Jzci 20.12.2008 16:35:47 | |
---|
|
varo 21.12.2008 15:03:05 | |
---|
Lasketaanko tyyliin joku enter sandmanin soolo tilutteluksi? vai kuinka nopea soolon pitää olla? |
Räkkipeli 21.12.2008 21:09:29 (muokattu 21.12.2008 21:09:50) | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Zaphod 22.12.2008 08:15:03 | |
---|
Megatherium sanoi: "Tieto-ja miellekykyni, eli älyni olemattoman alhainen kvantitatiivisuus, mistään täysimääräisyydestä, saatikka ylijäämästä ei voida puhuakaan, sekä epämusikaalisuteni, ts. musiikillinen lahjattomuuteni, eivät riitä harmoniselta strukt |
kid ego 22.12.2008 08:30:54 | |
---|
Lasketaanko tyyliin joku enter sandmanin soolo tilutteluksi? vai kuinka nopea soolon pitää olla? Ei sille mitään määrittelyä ole. |
sarkjan 23.12.2008 18:45:38 | |
---|
Lasketaanko tyyliin joku enter sandmanin soolo tilutteluksi? vai kuinka nopea soolon pitää olla? Tilu on kuulijan korvassa. Ei siihen oo virallista määritettä. Can we have everything louder than everything else? |
sarkjan 23.12.2008 18:46:03 | |
---|
Can we have everything louder than everything else? |
tender.insanity 24.12.2008 17:59:05 | |
---|
Starliahan se siinä. Pitäiskö tuo tietää? Ihan hyvin soittaa, mutta musatyyli ei ole mun makuuni. Tossa kans jotain sen videopätkää, mikäli sama tyyppi on (ainakin nimimerkki suhteellisen lähellä). http://www.youtube.com/user/Starlia777 |
--Tomppa-- 24.12.2008 22:11:06 | |
---|
Pitäiskö tuo tietää? Ihan hyvin soittaa, mutta musatyyli ei ole mun makuuni. Tossa kans jotain sen videopätkää, mikäli sama tyyppi on (ainakin nimimerkki suhteellisen lähellä). http://www.youtube.com/user/Starlia777 Sama mies. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
StoRBa 07.01.2009 21:20:46 | |
---|
|
taskumatti 08.01.2009 15:39:50 | |
---|
Hello musician. I want to play a game. |
StoRBa 08.01.2009 17:42:05 | |
---|
Kauhee vahvistinääni, mut hyvin soitit :D Nojoo täytyy myöntää että kauhean kauan ei tota soundia ruuvattu :) vieläpä digikameran mikki + youtube kruunaa kaiken. |
overdoze 13.01.2009 20:47:08 | |
---|
|
Burn 13.01.2009 21:27:27 | |
---|
"I fisted a girl and I liked it..." |
Moyhiss 16.01.2009 14:41:23 | |
---|
http://www.youtube.com/user/TomRaww Sieltä löytyy jonkin näköstä ja kaihan toi tilusta menee :D Soittokokemusta siis 3v ja saattaa olla vähän liian vaikeeta taitoihin nähden joissakin kohtaa toivottavasti ei haittaa. Syy miksi lähetän on varsinkin se että sais jonkin näköstä kommenttia soitosta, tekniikassa, missä on parantamisen varaa jnejne. Lähetin videot toiseenkin tän tapaseen ketjuun mutta mitään vastausta ei ole tullut. |
kid ego 16.01.2009 16:01:39 | |
---|
http://www.youtube.com/user/TomRaww Sieltä löytyy jonkin näköstä ja kaihan toi tilusta menee :D Soittokokemusta siis 3v ja saattaa olla vähän liian vaikeeta taitoihin nähden joissakin kohtaa toivottavasti ei haittaa. Syy miksi lähetän on varsinkin se että sais jonkin näköstä kommenttia soitosta, tekniikassa, missä on parantamisen varaa jnejne. Lähetin videot toiseenkin tän tapaseen ketjuun mutta mitään vastausta ei ole tullut. Mitä duuniläppärin kaiuttimista kuuntelemalla sai selvää, niin pirun hyvinhän jäbä vetää. |
John Titor 16.01.2009 16:47:20 | |
---|
http://www.youtube.com/user/TomRaww Sieltä löytyy jonkin näköstä ja kaihan toi tilusta menee :D Soittokokemusta siis 3v ja saattaa olla vähän liian vaikeeta taitoihin nähden joissakin kohtaa toivottavasti ei haittaa. Syy miksi lähetän on varsinkin se että sais jonkin näköstä kommenttia soitosta, tekniikassa, missä on parantamisen varaa jnejne. Lähetin videot toiseenkin tän tapaseen ketjuun mutta mitään vastausta ei ole tullut. Vois olla tietty helpompi saada kommenttia, jos sen sun kitaran erottaiskin sieltä;) Paapa Vinnie hiljemmalle ja oma kitara kuuluviin ni ehkä tilanne muuttuu. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Moyhiss 16.01.2009 17:00:46 | |
---|
Vois olla tietty helpompi saada kommenttia, jos sen sun kitaran erottaiskin sieltä;) Paapa Vinnie hiljemmalle ja oma kitara kuuluviin ni ehkä tilanne muuttuu. http://www.youtube.com/watch?v=5_sofwAgE3w Tätä käytin kyllä backing trackinä että ainoo kitara mikä kuuluu niin on mun kitara :D tietenkin joissain kohdissa toi keyboardi puskee päälle, mutta mun mielestä kitarani kuuluu ihan hyvin. |
John Titor 16.01.2009 17:04:42 (muokattu 16.01.2009 17:17:57) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=5_sofwAgE3w Tätä käytin kyllä backing trackinä että ainoo kitara mikä kuuluu niin on mun kitara :D tietenkin joissain kohdissa toi keyboardi puskee päälle, mutta mun mielestä kitarani kuuluu ihan hyvin. Ahhaa. No ihmettelinkin että en kyllä muista alkuperäisessä synan tuutanneen jatkuvalla syötöllä. Mutta on tosta silti vaikea erottaa kitaraa kamalasti kun se menee jatkuvasti uniksessa, pitäis olla tosi pinnassa, varsinkin kun Youtube vetää äänen monoksi. Harmoniakohdissa erottaa jotenkin kitaran itsenään, mutta toi saundi on synaan verrattuna sen verran ohut että se hukkuu synan keskelle, kuulee tosta ihan lopusta varsinnii ku vedät rokkibendin loppuun. EDIT: Nythän mä löysin HQ-version, tästähän saa tolkkuakin. Joo-o, on sun vetos ainakin siellä päin. Ekan minuutin ajan ihan ookoo, joskin veikkaan ettei noi sekstolit oo ihan paketissa, nyt syna hukkaa ne niin ettei pysty varmaks sanomaan. Minuutin jälkeen, varsinkin 1:29 hujakoilta eteenpäin ollaan vähän metässä, toi ns. soolo-osuus siis. Sit teema on taas vähän enempi siellä päin. Yksityiskohtia ei erota kamalasti, joten kvaliteetistä ei oikeen voi sanoa, mutta kyllähän tuota harjoitella saa vielä koooovasti. Mut ei pöllömpää, varsinkaan muutaman vuoden soittaneelta, hyvä meno. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Moyhiss 16.01.2009 17:44:49 | |
---|
Ahhaa. No ihmettelinkin että en kyllä muista alkuperäisessä synan tuutanneen jatkuvalla syötöllä. Mutta on tosta silti vaikea erottaa kitaraa kamalasti kun se menee jatkuvasti uniksessa, pitäis olla tosi pinnassa, varsinkin kun Youtube vetää äänen monoksi. Harmoniakohdissa erottaa jotenkin kitaran itsenään, mutta toi saundi on synaan verrattuna sen verran ohut että se hukkuu synan keskelle, kuulee tosta ihan lopusta varsinnii ku vedät rokkibendin loppuun. EDIT: Nythän mä löysin HQ-version, tästähän saa tolkkuakin. Joo-o, on sun vetos ainakin siellä päin. Ekan minuutin ajan ihan ookoo, joskin veikkaan ettei noi sekstolit oo ihan paketissa, nyt syna hukkaa ne niin ettei pysty varmaks sanomaan. Minuutin jälkeen, varsinkin 1:29 hujakoilta eteenpäin ollaan vähän metässä, toi ns. soolo-osuus siis. Sit teema on taas vähän enempi siellä päin. Yksityiskohtia ei erota kamalasti, joten kvaliteetistä ei oikeen voi sanoa, mutta kyllähän tuota harjoitella saa vielä koooovasti. Mut ei pöllömpää, varsinkaan muutaman vuoden soittaneelta, hyvä meno. Paljon kiitoksia kommentistasi!:D Kyllähän tietenkin vois uuden version vetää jossain vaiheessa mutta mistään ei löydy kunnon backing trackiä. Varsinkin 1:53 eteen päin tulee tajutonta kusemista :D Ja jos sen hyvän backing tracking olis löytäny nii soolotkin olis osittain voinu improvisoida. Itse omaan suoritukseen oon ihan tyytyväinen kun ei sitä kitaraa niin tajuttoman kauan oo tullu soiteltua ja onhan tossa biisissä aika paljon eri osia että harjotteleminen ulkoo kesti jonkin aikaa. Voishan sitä helpomia biisejäkin vetää, mutta jostain syystä omien äärirajojen koetteleminen aina joskus on kivaa. |