Aihe: Aleksanterinkadun kitaristi
1 2 3
Antti1997
05.07.2004 16:02:41
Respectiä kaverille! Moni varmaan lopettaisi kitaransoiton siihen paikkaan jos sormia menettäis.
"Kitawat vois olla kowemmalla."
Feggy
05.07.2004 16:12:06

Hyvin soittaa juu. Silti: minun mielestäni katusoiton pitää olla akustista enkä kyllä ole yhtään mielissäni kun kuulen kovaäänistä tilutusta jota ei millään pääse pakoon. Sama koskee kolmen sepän patsaan panhuiluorkkaa. Grr.
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
Lord of the strings
05.07.2004 16:14:19
Jätkä soittaa paremmin kolmella sormella ku mä koko satsilla :D
Mutta kyllä pitää antaa kunnioitusta, pärjää sitä vähemmälläkin sormisatsilla. Kävin antaa hepulle 2 euroa.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
opuh
05.07.2004 16:35:35
Hyvin soittaa juu. Silti: minun mielestäni katusoiton pitää olla akustista enkä kyllä ole yhtään mielissäni kun kuulen kovaäänistä tilutusta jota ei millään pääse pakoon. Sama koskee kolmen sepän patsaan panhuiluorkkaa. Grr.

Mun mielestä se on hauskan kuulosta se panhuilu musa.
Hahahah
Kassu
06.07.2004 11:14:01
Sama kitaristi jolla kasvot on palanu tai jotain vastaavaa ikävää ja siis pitää hattua päässä?

Kerran tuon hepun olen nähnyt asematunnelissa ja kerran oisko ollu stokkan edessä. En helvetti muista.
DJ Lattialuukkukoira
06.07.2004 12:24:51
Mun mielestä se on hauskan kuulosta se panhuilu musa.

Siellä oli viime viikolla joku ihme roots-nyahbinghi rummutusryhmä. Panhuiluäijillä oli varmaan hönkä loppunu.
"Mutta jos toi on hyvä niin mieluummin ostan ton koska siinä lukee Wylde." - Axeman Zakk Wylde OD:sta.
DJ Lattialuukkukoira
06.07.2004 12:25:08
Sama kitaristi jolla kasvot on palanu tai jotain vastaavaa ikävää ja siis pitää hattua päässä?

Kerran tuon hepun olen nähnyt asematunnelissa ja kerran oisko ollu stokkan edessä. En helvetti muista.

Just se.
"Mutta jos toi on hyvä niin mieluummin ostan ton koska siinä lukee Wylde." - Axeman Zakk Wylde OD:sta.
Kassu
06.07.2004 12:32:33
Just se.

Taitava soittaja se kyllä on.

Kerran sillä oli joku semmoinen Ovation-tyylinen akustinen kaarevalla pohjalla ja kerran näin sen minttujäätelön värisen telen kanssa.
opuh
06.07.2004 13:00:12
Mä oon nähny sen muuten RAX:issa. Oli siellä vaimon/tyttöystävän kanssa.
Hahahah
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)