tulossa ja kaikkee.
eewo
29.06.2007 15:01:08 (muokattu 29.06.2007 15:04:19)
Nyt ois vähä pakko saada soinnut Uniklubin - Baby ethän mee kappaleeseen...joo joo tiedetään...mutku ois naistaki tulossa ja kaikkee.
Tommoset kaivoin googlella:

Intro: Am| G|
A-osa: Am|G|
että unelmani.... F|G|Am|G|F|G|
B-osa: Am|C|G|F| x2 F|G|F|G|Am|G|F|F|

Ikinä en oo edes piisiä kuullut, joten ei mitään hajua onko läheskään oikein....

E: tommosetkin löyty, kokeile kummat sopii paremmin:
A-osa: Am|E|F|G|
Kai tiedät... Am|G|
B-osa (eli kertosäe siis) Am|Dm|C|G|
"The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse."
Joonaz__
29.06.2007 19:00:43

hoho, kyl on naiset sit tiukassa.
Kitaristin Kitarisat
axe15
29.06.2007 21:37:16
voiskohan joku kertoo mulle missä olis freeman kaksi lensi yli käenpesän tabulatuurit? oisin tosi kiitollinen. googlella en löytäny
tikkar
29.06.2007 22:07:29
Moi vaan kaikille! Nyt ois hakusessa humanen tabulatuureja ja sointuja, jos joku osais jeesata kiitos.
mino
29.06.2007 22:20:33
Koitetaas vielä kerran, jos joku ystävällinen sielu viittisi tabutella tuota Kaajärven rannat biisiä. Olisin kyllä enemmän kuin kiitollinen asiasta. Tarkotus olisi kesän aikana tehdä kitaran kanssa reissu kaajärven rannoille ja tuo biisi lurauttaa ilmoille kauniina kesä iltana.
Lauvii
01.07.2007 00:04:32 (muokattu 01.07.2007 00:06:57)
Tekisi itsekin mieli Kaajärven Rannat -biisiä. http://vtab.10.forumer.com/ tuolla sitä ei ole.
Jag
01.07.2007 07:55:51

voiskohan joku kertoo mulle missä olis freeman kaksi lensi yli käenpesän tabulatuurit? oisin tosi kiitollinen. googlella en löytäny

Kaksi lensi yli käenpesän Freeman / Hector

Alkusoitto: Em x4

Em H7 D Em
Kaksi lensi yli käenpesän, minä sekä hän, jonka häkistänsä ulos pelasin.
Em H7 D Em
Oli siivet vielä maassa, mutta näin sen elävän, kun sen sivupeilin sulat selasin.

G D Em H Em D
Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde ja me rehvasteltiin, mitä vähän rahvasteltiin
G D Em H Em H
Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii, ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin.
Em H Em D G H H7
Siinä kesä meni kolisten ja rakastuttiin, sitten löit sä luukkusi kiinni.

Em H7 D Em
Kävin klubeissa ja pubeissa ja sinua mä hain, olin oksaltani puhallettu pyy.
Em H7 D Em
Oli kesä ihan liki, mutta lunta tuli vain, minne flygasit ja mikä oli syy?

G D Em H Em D
Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde ja me rehvasteltiin, mitä vähän rahvasteltiin
G D Em H Em H
Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii, ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin.
Em H Em D G H H7

Hm F#m Am Em Hm F#m
Oon teinipoikasi kirjeineen, ne suudelmin sinetöin. Sun vuokses outoja vielä teen
Am Em G Hsus4 H
ja haasteet muut mitätöin, ja töin tuskin töihin edes meen.

Em H7 D Em
Meni talvi rokulissa, minä kesää jonotin, mutta jono kulki liian hitaasti.
Em H7 D Em
Tuli liian pitkä katko, käenpesän romutin, tomutin sen kaipuun totaalisesti.

G D Em H Em D
G D Em H Em H
Em H Em D G H H7

Hm F#m Am Em Hm F#m
Oon teinipoikasi kirjeineen, ne suudelmin sinetöin. Sun vuokses outoja vielä teen
Am Em G Hsus4 H
ja haasteet muut mitätöin, ja töin tuskin töihin edes meen.

Em H7 D Em
Voitit rantatyttökilpailun ja kuvan otti hän, joka häkistä sut ulos hätisti.
Em H7 D Em
Sainpa satasen mä kuvasta ja muiston elävän, olet siinä alasti ja nätisti.

Em H7 D Em
Kaksi lensi yli käenpesän, minä sekä hän, ( vihellys ).
Em H7 D Em
Voitit rantatyttöskaban, minä muiston pysyvän, olet siinä alasti ja nätisti.

Em H7 D Em
Laa laa la la la la laa, laa laa la la la la laa, laa laa la la la la la la la la laa.
Em H7 D Em
Laa laa la la la la laa, laa laa la la la la laa, laa laa la la la la la la la la laa.

Tommooset löyty koneelta. Ei mitään tietoa ovatko oikein.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Routis
03.07.2007 00:01:49

Oisikos kellään sointuja Jani Wickholmin Kaikki muuttuu -kappaleeseen? Itse en ainakaan pikaisella googlauksella löytänyt mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)