Burn 11.06.2013 10:49:35 | |
---|
Ketjua lukiessa on ilo huomata, miten Jucciz osasi kitinän jalon taidon jo yhdeksän vuotta sitten. Kauas on tultu, tai sitten ei. |
Antti1 11.06.2013 11:24:13 | |
---|
Burn: Ketjua lukiessa on ilo huomata, miten Jucciz osasi kitinän jalon taidon jo yhdeksän vuotta sitten. Kauas on tultu, tai sitten ei. No nyt kyllä harmittaa! "I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji |
Kampela77 11.06.2013 15:40:31 | |
---|
Burn: Ketjua lukiessa on ilo huomata, miten Jucciz osasi kitinän jalon taidon jo yhdeksän vuotta sitten. Kauas on tultu, tai sitten ei. Milloinkahan Jucciz kasvaa aikuiseksi? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
R2 12.06.2013 06:09:28 | |
---|
Kampela77: Milloinkahan Jucciz kasvaa aikuiseksi? Jucciz pääsee kitinästä eroon samalla tavoin kuin Becker pyörätuolista. |
Jucciz 12.06.2013 11:57:42 | |
---|
Kampela77: Milloinkahan Jucciz kasvaa aikuiseksi? Varmaan sinä päivänä, josta eteenpäin mun kirjoituksia ei enää ilmesty tänne lisää, tuo on tapahtunut. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
vesakos 30.09.2013 10:27:02 | |
---|
|
Hobare 30.09.2013 22:25:37 | |
---|
Uskomaton mies. "When it comes down to what you really, really need when youre playing, you use your hi-hat, snare, ride, and kick drum. Honestly, I think the more gear you have, the less creative youll be." |
daredevil 01.10.2013 09:18:19 | |
---|
Katsoin dokkarin. Pistää kyllä harmittamaan tällanen. Kyllä Beckerin olis pitänyt päästä sinne rothin kiertueelle ehdottomasti. Uskomattoman lahjakas ja omistautunut kaveri. Jätkä treenas vaikka ei olisi tarvinnutkaan.. Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen |
Begemoth 01.10.2013 15:18:25 | |
---|
Katoin areenasta tuon dokumentin ja täytyy sanoa, että kitara ja mies olivat kuin yhtä samaa puuta. En pidä Beckerin soittotyylistä, mutta David Lee Rothin levy oli hyvin tuotettu kitaroidenkin osin. Legendaarinen soittaja. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Kasu-_- 03.10.2013 11:24:03 | |
---|
Dokkari katsottu myös ja veti kyllä hiljaiseksi. Sympatiat Beckerille, kun edelleen jaksaa olla innoissaan musiikin tekemisestä, vaikka varmasti epätoivoisiakin aikoja ollu välissä. Valtava innostus kyllä soittamiseen ja rahkeita olisi ollut edelleen vaikka mihin. Rothin levyllä selvästi Van Halenin ja Vain tyylisiä vivahteita mukana Beckerin soitossa ja fraseeraus melodisessa kamassa selkeästi Friedmanin mukana tullutta. Laittaa miettimään, mitä kaikkea tällä omalla ajalla vielä tekisi kaiken turhan sijaan, kun vielä on mahdollisuuksia harrastaa ja tehdä mitä haluaa terveyden kannalta. Drunk'n'roll |
TommyWiseau 04.10.2013 23:58:53 | |
---|
Joo kyllä vähän herkäksi vetää tuon dokkarin jälkeen. Soittoni on kuin seksielämäni. Useimmiten lyhyitä sooloja ilman tunnetta. |
blaekie 05.10.2013 00:11:07 | |
---|
Kasu-_-: .. Laittaa miettimään, mitä kaikkea tällä omalla ajalla vielä tekisi kaiken turhan sijaan, kun vielä on mahdollisuuksia harrastaa ja tehdä mitä haluaa terveyden kannalta. Nyt osuit asian ytimeen ! Tuo tahtoo unohtua kyllä monelta, mitä nuorempi ehkä sen varmemmin. Toki se on tietyllä tapaa ymmärrettävää, mutta paras neuvo kenelle tahansa kuuluisi. Tee se nyt, ei kohta, eikä huomenna. Tämä on toki joskus aika vaikeaa toteuttaa käytännössä. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Osteri 06.10.2013 01:51:06 | |
---|
Jason Becker on eräs kitaroinnin suurimmista menetyksistä kuten myös Randy R. Nää jutut ylipäänsä v***taa. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
Mad-Mike 11.01.2014 00:36:04 (muokattu 11.01.2014 00:55:48) | |
---|
Itse olen löytänyt herran musiikin vasta ihan äskettäin ja ihan vain dokkarin Not Dead Yet ansiosta. Onhan loistava kitaristi ja kun tuota dokkaria katsoin niin itkuhan siinä meinasi tulla ja minkä kyvyn maailma menetti. ja tuolta ketjun aiemmasta kirjoituksesta luin että sairaudelle mies näyttää keskaria, tuo asenne sai myöskin minut ajattelemaan kitaransoittoani ja ylipäätään elämää uudestaan. Tuo mies on taatusti koskettanut maailmassa monia ihmisiä. Tuo albumi Perspective on kyllä paljon erilaisempi kuin miehen muut tuotokset siihen asti ja varmasti syystäkin MUTTA mielestäni tuo levy on yksi miehen parhaista ikinä juuri tämän erilaisuuden vuoksi. Vaikuttanut nykyään omaan kitarointiini todella paljon ja koskaan en tule samanveroiseksi pääsemään mutta jos opin yhdenkin hänen biiseistään soittamaan sekin riittää :D Oletteko nähneet miehen kitarakokoelmaa hänen kotinsa seinällä, vau mikä arsenaali ja kunpa olisi joskus vara ostaa tuo Carvin jb200c mallin keppi niin johan olisi skeba :P |
Paul80 15.01.2014 12:34:44 | |
---|
Itselläni juurikin Becker on suurin vaikuttaja ja yksi syy miksi itse aloitin kitaran soiton. Kaverin asenne laittoi ajattelemaan, että pitää yrittää tehdä mitä haluaa kun siihen pystyy. Joten otin kitaran käteen aloin opettelemaan soittamista. |
Kimmo72 15.01.2014 17:10:40 | |
---|
Suatana mä hommaan ton jb200c Carvinin vielä. Pirun komia. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
freakingenius 16.01.2014 09:43:49 | |
---|
Jumalauta mikä jätkä. Nyt kyllä pitää pistää miehen musa kuunteluun ja tilata jossain välissä levykin. Enpä oo ennen kyllä kuullut kyseisestä sankarista. Tulee kyl sellane olo et ihan turhaan kelaa ja kritisoi liikaa omaa soittoa kun pitäis olla vaa onnellinen et pystyy viel tekee sitä mitä haluu. Hienoo et mies jaksaa vielä vääntää musaa. Aika hurjaa ku miettii et kenelle vaa meistä vois käydä samallailla. Ku vuosia on kotona perseensä puhki treenannu ja sitte ku just on pääsemässä näyttämään muille ni sit unelmat kaatuu.. |
Paul80 16.01.2014 15:47:57 | |
---|
Kimmo72: Suatana mä hommaan ton jb200c Carvinin vielä. Pirun komia. Mielestäni yksi kauneimmista kitaroista jota olen nähnyt. Todellakin on harkinnassa jos tuollaisen tilaisi. Maksaa 2100€ |
Kimmo72 16.01.2014 16:14:52 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
power of tower 19.01.2014 04:25:25 | |
---|
|