Gypsy 31.08.2003 17:24:40 | |
---|
Mä ottaisin ainakin muijan bändiini. Eipähän ainakaan tarvis taistella bändäreiden huomiosta. Ihan perseestä semmonen bändi missä sä vaan nussit jotain bändis kitaristia takahuoneessa |
mongoloidi 31.08.2003 19:04:34 | |
---|
Ihan perseestä semmonen bändi missä sä vaan nussit jotain bändis kitaristia takahuoneessa Mutta jos tosiaan näin pääsee käymään,niin onhan se parempi nussia sitten naista,kun miestä(naisilla tietysti toisinpäin...) Synttärit tulee joka vuosi,mutta Joulu on vaan kerran vuodessa. |
Gypsy 31.08.2003 19:06:08 | |
---|
(naisilla tietysti toisinpäin...) Miten nii? Lesboushan on kaunista |
Brian May jr. 31.08.2003 19:08:33 | |
---|
Miten nii? Lesboushan on kaunista Ja naisilla taas toisinpäin? Metal up yer ass or I'll do it for ya! |
Jack D 01.09.2003 10:18:11 | |
---|
kukaan ei oo niin cool ku Slash. oli mies tai nainen. Jesus did it for the chicks. |
Sammakko 01.09.2003 11:22:49 | |
---|
Perkele kun tuntuu ettei kukaan ota oikein tosissaan. Saatana. Tyttöjen kiroilu on yhtä kuvottavaa kuin tyttöjen väkivalta ja ryyppääminen. PISTE Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii... |
Tumppi38 01.09.2003 14:49:22 | |
---|
kukaan ei oo niin cool ku Slash. oli mies tai nainen. Kesän festareista Puistobluesissa oli naisteema ja siellä soitti erittäin rouheesti kitaraa Bonnie Raitt ja ei ollut hullumpi Lyytisen Erjakaan. Siis erittäin cooleja mimmejä kaikki ja erittäin hyvää soittoa ja laulua ! There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
Shaft 01.09.2003 22:22:08 | |
---|
Mmm... Luulisimpa myös että monet miespuoliset pelkäävät niitä sukupuolten välisiä konflikteja, ja sitä että eivät voi niin vapaasti heittää "miesten juttuja". Tämähän ei tietenkään näin saisi olla, mutta harmittavan monessa tapauksessa olen asian nähnyt näin olevan. Ja niin, onhan naisilla ja miehillä omat tavat tehdä eri asioita, sinänsä huono homma sillä henkilökemiat ei välttämättä toimi silloin. Ja se on bändin kannalta huono homma. Luulisin että useimmissa tapauksissa on kyse juuri tästä. Monien mielestä bänditouhut sujuvat helpommin ja suoraviivaisemmin äijäporukassa. |
Ozzy 01.09.2003 22:27:58 | |
---|
En tiedä kuuluuko tämä aihe tänne, mutta laitan nyt silti. Olen tyttö. Soitan sähkökitaraa. Perkele kun tuntuu ettei kukaan ota oikein tosissaan. Olen jonkun aikaa etsinyt toista bändiä itselleni, nykyisen tyttöbändin lisäksi. Mm. täältä muusikoiden.netistä wanted-palstalta. Mutta ei, jotkut kitaristia tarvitsevat bändit sanovat että ilmoittavat myöhemmin mihin tulokseen ovat päätyneet (mitä eivät koskaan tee), jotkut eivät edes vaivaudu maileihin vastaamaan. En nyt ole mikään guru, mutta uskon että pystyn siihen mihin monet miehetkin. Miksi silti on niin että jos bändille olisi vaihtoehtona mieskitaristi, niin se valitaan automaattisesti? Eilen alkoi taas tämä asia vituttaa tosissaan. Pitäisiköhän naamioitua mieheksi.. Saatana. Perusta tyttöbändi!! www.crimeband.com |
Veikko 02.09.2003 01:54:13 (muokattu 02.09.2003 01:57:34) | |
---|
No perustelehan vähän? Tulee tässä mieleen Eric Clapton, Mark Knopfler, Gary Moore, Stevie Ray Vaughan, Jimi Hendrix, Brian May, Joe Satriani, Richie Blackmore, Steve Vai, Ynkkä ym. tiluttajat vaikken pidäkkään herrojen tyylilajista ja lukemattomia muita todella hyviä mieskitaristeja. No juu, kovin kuuluisia naiskitaristeja tuskin on hirveästi, mut perustele silti miksi huonoja mieskitaristeja voisi olla enemmän kuin huonoja mieskitaristeja? Mä en nää itse asiassa muuta syytä kuin että mieskitaristeja on mahdollisesti enemmän. Miten kuuluisuus liittyy siihen onko hyvä soittaja vai ei? Luuletko että kaikki hyvät soittajat ovat kuuluisia? Väitteeni voi perustaa esim. siihen, että tunnen neljä naiskitaristia joista kolme on hyviä ja yhdestä on kehittymässä hyvä. Sitten tunnen ehkäpä 15-20 mieskitaristia, joista hyviä on ehkä viisi, osa kehityskelpoisia ja osa laiskoja paskoja, jotka vaan vetävät ilman kehittymishaluja tai ilman kummoisempaa tyyliä. Okei, kaikkia näitä ukkoja on kannustettu kitaransoitoon, mutta naisia/tyttöjä ei. Olet oikeassa, että mieskitaristeja on enenmän, mutta ei kai se tee miehistä parempia kitaristeja. Hyviä kuuluisia naiskitaristejakin on, tutustu nyt ensin vaikka Bonnie Raitt nimiseen muusikkoon. Asiallinen keskustelun aihe tämä on. Nyt menen maate ja jatkan huomenna jos jaksan. Sitä piti vielä sanoa, että mitä vitun väliä sillä on onko mies vai nainen. Jos osaa niin osaa, jos ei niin ei. Edit: Lisäys Veikko on paras! (Sanni 5-vuotta) |
Quu 02.09.2003 09:57:34 | |
---|
Perusta tyttöbändi!! Lues Ozzy uudestaan: Hän etsii toistä bändiä NYKYISEN tyttöbändin lisäksi. Ja Pikkupeikolle: Ei ole mullakaan mitään naiskitaristeja vastaan... Mun mielestä se on vaan hienoa kun nainen innostuu kitaransoitosta. Ja asiasta toiseen: voisitko laittaa nettiin jonkin pienen pätkän sun soittoa? Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
pikkupeikko 02.09.2003 13:06:39 | |
---|
Lues Ozzy uudestaan: Hän etsii toistä bändiä NYKYISEN tyttöbändin lisäksi. Ja Pikkupeikolle: Ei ole mullakaan mitään naiskitaristeja vastaan... Mun mielestä se on vaan hienoa kun nainen innostuu kitaransoitosta. Ja asiasta toiseen: voisitko laittaa nettiin jonkin pienen pätkän sun soittoa? Niin ozzy toisiaan luehan uudestaan..Ei tyttöbändeissä ole mitään vikaa, mutta jos siinä joutuu soittamaan sellasta tyttöbändi-musaa niin en oikein jaksa. Laittaisin kyllä mun soittoa/biisejä nettiin, mutta kun en osaa. En ymmärrä näistä koneista yhtään mitään, en osaa kuvaani laittaa mihinkään enkä edes tuo avataria tehdä.. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
pikkupeikko 02.09.2003 13:07:42 | |
---|
Tyttöjen kiroilu on yhtä kuvottavaa kuin tyttöjen väkivalta ja ryyppääminen. PISTE Mitenköhän tuo liittyy mitenkään tähän aiheeseen? Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
Quu 03.09.2003 10:55:26 (muokattu 03.09.2003 10:56:01) | |
---|
Laittaisin kyllä mun soittoa/biisejä nettiin, mutta kun en osaa. En ymmärrä näistä koneista yhtään mitään, en osaa kuvaani laittaa mihinkään enkä edes tuo avataria tehdä.. Voi harminpaikka :) Koitanpa auttaa vähän: Käy liittymässä (ottamassa paikka) täältä: http://www.250free.com/ Klikkaa join, valitse se missä lukee free, hyväksy sopimus ja vastaa kysymyksiin mitä siellä tulee. En muista saiko tilan heti käyttöön vai pitikö odottaa, mutta kuitenkin; Upload limit siellä on 2mb eli jos tiedosto on isompi kuin 2mb se ei sinne mene. Kun saat käyttöön sen tilan ja kirjaudut sisään, niin file manager on se jolla saat biisisi/soittosi nettiin ja sitten kun ne on siellä niin osoite vaan tänne boardille :D Toivottavasti oli apua. PS. Kai osaat nauhoittaa soittoasi koneelle? Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
Quu 03.09.2003 10:57:47 | |
---|
Tyttöjen kiroilu on yhtä kuvottavaa kuin tyttöjen väkivalta ja ryyppääminen. PISTE Miten se meidän miesten kiroilusta/väkivallasta/ryyppämisestä eroaa? Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
Gypsy 03.09.2003 14:18:53 | |
---|
Sitä piti vielä sanoa, että mitä vitun väliä sillä on onko mies vai nainen. Jos osaa niin osaa, jos ei niin ei. No kun kaikki bändit ei ota soittotaitojen perusteella porukkaa. Ite en ainakaan ottais. Kuten jo aiemmin taisin sanoo, niin bändin pitää toimia, Ei bändi ole mikään työpaikka mihin otetaan ammattitaitosin henkilö, ainakaan mulle se ei ole sitä. Ja mähän en yhtään edes tiedä minkälainen tää tyyppi on henkilönä. Siis tää naiskitaristi. Mulle sillä ei ole merkitystä kuinka hyvin vetää. Ihmistyyppi on paljon tärkeempi |
Quu 03.09.2003 14:57:21 (muokattu 03.09.2003 14:57:38) | |
---|
No kun kaikki bändit ei ota soittotaitojen perusteella porukkaa. Ite en ainakaan ottais. Kuten jo aiemmin taisin sanoo, niin bändin pitää toimia, Ei bändi ole mikään työpaikka mihin otetaan ammattitaitosin henkilö, ainakaan mulle se ei ole sitä. Ja mähän en yhtään edes tiedä minkälainen tää tyyppi on henkilönä. Siis tää naiskitaristi. Mulle sillä ei ole merkitystä kuinka hyvin vetää. Ihmistyyppi on paljon tärkeempi Just. Jos bädissä on hyvät soittajat, yks tuolta toinen täältä niin kauankohan pysyy kasassa kun kemiat ei toimi? Kaveriporukalla bändi kasaan niin toimiipahan ainakin kemiat :D Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
Gypsy 03.09.2003 15:22:58 | |
---|
yks tuolta toinen täältä niin kauankohan pysyy kasassa kun kemiat ei toimi? Ei varmasti kauaa kun ei meinaa bändit muutenkaan pysyä kasassa |
pikkupeikko 03.09.2003 15:53:31 | |
---|
PS. Kai osaat nauhoittaa soittoasi koneelle? No en tietenkään..Ja ei tällä koneella varmaan edes pysty. Täällä on nyt menny tää keskustelu tuohon kemioitten yhteen sopivuuteen. Olen kyllä samaa mieltä, että ei homma toimi jos ei porukka sovi yhteen. Esim. juuri mun omassa bändissä..laulaja ja kosketinsoittaja ei oikein ymmärrä meidän muitten huumoria ja muutenkin vähän vaikee selittää mitä haluaa. Mutta kyllä sillä soittotaidollakin on väliä. Vaikka tulis kuinka hyvin toimeen tyypin kanssa muuten, niin alkaa se pikkhiljaa rassaamaan jos soitosta ei meinaa tulla mitään. Tämäkin ongelma on mun bändissä: basistin kanssa ollaan tosi hyviä kavereita, mutta se ei oikein osaa soittaa, edes niitä juttuja mihin minä kitaristina pystyn. Vähän välillä ärsyttää. Tietenkään en vaadi edes kovin paljoa, mutta perusjutut pitäis olla hallinnassa.. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
Pluto 03.09.2003 16:10:51 | |
---|
Kyllä mä voisin sellasen 18-vuotiaan filippiiniläisen kitaristitytön ottaa bändiini. Voishan se suomalainenkin olla, kunhan vaan osaa ottaa hyvin vastaan mun plugin...=) Olipahan sovinistinen heitto, hyi mua, senkin sika! |