W-Man 28.01.2013 14:47:43 | |
---|
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Aukusti 28.01.2013 16:42:16 | |
---|
Mikäs instrumentaalibiisi (elokuvateema?!?!?!?!!) menee jotenkin näin ainakin jostain kohtaa? Soi jatkuvasti joka paikassa mutta en vaan saa nimee mistään.. Pahoittelut surkeasta tabista ja kiitokset jo etukäteen! :) e/--------------------------------------------------------- B/-----------3---3---------------------------------------- G/-----------------5--4-----------------5----5--3--2---- D/--5-5-4-3------------------5-4-3-2------------------- A/-------------------------------------------------------- E/--------------------------------------------------------- |
koivuri 28.01.2013 18:36:34 | |
---|
Ne soinnut mitkä sain ei ollu biisiin ISÄ (vaan meidän isä synnyttää) Eli uudestaan pyydän teidän korvallisten apua :Jope Ruonansuun Isä -biisin soinnut tarvitsisin ja mahdollisimman pian :) Tuhannet kiitokset sille armaalle joka ne mulle lähettää :) :) |
koivuri 28.01.2013 19:02:29 | |
---|
Ne soinnut mitkä sain ei ollu biisiin ISÄ (vaan meidän isä synnyttää) Eli uudestaan pyydän teidän korvallisten apua :Jope Ruonansuun Isä -biisin soinnut tarvitsisin ja mahdollisimman pian :) |
Aukusti 29.01.2013 14:17:46 | |
---|
Aukusti: Mikäs instrumentaalibiisi (elokuvateema?!?!?!?!!) menee jotenkin näin ainakin jostain kohtaa? Soi jatkuvasti joka paikassa mutta en vaan saa nimee mistään.. Pahoittelut surkeasta tabista ja kiitokset jo etukäteen! :) e/--------------------------------------------------------- B/-----------3---3---------------------------------------- G/-----------------5--4-----------------5----5--3--2---- D/--5-5-4-3------------------5-4-3-2------------------- A/-------------------------------------------------------- E/--------------------------------------------------------- Tässä vähän lisäkamaa https://www.dropbox.com/sh/kcsbiweb0s3sg1b/5rcEj-yEfG#f:BIISI.JPG auttakaa :) |
Swan 29.01.2013 21:59:22 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> S.M.A.K. |
sesese 30.01.2013 14:38:22 | |
---|
MENNYT MIES (J. Karjalainen) Intro:_| C D | Em | C D | Em | C D | Em | C Hm | Em C_ D_ Em__ C_ D_ Em Mä olen mystinen hopeinen discomies,_mä olen kieltään lipova liskomies C_ D_ Em__ C Hm Em mä olen Uuden-Englannin nahkamies,_aina ilosta syntyvä uudestaan | C D | Em | C D | Em | C D | Em | C Hm | Em C_ D_Em__ C_ D Em Sä tunsit mut aiemmin Markkuna,__sitä poikaa ei enää olekaan C_ D_ Em__ C_ Hm_ Em sä revit lehden sun muisto-kirjasta,_oon sun mielestä poissa kokonaan Am | Am_ C D | Em_ Am | Am C D | Em Mennyt mies_on historiaa_Mennyt mies on historiaa C_ D_Em__ C_ D Em Sokeri-juurikas ei mua kiinnosta,__en aio mennä syksyllä opistoon C_ D_ Em__ C_ Hm Em en enää vuosiin oo käynyt metsällä,_mä en tahdo tarttua aseeseen | C D | Em | C D | Em | C D | Em | C Hm | Em C_ D_ Em__ C_ D Em Mul on syntsa ja skitta ja vahvari,__pitsi-verhoissa ruusu-kuvio C_ D_ Em__ C_ Hm_ Em mul on huoneessa mennyt maailma,_mul on loistava tulevai-suus Am | Am_ C D | Em_ Am | Am C D | Em Mennyt mies_on historiaa_Mennyt mies on historiaa C_ D Em___ C_ D Em Isäni veisteli puisia ukkoja,__puisen naisen mä löysin pellosta C_ D_ Em__ C_ Hm Em keihään-kärjenkin löysin ja hävitin,_omat ukkoni veistän vinyyliin | C D | Em | C D | Em | C D | Em | C Hm | Em C_ D_ Em__ C_ D_Em Sitten kerran kun avaat radion,__kuulet kumman tuttua, kaunista C_ D_ Em__ C_ Hm Em jonka luulet, oot kerran tuntenut,__jonka luulit, oot voinut unohtaa Am | Am_ C D | Em_ Am | Am C D | Em Mennyt mies_on historiaa_Mennyt mies on historiaa C_ D_ Em__ C_ D_ Em Mä olen mystinen hopeinen discomies,_mä olen kieltään lipova liskomies C_ D_ Em__ C Hm Em mä olen Uuden-Englannin nahkamies,_aina ilosta syntyvä uudestaan | C D | Em | C D | Em | C D | Em | C Hm | Em | | C D | Em | C D | Em | C D | Em | C Hm | Em kamariorkesteri tulee taas |
LepakonNahka 01.02.2013 14:58:06 | |
---|
Onko joku kerenny plokkailemaan jo Sammaleen "Kylmää usvaa" -kappaleen? Jos ei niin täytynee itse ruveta. |
tomaattiorava 01.02.2013 15:28:34 | |
---|
"Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
LepakonNahka 01.02.2013 17:14:47 (muokattu 01.02.2013 17:15:15) | |
---|
LepakonNahka: Onko joku kerenny plokkailemaan jo Sammaleen "Kylmää usvaa" -kappaleen? Jos ei niin täytynee itse ruveta. EDIT: Siis tuumasta toimeen, from inch to action. Fm - Fm/ D# - Fm/ C# - Cm C Fm Tänään näin sut mielessäin Fm/ D# Kylmää usvaa käytiin päin C# Ajatus piirtyi lailla liidun yöhön Cm C mustaan Lopun progeilut lisätköön halutessaan joku muu, saa myös korjailla/tehdä lisäyksiä. |
Napsa 02.02.2013 10:42:18 | |
---|
olisko kellää sointuja tohon uriah heepin -lady in black biisiin, kiitos jo etu käteen |
baron 02.02.2013 11:31:00 | |
---|
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
commando 02.02.2013 13:22:21 (muokattu 02.02.2013 14:17:11) | |
---|
tomaattiorava: Ei hirveesti auta kun nuotinlukutaito on pitkälti nolla. Missä hiton stemmassa ne oikeen vääntää tuossa bodomin versiossa?! C drop C-G-C-F-A-D Paksu E 4 nauhaa alas ja muut 2 alas (E vireestä), mikäli stemmalla tarkoitit virettä. |
tomaattiorava 02.02.2013 14:27:11 | |
---|
commando: C drop C-G-C-F-A-D Paksu E 4 nauhaa alas ja muut 2 alas (E vireestä), mikäli stemmalla tarkoitit virettä. ei ku tarkotin nuiden kahden kitaran välistä intervallia missä soittavat. ilmeisesti ei harmonia pysy paikallaan vaan liikkuu jotenkin, vaikee korvalla selvittää. "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Aukusti 02.02.2013 22:30:47 | |
---|
Mitkäs soinnut tän biisin teemassa on? Saako joku kuunneltua? itse oon jo kaks viikkoo yrittäny eikä hemmetti löydy kaikkia vaikka kuinka yrittää.. :S http://www.youtube.com/watch?v=K1SW1w145Sw Tän verran on (kai) kasassa: A-osa: Ab / Ab / Bbm / Bbm / ? ? / ? ? / Ab / Eb7 Tämäkin on vielä hiukan kyseenalainen, muita osia en edes tarvi, ne kyllä löytyy.. |
Kayan 03.02.2013 15:03:37 (muokattu 03.02.2013 15:05:01) | |
---|
Hei, Tuure Kilpeläinen & Kaihon karavaani - Lohtu Mikko Kuustonen - Kun aika on Anybody?? |
Napsa 03.02.2013 16:51:17 | |
---|
|
baron 03.02.2013 18:06:58 (muokattu 03.02.2013 18:10:20) | |
---|
Napsa: no sori ku kone on romuna ja puhelimell ei muute oo helppo ettii LADY IN BLACK (Hensley) verse: Am She came to me one morning One lonely Sunday morning G Her long hair flowing Am In the midwinter wind I know not how she found me For in darkness I was walking G And destruction lay around me Am From a fight I could not win Chorus: Am G Am Ah ah ah ah ah ah ah ah ah Am G Am Ah ah ah ah ah ah ah No tossa on You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
The Rikza 03.02.2013 22:17:34 | |
---|
Anssi Kelan Levottoman tytön ja Nollan perässä olisin. F.K.A. Mallaslahti |
akmatti 05.02.2013 13:05:10 | |
---|
Oisko jollakulla hallinnassa soinnut Mikko Alatalon biisiin "Onnenpoika"? kysyin asiaa peräti häneltä itseltäänkin, mutta valitteli senaattorikiireitään. Vaikee biisi se ei voi olla, mutta mulle kylläkin kun ei ole tekniikka hallussa. |