Phobophile 03.05.2004 16:16:54 | |
---|
No täpöllä tietty. jau jau! |
sikanaama 03.05.2004 19:41:52 | |
---|
Loppuun asti väännettynä se yleensä on. Kyllä minä niitä potikoita kuitenkin hiplailen mielelläni kokoajan. Ainakin joskus. Ottakaa rieskat suuhun ja antakaa katseen vapaasti lentää. |
Niskamies 03.05.2004 20:13:57 | |
---|
Nyt on kokoajan täpöllä kun on paska potikka. Pitää kahtoa kunhan saan sen vaihdettua. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Sintti 03.05.2004 21:01:57 | |
---|
Tuskin se ihan turhaankaan siinä on se nappula. Kyllä se vaan on... x) Poistettiin just tuosta kaverin kitarasta tone samalla kun muutenkin sitä modailtiin... Itse pidän kuitenkin omasta kitarasta koko ajan tonen kokonaan auki. Eli siis kirkkain mahdollinen sointi... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
superfly 03.05.2004 21:18:50 | |
---|
Stratosta pukkaa vähän liiankin kirkasta saundia välillä ja tonepotikkaa pitää vetää vähän takasinpäin. Peaveyn Wolfgangissa taas ei tonea ole eikä ole ollut tarvettakaan. Harppu on alaston piano |
Spez 04.05.2004 07:24:58 | |
---|
Täysin auki melkein poikkeuksetta. Ynkkä.. Jumalallista sweeppausta. |
Tony Narrows 04.05.2004 11:58:26 | |
---|
Riippuen millaista saundia haen,mutta yleensä se on täysillä,mutta volumepotikkaa en pidä täysillä koska saan sillä säädettyä saundin väriä jonkin verran,ennenkuin alkaa varsinaisesti vaikuttaan saundiin esim särön vähenemiseen. Toni A Salmi |
leather rebel 04.05.2004 12:19:15 | |
---|
volumepotikkaa en pidä täysillä koska saan sillä säädettyä saundin väriä jonkin verran,ennenkuin alkaa varsinaisesti vaikuttaan saundiin esim särön vähenemiseen. Sama täällä. Volalla tulee kikkailtua. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
randy 04.05.2004 13:16:22 | |
---|
Yleensä tone on auki, joskus tulee etsittyä uusia soundeja sen avulla. Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
vaurio 04.05.2004 14:26:18 | |
---|
tone on milloin missäkin. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
agentti 04.05.2004 23:02:05 | |
---|
Tonet yleensä auki ja kaulamikki yleensä käytössä. The Young Ones | Summer Holiday | Wonderful Life |
Öyvind 05.05.2004 19:28:05 | |
---|
ei toimi koko perkeleen potikka. jvuo(at)luukku(dot)com |
Ze Kink 05.05.2004 20:21:54 | |
---|
Hyvin harvoin ruuvailen, ja uutta Ibaani olen soitellut vasta vähän, enkä pahemmin sen tonen kanssa ole jaksanut pelleillä. Tokain LP:ssä tosin kaulamikin tonea pudottelen joskus vähän alle puoleen väliin puhtailla soittaessani. "I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci |
vaurio 06.05.2004 00:04:13 | |
---|
juuri tänään säätelin tonea, kun täysin auki ääni oli liian kirkas ja läpitunkeva, ja täysin kiinni liian tukahtunut, löysin siitä keskiväliltä hyvän. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
JS 07.05.2004 16:43:31 | |
---|
En käytä tonea enkä volumeakaan. Pyrin vaikuttamaan saundiin lähinnä soittotatsilla (kohta jossa pleku osuu kieliin, kulma, voimakkuus, kielien painamiseen tms. käytetty voima). Ihannekitarani olisi strato, jossa olisi kaula- ja tallamikit ja kolmiasentoinen mikkivalitsin, jossa keskimmäinen asento toimisi off- nappulana. Pitää syödä hyvin että jaksaa tiluttaa |
wiggy 07.05.2004 22:28:24 | |
---|
Mulla on muuten aina tone täysillä, mutta joskus saatan soittaa jotain liidejä näin: straton kaulamikistä tone nollaan ja fuzz-pedaalista treble täysille ja gain melkein täysille. Kuulostaa ihan siltä ku kitara sulais käsiin ja sustaini on suorastaan epäpyhän pitkä. joopa joo, jaapa jaa, trallallaa |
mg 09.05.2004 20:56:55 | |
---|
Minulla on kitaroissa melko kirkkaat mikit joten tone on yleensä siinä seiskan paikkeilla. Ja vähän väliä tulee säädeltyä. Sooloihin saa vähän lisää repivyyttä tarvittaessa. http://eradication.sytes.net |
Da Make 09.05.2004 21:10:13 | |
---|
En mä käytä. Studiossa sitten voi käännellä kun on aikaa paremmin. Studiossa aikaa paremmin? Huhhuh, on teilläkin studiot... Siellä menee pirusti aikaa esim. mikkien (ei kitara mikit...) kanssa säätämiseen. |
Puavali 09.05.2004 22:26:13 | |
---|
Mulla on muuten aina tone täysillä, mutta joskus saatan soittaa jotain liidejä näin: straton kaulamikistä tone nollaan ja fuzz-pedaalista treble täysille ja gain melkein täysille. Kuulostaa ihan siltä ku kitara sulais käsiin ja sustaini on suorastaan epäpyhän pitkä. Roks! |
Eemil 10.05.2004 00:43:16 | |
---|
Studiossa aikaa paremmin? Huhhuh, on teilläkin studiot... Siellä menee pirusti aikaa esim. mikkien (ei kitara mikit...) kanssa säätämiseen. No ei siihen tonepotikan kääntelyyn NIIN kauan aikaa kulu. :) Mutta en mä livetilanteessa viitsi käännellä sitä siltikään. |