![]() 16.05.2013 19:45:12 | |
---|---|
Joku on jo aikaisemmin kysellytkin lännen jukan biiseihin sointuja mutta ei ole löytynyt siispä kyselen uudestaan saman perään. Olen nimittäin yrittänyt kaivaa niitä ympäri internettiä kissojen ja koirien kanssa. | |
![]() 16.05.2013 22:18:06 | |
auvo käki: Terve! Nyt olisi paljon apua jos joltain irtoaisi soinnut Jukka Kuoppamäen kiskot vievät etelään kappaleeseen Kiitos tuhannesti! Kiskot vievät etelään |Em|Hm|F#7| Hm Em *Junan vihellystä kuule *en, A7 D mennei*syys vain lipuu ohi silmi*en, Em Hm G kunnes *lopulta mä junan tuttuun *rytmiin herä*sin, F#7 silloin *tiesin etten palaa takaisin. Em Hm Kiskot *vievät etelään, enti*nen taakse jää. F#7 Hm Mitä *on eessäpäin, sitä *en vielä nää. Em Hm Kiskot *vievät etelään, enti*nen taakse jää. F#7 Hm F#7 Hm Tiedän *vain, että on yksi*näinen *matka *tää. | |
![]() 18.05.2013 00:19:22 | |
Hei! Haluaisin sointuja Chisun "Ennustus" - biisiin. Kiitos jo etukäteen! | |
![]() 19.05.2013 19:40:22 | |
Iltaa. Löytyiskö keltään tabeja Säkkijärven polkkaan? | |
![]() 19.05.2013 22:13:24 | |
Loota: Iltaa. Löytyiskö keltään tabeja Säkkijärven polkkaan? Nuotit tietysti ylivoimaisia vai? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
![]() 20.05.2013 09:05:11 | |
Loota: Iltaa. Löytyiskö keltään tabeja Säkkijärven polkkaan? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=110930&o=0 | |
![]() 20.05.2013 16:23:58 | |
Loota: Iltaa. Löytyiskö keltään tabeja Säkkijärven polkkaan? http://www.playityet.com/artists/vi … i-vesterinen/49917-skkijrven-polkka | |
![]() 21.05.2013 07:06:31 | |
Tartteisin Jipun - Kaksi Kauneinta biisiin soinnut, joita en löydä mistään. http://www.youtube.com/watch?v=Y3zQvDlbhsc | |
![]() 22.05.2013 19:55:26 | |
klamydian masturbaatio ilman käsiä biisiin sointuja tabeja mitä vaan kaivataan jos kellään olis tiedossa olisin kiitollinen:) | |
![]() 22.05.2013 20:08:01 | |
hana-: klamydian masturbaatio ilman käsiä biisiin sointuja tabeja mitä vaan kaivataan jos kellään olis tiedossa olisin kiitollinen:) http://tane.arkku.net/tab/Kuljukka.txt | |
![]() 23.05.2013 00:54:59 | |
Löytyisikö keneltäkään sointuja Haloo Helsingin Maailma on meitä varten- ja Taivaanlaiva-biiseihin? Kiitos! | |
![]() 24.05.2013 09:32:19 | |
Johanna Kurkela - Yksinkertaista Tähän kaipailisin tarkennusta. Kuulin kyseisen biisin Valion jätskimainoksesta ja sitten vasta aloin oikeasti kuuntelemaan koko biisiä. Olen yrittänyt plokkailla kitaralla, olen vielä aika aloittelija, jotenkin tähän tyyliin. C Am Sä nousit varhain, et kaipaa unta C Am Mä hiivin taakses ja seuraan kuinka Em Am Em Am F G Hääräilet itsekses, pidän kaikesta mitä teet C Am On hiukses sotkuiset, etsit tulta C Am Mä ruutupaidassas tuun sun viereen Em Am Em Am F G Juttelet, mainitset, yöllä tuulet on kääntyneet F Niin yksinkertaista voisin vain kuunnella C G Istuu sun ikkunalaudalla F Niin yksinkertaista aurinkoverhoissa C G Itsekseen leikkii ja mietin Em Am Em Am En täällä päivänvaloa pelkäis Sitten vielä tuo B-osa, siihen en ole vielä päässyt. Kuuntelin nyt uudelleen tuon livevedon ja eihän se nyt ihan noin mene miten olen sen tähän "nuotittanut"... http://www.youtube.com/watch?v=jPOLvJnhF5c Ei itseasissa taida mennä edes C:eestä... :D | |
![]() 24.05.2013 16:18:49 | |
Osaisikohan joku kertoa sointuja Chisun biisiin Veneretki. Kiitos tuhannesti! | |
![]() 26.05.2013 20:07:05 | |
Tarvitsisin pikaisesti apua sointujen kanssa! Kuulolta en osaa ottaa niitä itse, enkä ole netistä löytänyt. Äidin hautajaisiin tarvittais Irwiniltä kappaleet Suojelusenkeli ja Äiti Souvareilta Kakstoista kurkea ja muilta esittäjiltä Niin kaunis on maa ja Yksinäinen saarnipuu. Jos kukaan ehtisi ja viitsisi näiden sointuja laitella edes osan lauluista, niin olisin todella kiitollinen! Kuukausi on vielä aikaa opetella. | |
![]() 26.05.2013 22:36:51 (muokattu 26.05.2013 22:56:05) | |
Osanotot. Alkuja, tää on ollut mnetissä: (C)Aurinko (Em)nousee, On (F)kastetta (C)maassa. (F)Aika on (Dm)herätä, (H)Nousta ja (E7)lähteä, (Am)Kohdata (Dm)ystävä (Em)kal(Dm)le(E)hin. kerto: Niin (G)kaunis on (Am)maa, Niin (C)korke(Am)a (Dm7)taivas. Soi lintujen (G)laulusta (C)kukki(G7)va (Am)kunnas (Em)Ja (F)var(Fm)joi(E7)sat (Am)veet, (Dm)Niin (Am)varjoi(E7)sat (Am)veet. Päivä on kirkas, Vain metsässä tuulee. Aika on naurun Ja leikin ja riemun. Mukana ystävä kallehin. kerto: Aurinko laskee, Jo pitenee varjot. Aika on eron ja jäähyväisten. Poissa on ystävä kallehin. kerto Edit: löytyi toinenkin, Yksinäinen saarnipuu: http://tabs.ultimate-guitar.com/j/j … vainio/yksinainen_saarnipuu_crd.htm | |
![]() 27.05.2013 15:25:19 | |
Kiitos! Pääsen edes hiukan eteenpäin. Näiden metsästyksessä on ollut vaivaa, enkä ole edes montaa ominpäin löytänyt. | |
![]() 27.05.2013 17:26:29 | |
En tiedä onko täällä Sig leijailen kappaleeseen sointuja mutta tässä ne tulevat vielä. Intro F#M, F#M , E, F#M, F#M, E, A, F#M, F#M, E, F#M, A, E, F#M Säkeistö F#M F#M E F#M Junan kiskojen kutsuja kuunnellen F#M E A etsin jalokiveäin F#M _F#M Kadut päättyvät mereen E F#M mutt kartoissani A E F#M käskynä on eteenpäin__ ''Esikertosäe'' E__ F#M Haaveeni hulluuden tatuoimat A__ H portaat purppurasumuun _D Kerran syliisi taivun A_E_F#M vaivun ukkosenkumuun Kertosäe A E Minä pyörin ja hyörin, F#M leijailen D_ E purppurapilvissä A_ E haaveiden A_ E Minä pyörin ja hyörin, F#M leijailen D E A_E ja pois enää osaa en D E F#M ja pois enää tahdo en Loppuun _A_ F#M | |
![]() 27.05.2013 23:22:12 | |
Dingo - Kirjoitan Osaako kukaan sanoa tähän sointuja kun ei netistä tahtonut löytyä. Kiitos! | |
![]() 28.05.2013 12:38:06 | |
KIRJOITAN__000. Intro:_| Cm | Bb F | Cm | Cm | Cm__ F_ Ab Aavikolta tuulee lyöden saluunan ovet kii. Cm___ F_ Ab On nurkassa piano, sen äärellä aaveet tanssivat balet-tii. Fm_ Eb_ Fm_ Cm On seinään naulittu ässä, naula on läpi sydä-men, Fm_ Eb_ Cm F_ G7 | G7 ja minä seison tässä, kun aaveet tarttuvat käsiini kuiski-en. Cm___F Ab Ne vievät mut baaritiskille tarjoten iloliemi-ään. Cm__ F_ Ab Juovun ja pyydän pianistia soittamaan sävel-mää, Fm_ Eb_Fm_ Cm jossa on tuuli ja vesi,_niitty ja omena-puu, Fm_ Eb_ Cm__F_ G7 | G7 aavikon laidalta tuulee; on kaunista se, mitä muistoissa tapah-tuu. C_ Bb_F C__ Bb F Kirjoitan seiniin autio-talojen. Kirjoitan, kuinka sinua tarvitsen. C_ Bb_ F_G7 | G7 Kirjoitan rappu-käytäviin yksinäis-ten. C | Bb F | C_ | Bb F | C_ | Bb F | G7 | G7 Kirjoitan._ Kirjoitan._ Kirjoitan. Cm__ F__ Ab Sammun ja uneksin intiaanista, joka mua opet-taa, Cm__ F__ Ab että ihmisillä on siivet ja rakasta-vaisilla luvattu maa. Fm Eb__ Fm_ Cm Tuo vanha intiaani-nainen rukoilee unessa puolesta-ni, Fm_ Eb_ Cm F_ G7 | G7 se sirottaa liekkeihin tuhkaa ja minä näen sinun kasvosi edessä-ni. Cm__ F_ Ab Herään siihen, kun saluunastani juoksee joku pois. Cm_ F__ Ab Se ei ole aave, joka mieltäni kiusata voi. Fm_ Eb_Fm_ Cm Minä tiedän, että olit täällä jossa-kin. Fm_ Eb_ Cm__ F_ G7 | G7 Ei ole niittyä eikä vettä, joka omenapuutamme kastelisi kauem-min. C_ Bb_F C__ Bb F Kirjoitan seiniin autio-talojen. Kirjoitan, kuinka sinua tarvitsen. C_ Bb_ F_G7 | G7 Kirjoitan rappu-käytäviin yksinäis-ten. C | Bb F | C_ | Bb F | C_ | Bb F | G7 | G7 Kirjoitan._ Kirjoitan._ Kirjoitan. C_ Bb F_C_ Bb F Nyt kirjoitan seiniin autio-talojen. Kirjoitan, kuinka sinua tarvitsen. C_ Bb_ F_G7 | G7 Kirjoitan rappu-käytäviin yksinäis-ten. C | Bb F | C_ | Bb F | C_ | Bb F | C Kirjoitan._ Kirjoitan._ Kirjoitan. kamariorkesteri tulee taas | |
![]() 29.05.2013 13:23:56 | |
peurasaari: löytyiskö joltain tabeja ja sointuja Nicepapin kuumatkalla biisiin? http://www.youtube.com/watch?v=3MFlv9HACOI Nicepappi - Kuumatkalla Dm__ Bb Illalla kun oltiin juotu teet _C_ Dm sinä sukelsit luotani pois Dm___ Bb hämmästyen kysyin hei minne sä meet _C__ Dm kai vastauksen antaa jo voit Dm___ Bb outo tuike sun silmissä kertoi sen _F__C kun kuu on täysi ja punainen _Dm__ Bb alkaa matkasi pitkä ja kaukainen _F__C sun mukaasi tulla voi en _Dm Bb C__F kuumatkalla halki avaruuden Dm Bb C__F alla tähtisumujen Dm Bb C__F kuumatkalla halki salaisuuden Dm Bb C F_ Dm löydän vastauksen Dm___Bb avaruuttas lähdit valtaamaan _C__Dm halusit kai löytää vastauksen Dm___Bb siihen miksi synnyit maanpintaa polkemaan C__Dm kun oot täällä outo muukalainen Dm____Bb sinä käännyit mun puoleeni hymyillen _F__C oot jossakin kaukana tiedän sen Dm____Bb ja kuutamo silmäänsä vilkuttaen F__C ui taakse pilviverhojen Dm____Bb vielä aamuyölläkään en unta saa _C___Dm aivan koskematon tyynysi on Dm____Bb sua etsin sua yritän tavoittaa C___Dm mut seisot syleilyssä kuutamon Dm____Bb milloin matkasi kuumeinen lopun saa _F___C milloin suostut sä luokseni palaamaan Dm____Bb milloin kyllästyt tähdissä matkaamaan F___C milloin itseäsi polttamaan kerto x2 toivottavasti on edes sinne päin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)