Aihe: Tämähän ei kaikkia kiinnosta
1 2 3
toxic
09.02.2004 22:04:44 (muokattu 09.02.2004 22:04:50)
Hoho, kyllä repesin.

Sattuiko?
Da Make
09.02.2004 22:06:57
Sattuiko?

Pirusti, onneksi sain ommeltua itseni takaisin kokoon.
Cräx, Change, Ötöm!?
DJ Lattialuukkukoira
13.02.2004 21:55:49
Vatsalihakset on ollu kovilla, kun näitä juttuja lukee.

Jotenkin oudosti pitkien nuottien kohdalla tulee jotain ihme vääntelyitä. Välillä taas huvittaa soittaa SRV-tyyliin, että vetelee hirveät tuskanilmeet, kun kielet raatelevat kädet ja ei katso kaulaan ja hakkaa kitarasta kaiken irti.

Huomasinpa, kun väänsin täydet Korviaraastavat sirkkelisäröt, niin tuli kauheat hampaiden kiristelemiset.
[b]Millon nää treenit loppuu?[/b] -Rumpali
skebajaba
13.02.2004 23:45:07
suu elää omaa elämäänsä aukeilee ihmeellisesti, varsinkin kun tekee isoja pitkiä bendauksia tai leikkii waukulla...
-My Ass, your face, what's the difference??!!- hieno lause paidasta.
lapio
16.02.2004 09:49:16 (muokattu 17.02.2004 08:58:08)

Itse juuri viikonloppuna näin omaa soittoani videolta. Aika härskit ilmeet. Nähtävästi imen huuliani sisään päin ja nyökytän päätäni aika hassusti. Olen kyllä ennenkin nähnyt kuvia mutta tuo video oli aika valaiseva.

Ja nyt kun aloin miettiä niin aika hassuja ilmeitä tulee myös wahia polkiessa. Suu aukeilee siinä tahdissa.

Edit: Lisäys
"These pretzels are making me thirsty!" -Cosmo Kramer
Butcheri
16.02.2004 10:33:14
Tämä on enemmänkin basisteille tuttua, mutta kerran todella keskittyneenä vaikeaan sooloon huomasin kuolaavani kitaran päälle.
Elämä on sukupuolitauti, joka tarttuu suojaamattomassa yhdynnässä
Butcheri
16.02.2004 10:35:19
Ja ilmeisiin palatakseni Steve Vailla on aika hupaisat ja orgastiset ilmeet.
Elämä on sukupuolitauti, joka tarttuu suojaamattomassa yhdynnässä
Öyvind
27.05.2004 23:35:15
Tuttu juttu, suu alkaa tekemään menemään "vau vau" wahin tahdissa.

Näin tapahtuu minullakin, näyttää varmaan melko tyhmältä.
jvuo(at)luukku(dot)com
Quu
28.05.2004 09:50:10

Mulla kun jotain sooloräpellystä vedän, niin tulee sellainen ihme sisäänhengitys, vedän ilmaa nopeasti jä vähän sisään.
Se on outoa :)
Muuten yleensä kun soitan, niin aika (turhan) vakava olen.
Sitten kun soittelen iskän tai veljen tai molempien kanssa, niin suu on hevosenkengällä :)
http://hevijammu.cjb.net Hinta: 420e/En tingi.
JS
28.05.2004 12:03:36
Mä näytän soittaessani yleensä joltain venäläiseltä shakinpelaajalta (ilmeen puolesta siis) ja tilutusnopeuteni äärirajoilla vetäessäni huomaan joskus öliseväni ääneen (hermoradat solmussa tai jotain) - siis sellasta "ömmh... yynnn... ännghhh... öeä". Kuulemma - tätä en ole itse nähnyt - nostan joskus ylähuultani ja näytän hampaita niinku koirat :) Steve Morsen sanoin "Music can be ugly at times".
"mikä vitun ongelma sulla saatana on?"-PoLFus
Defrayer
28.05.2004 13:11:22
Näin se on, kasvot ja suu todellakin elävät omaa elämäänsä soittamisen aikana... josta pikkusiskoni jaksaa aina välillä huomautella :)
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla.
Ze Kink
28.05.2004 13:52:58 (muokattu 28.05.2004 13:53:10)
suu elää omaa elämäänsä aukeilee ihmeellisesti, varsinkin kun tekee isoja pitkiä bendauksia tai leikkii waukulla...

Tuttua minullekkin. Wahin kanssa alan usein aukomaan suutani typerästi, se näyttää aika hauskalta kuulemma.
"I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci
Kapt. Bratislava
28.05.2004 14:05:03
Klassisen musiikin tyypit ei taida olla kovin persoja ilmeille, joskus kauan sitten pudottivat arvosanaani kakskauttakolmosen kitaratutkinnossa kun kuulemma irvistelin liikaa! Perkele sentään.. ei se mun mielestä soittoon vaikuttanut. Piti opetella soittamaan peilin kanssa. Nykyään pystyy olemaan jo niin pokerina että.. niinkuin kunnon klasarikitaristin kuuluukin. Tosin otsaa pitää aina vähän rypistellä kun konsertoi. Ja jos etupenkeissä istuu hyvännäköisiä naisia (yllättäen joskus on käynyt niin) niin niihin pitää sellaista hauskaa katsekontaktia:)
Parempi kuolema kuin tappio.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)