Aihe: Vibrakampi??
1 2 3
c_barnes
26.08.2003 10:12:36
GAS on virallisesti tunnustettu tauti :P Ainakin kitaristien keskuudessa

Paitsi mulla: Kitara, half-stack ja bossin metal zone. En ees halua muuta. Tai no ehkä uudet mikit... Vittu! Toihan tarttuu!
Teknistä deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://www.fleshdeformation.tk
Ali
26.08.2003 15:19:47 (muokattu 26.08.2003 15:20:24)

Kannattaa kuunnella myös Mattias IA Eklundhin soittoa, niin saat vähän hajua, mitä sillä kammella saadaan aikaan.
Prome
26.08.2003 20:07:37 (muokattu 26.08.2003 20:08:58)
Kampi = Epävire (jos ei lukkoja)

Korjaan:

Kampi = Epävire (jos ei KUNNON lukkoja)

Muuten kampi on oikein mukava vehje. Itse olen viime aikoina alkanut käyttää. Yamahassa lisenssifloikat, jotka toimii yllättävän hyvin. Kyllä kammella saa helvetin hyviä juttuja aikaan. Mm. warbles on hillittynä oikein hauska. Itse pidän hammer-pulleista jos pistää kunnon dropin siihen kammella. Kaikkea kannattaa yrittää ;)
Sintti
27.08.2003 13:35:56
tuli tuossa mieleen, että kun ostin tuossa itelle tommosen washburnin, missä on lisenssi floikka, niin nyt huomasin, että siinä huiluääni on ihan hyvin kohillaan, mutta painettu ääni on vähän korkea. mikä korjaisi tämän???
Fortune
27.08.2003 14:38:38
tuli tuossa mieleen, että kun ostin tuossa itelle tommosen washburnin, missä on lisenssi floikka, niin nyt huomasin, että siinä huiluääni on ihan hyvin kohillaan, mutta painettu ääni on vähän korkea. mikä korjaisi tämän???

Siirrä tallapalaa taaksepäin, kunnes ne ovat kohdillaan.
Spiff
27.08.2003 15:19:27
Mulla on tollanen peruskampi josta voi vääntää yhteen suuntaan, jolloin kielet löystyy.
Aiemmin on toiminut hienosti mutta nykyisillä kielillä (samanlaiset kuin edelliset) jos käyttää kampea eivät ne pidäkään virettä. Pelkkä kielten vaihtaminen siis aiheutti tämän. Eivät pysyneet vireessä uusina eivätkä vieläkään, useamman viikon soittelun jälkeen.

Missä vika?
AoA
27.08.2003 21:28:10
Kuinka sitä käytetään??
Ei oo nääs Floyd Rosesta kauheesti hyötyä, jos ei osaa tehä yhtään mitään vibrakammella..

jep. kanttii väännellä sen kanssa jotain. saa vähän tuntumaa ja oppii käyttämään sitä sopivissa tilanteissa. Sillä saa myös hauskaa vikinää aikaan jos sattuu lähtemään.
Easy Comes Easy Goes
riku tha man
29.08.2003 12:00:44

Kannattaa kuunnella myös Mattias IA Eklundhin soittoa, niin saat vähän hajua, mitä sillä kammella saadaan aikaan.

Oot vissiin myös petrucci-foorumilla???

-Kitariku-
skinkarde
29.08.2003 14:00:55
sama kai se sille on mitä vibrakammella tekee, tärkeämpi homma se aina vasemmalla kädellä kumminkin on
-skag!-
mongoloidi
29.08.2003 14:59:28
Et voi olla oikesti tota mieltä!
Ooko kuullut sellaisesta äijästä kun steve vai. Mitenköhän sillä menis, jos ei olis floikkaa...

Mielestäni Steven soitto perustuu liikaa efekteihin.
Hyvinhän se soittaa,mutta kun samanlaisia sävellyksiä löytyy vanhan 8-bittisen Nintendon peleistä.
Synttärit tulee joka vuosi,mutta Joulu on vaan kerran vuodessa.
Prome
29.08.2003 17:12:44
Mielestäni Steven soitto perustuu liikaa efekteihin.
Hyvinhän se soittaa,mutta kun samanlaisia sävellyksiä löytyy vanhan 8-bittisen Nintendon peleistä.

Kuinkas Tender Surrender? Mielestäni aivan älyttömän hieno kipale. Lähinnä ne efektit tuntuis olevan sen kammen repimistä.
mongoloidi
29.08.2003 19:48:07
Kuinkas Tender Surrender? Mielestäni aivan älyttömän hieno kipale. Lähinnä ne efektit tuntuis olevan sen kammen repimistä.

No joo...tuo taitaa olla poikkeus.
Synttärit tulee joka vuosi,mutta Joulu on vaan kerran vuodessa.
Meisseli
31.08.2003 20:24:50

tyylikkäintä on tehä vibra jutut kaulaa vääntämällä.rok rok
can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)