Kassu 26.10.2004 20:32:31 | |
---|
Ensimmäisen kitarani paiskasin aikanaan suutuspäissäni lattialle. Kiipesin oikein sängylle ensin seisomaan ja kaikilla voimillani toivotin kitaralle tervemenoa kohti lattiaa: kaulahan siitä meni poikki. Pappa sen kai myöhemmin liimasi kasaan niin että siitä vielä tuli ihan soittokuntoinen peli. En kyllä tiedä, missä se nykyään sijaitsee. Kyseessä oli Landolan nylonkielinen akustinen. Halusin sähkökitaran. :) Jucciz on sittenkin ollut teini-agstaaja-mutsinvihaaja! |
Mrezzye 27.10.2004 10:00:30 | |
---|
Ajattelikko soittaa sillä 2 euron kepillä sen vikan biisin? No totta munassa! Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Mrezzye 27.10.2004 10:00:55 | |
---|
Mieli tekis aina välillä. On nimittäin tollanen Harley Bentoni käytössä tällä hetkellä. Anna mennä vaan! Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Bilharzia 27.10.2004 11:22:29 | |
---|
Meni jalka vanhasta huonosta jo valmiiks rikkinäisestä kitarasta lävitte.. ihan vahingossa ..ja kännissä. Vaikka olikin huono ja rikki, niin edelleen harmittaa tollanen soittimen hajottaminen, kun olin sillä sen soittoharrastuksen jotenkuten alottanu. Ja muutenkin. Teininä oli kiva kattoo kun Nirvanan konsertin lopuks tyypit pisti kitaraa ja bassoo paskaks. Nyt ei ees uskalla nähdä semmosta meininkiä, tulee rankat voivoit suusta. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Rämppy 27.10.2004 15:24:56 | |
---|
Lasketaanko sitä, kun on istunut kännissä nylonkieli-landolan päälle? Ei kovin petetowsendia, mutta kuitenkin. Siis rikkihän se meni. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
jhoik 27.10.2004 15:51:27 | |
---|
Teininä oli kiva kattoo kun Nirvanan konsertin lopuks tyypit pisti kitaraa ja bassoo paskaks. Nyt ei ees uskalla nähdä semmosta meininkiä, tulee rankat voivoit suusta. Heh. Luin jostain netisä, taisi olla joku Fenderin sivun FAQ-osio, että syy miksi alkuperäisiä Jaguareja on niin vähän nykyään löytyy siitä että Kurt Cobain rikkoi urallaan melkein puolet niistä. Epäilen kyllä vahvasti, mutta kyllähän se Kurt kai niitä käyttikin. Eikös In Utero kiertueella Kurt rikkonut saman Stratocasterin monta kertaa, kitarateknikko laittoi aina sitten seuraavaksi keikaksi sen kuntoon (jätkällä oli aika hauska ammatti.). Vapaata tilaa myytävänä. |
Hornanturska 27.10.2004 17:17:11 | |
---|
Ensimmäisen kitarani paiskasin aikanaan suutuspäissäni lattialle. Minä järjettömässä raivonpuuskassa seinään. Mutta harmikseni se ei hajonnutkaan niinkuin piti(eli Paul Stanley tyyliin yhdestä iskusta tuhanteen osaan) joten hakkasin vielä vähän lattiaan ja sitten kaulasta kiinni ja polkasin päälle. Kitara tuntui olevan kestävämpi kuin seinä, koska nätti jälki jäi. Sitten viimeistelin kaiken hakkaamalla sen roskakatoksessa päreiksi. Kyllä se sillä hetkellä rauhoitti kummasti. |
Bilharzia 27.10.2004 19:27:12 | |
---|
Eikös In Utero kiertueella Kurt rikkonut saman Stratocasterin monta kertaa, kitarateknikko laittoi aina sitten seuraavaksi keikaksi sen kuntoon (jätkällä oli aika hauska ammatti.). Tää pisti repeileen ihan hevosena www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Brian May jr. 28.10.2004 16:25:31 | |
---|
En ole ja tuskin tulen hajottamaankaan. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Dutteri 28.10.2004 18:21:50 | |
---|
No tavallaan... Kerran pienenä kolhaisin akustista ja siihen tuli iso lommo... Kuulemma olin joskus kolmevuotiaana pistäny paskaksi jonku kitaran. Se oli mun lelu... Mutta mitä hittoa. Miten mie sellasen oon saanu rikki... Mitä Mark-Ken sanoo ku tulee paskalta? "käynnistämpä koneen uudestaan" IMIK #13 Pastilli? |
Hannu H. 28.10.2004 18:22:26 (muokattu 28.10.2004 18:22:56) | |
---|
Yhden olen tavallaan hajottanut. Laiton nimittäin talvella ulkoseinäävasten nojalle ja aamulla oli akustisen kansi perästä tallaan halki... (29°C pakkasta oli pihalla sillo...) "May the tone be with you" |
nahkalipsi 29.10.2004 11:31:16 | |
---|
en oo joskus kännipäissää viskannu akustisen mökin lattialle, se oli tyhmää -> en tee sitä enää roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
skebajaba 29.10.2004 13:56:42 (muokattu 29.10.2004 13:56:58) | |
---|
hauska juttu tapahtu kun faija oli saannut afrikasta tuliaisksi marakassit ja sitten pikkubroidin kanssa niillä soiteltiin ja broidi sitten suoraan lattiaan lätki sitä marakassia....sitten olikin lattia täynnä jotain möllysköitä ja vihanen isukki. ei nyt kitaran rikkomista mutta soittimen rikkomista. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
EtG 29.10.2004 14:13:44 | |
---|
Ei voi olla mitään typerämpää kuin kitaran hajoittaminen. Totta. Ihan pahaa tekee, kun katsoo jonkun kitaran (varsinkin laadukkaan) hajoittamista. En kuitenkaan tuomitse teitä,koska minulla ei ole ollut niin huonoa kitaraa, että tietäisin millainen nautinto on pistää se säpäleiksi. Pakkanen karistaa nudistit. |
FlatOutFucked 30.10.2004 12:53:08 | |
---|
Tuli mieleen... Lasketaanko esim. Sonic Youthin soitto kitaran hajottamiseksi? Luulisin ainakin, että kitaran hakkaaminen lavarakenteita vasten ei pidemmän päälle ole kovin terveellistä soittimelle. Se on kuitenkin osa SY:n soundia. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Nikke 30.10.2004 13:11:32 | |
---|
Itse en ole hajottanut, ja tuskin hajotankaan, mutta ihan kipeää teki kun G3 Live At Denverissä Yngwie pilkkoo jenkkistratoa. =( Jumala on pilvessä. |
SweetChild 30.10.2004 17:53:34 | |
---|
Itselläni menee hermot yleensä aika nopeasti, mutta ihmettelen kyllä etten ole kitaraa hajoittanut. Johtuneen varmaankin siitä etten uskalla, koska ovat aika arvokkaita vempaimia. Vaikka tuo akustinen kitarani maksoi 25€ :) Shotgun blues |
xulu 30.10.2004 18:53:17 | |
---|
Polttanut yhen kitaran ja ollut mukana basson hajotuksessa (VESURILLA!) Think of hummingbirds as the flying penises of flowers |
Timesby 31.10.2004 10:21:24 | |
---|
Suutuspäissäni heitin tyhjän puolen litran limpparipullo isoveljeäni päin, joka kantoi kädessään kummini Landolaa. Korkin kokoinen reikä tuli kitaran kylkeen. Jos pullo ei olisi osunut kitaraan, se olisi osunut peilikaappiin, joka on luultavasti kalliimpi, kuin Landolan nailonkielinen. Kitara soi yhtä hyvin kuin ennen tuuletusaukkoa. Förbi |
Herba 01.11.2004 12:33:54 (muokattu 01.11.2004 14:08:58) | |
---|
Ite en oo mut kesällä kaveri löi jollai akustisella mua päähän... läpi meni ja huuli aukes. kitaran merkkiä en ehtiny kattoa... säpäleet palo takassa... |