ErotuS 05.08.2003 12:14:35 | |
---|
Jätkät hei! Tulkaa tappelee tonne "Kavereiden mielestä"liian hyvä"" threadiin. Turha avata uutta ku yks on jo hyvässä mallissa. =) -ÄH JA PYH! |
Uli Con Carne 05.08.2003 12:19:57 (muokattu 05.08.2003 12:21:24) | |
---|
Ääää, sama ajaa kahta kaistaa ku tiedon moottoritiellä kerta ollaan... ;) Siinäs kuulit Rapu. Jätkän maha ei oo vielä tarpeeksi iso. Jätkä on hidas. |
Herra Rapu 05.08.2003 12:32:38 | |
---|
Ääää, sama ajaa kahta kaistaa ku tiedon moottoritiellä kerta ollaan... ;) Siinäs kuulit Rapu. Jätkän maha ei oo vielä tarpeeksi iso. Jätkä on hidas. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, jätkä on taas kateellinen. |
Uli Con Carne 05.08.2003 13:54:10 | |
---|
Ootsä nopeè? |
Herra Rapu 05.08.2003 14:04:34 | |
---|
Ootsä nopeè? Oon, nopeè vetää keittoo, hähähähähäää! |
Dick Parker 05.08.2003 14:15:39 | |
---|
Vinnie rules this earth. Ei voida mennä kovin paljon vikaan, jos monissa Vinnien biiseissä McAlpinen Tomppa soolottaa syntikalla. |
Jucciz 05.08.2003 15:13:40 (muokattu 05.08.2003 15:13:57) | |
---|
Vinnie rules this earth. Ei voida mennä kovin paljon vikaan, jos monissa Vinnien biiseissä McAlpinen Tomppa soolottaa syntikalla. Paitsi ihan kaikki. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Absoluto 05.08.2003 15:16:55 | |
---|
Paitsi ihan kaikki. Tää on sitten ihme mies. Koko ajan julistamassa että tilu on perseestä ja "ei vois vähempää kiinnostaa" mutta silti on aina kommentoimassa muiden tilusta pitävien ihmisten musiikkimakua. Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
R.Cooley 05.08.2003 18:01:32 | |
---|
Pakko ruveta treenaa speed mechanicsia = pikkaus nopeutta prkl.. Haluun olla saatanan nopee.. sit voin tehä oman faster than speed of lightin. Ensin teknisesti huipputasolle sitten musiikillisesti |
Hornanturska 05.08.2003 21:21:52 | |
---|
Pakko ruveta treenaa speed mechanicsia = pikkaus nopeutta prkl.. Haluun olla saatanan nopee.. sit voin tehä oman faster than speed of lightin. Ne kaikki näytteet on vedetty tempoon 160Bpm. ja kun oikeasti oppii muutaman vuoden päästä soittamaan niin nopeasti, niin Speed Mechanicsillä pyyhitään perse. Turha kirja sanon ma. ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
ICE 06.08.2003 01:39:21 | |
---|
Hohhoijjaa... onpas miälenkiintosta.. Guitar.Comissa ne on ehtiny väittelemään Spiid Mekaniikeista (eikös se ollut Troy Stetinan..?) sun muista jo vuosia.. no mikäpäs siinä.. pitäkäähän hauskaa. :) Http://www.guitar.com- sideburns forever - |
Jucciz 06.08.2003 10:33:45 | |
---|
Kuuntele siellä himassas niitä blueslevyjäs. Saatana, sun suosikit on jotain tyyliin Muddy Waters ja joku vitun Suede. Ne on niin paskoja, että huh huh. Niitä sä varmasti jumaloit joinakin musiikkineroina. Äläkä kommentoi täällä jonakin vitun ylitietäjänä, koska olet tuntematon paska. Mistäköhän revit tuon kaiken tiedon? Puhumatta halaistua sanaa ikinä kummastakaan noista artisteista väität niiden olevan ehdottomia suosikkejani. Kuulehan nyt, kaveri: jahka joskus pääset yläasteelle, saattaa sinulle valjeta, että selkeä ilmaisu ei tarvitse tuekseen kirosanoja tai muita alatyylin vippaskonsteja. En tiedä ikääsi, mutta käyttämiesi verbaalisten tehokeinojen määrä ei rohkaise arvioimaan sen olevan paljoakaan yli sinänsä kunnioitettavan 10 vuoden. Lisäksi voi vain kauhistella, miten pahasti kasvatuksesi on mennyt pieleen, jos omistasi eriävät mielipiteet aiheuttavat heti tuollaisen reaktion. Ja sitten vielä puolustuspuheeni: Suedea olen joskus kuullut radiosta pari biisiä, eikä se erityisemmin innostanut. Sanotaan se kuitenkin vielä, että Muddy Waters hyvin todennäköisesti varmasti soittaisi ja laulaisi kaikki ihannoimasi tiluttajat suohon jos vielä eläisi. En voi väittää tuntevani miehen tuotantoa juurikaan yhtään, mutta bluesmiehellä, joka on luonut uraa viidellä vuosikymmenellä, on taatusti varaa pyllistää lähestulkoon kenelle tahansa hevitiluttajalle. Jos siis sellainen olisi missään määrin edes tarpeen. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Dick Parker 06.08.2003 12:18:41 | |
---|
Mistäköhän revit tuon kaiken tiedon? Puhumatta halaistua sanaa ikinä kummastakaan noista artisteista väität niiden olevan ehdottomia suosikkejani. Kuulehan nyt, kaveri: jahka joskus pääset yläasteelle, saattaa sinulle valjeta, että selkeä ilmaisu ei tarvitse tuekseen kirosanoja tai muita alatyylin vippaskonsteja. En tiedä ikääsi, mutta käyttämiesi verbaalisten tehokeinojen määrä ei rohkaise arvioimaan sen olevan paljoakaan yli sinänsä kunnioitettavan 10 vuoden. Lisäksi voi vain kauhistella, miten pahasti kasvatuksesi on mennyt pieleen, jos omistasi eriävät mielipiteet aiheuttavat heti tuollaisen reaktion. Ja sitten vielä puolustuspuheeni: Suedea olen joskus kuullut radiosta pari biisiä, eikä se erityisemmin innostanut. Sanotaan se kuitenkin vielä, että Muddy Waters hyvin todennäköisesti varmasti soittaisi ja laulaisi kaikki ihannoimasi tiluttajat suohon jos vielä eläisi. En voi väittää tuntevani miehen tuotantoa juurikaan yhtään, mutta bluesmiehellä, joka on luonut uraa viidellä vuosikymmenellä, on taatusti varaa pyllistää lähestulkoon kenelle tahansa hevitiluttajalle. Jos siis sellainen olisi missään määrin edes tarpeen. Ensinnäkin Muddy Waters on paska puukäsi, eikä todellakaan ole Vinnien ja Petruccin veroinen soittaja. Olet sinä kumma äijä, kun väität, että joku puuvillapeltojen trubaduuri, joka vetää jotain 12-tahdin blueskaavaa on jotenkin hyvä soittaja. sit Suomestakin löytyy about tuhat aloittelijaa, jotka on kovia soittajia. Toki on taitavia bluesäijiäkin kuten Stevie Ray Vaughan. Monimutkainen tilumusiikki voi olla vaikeaselkoista, joten se ei sovellu sinulle. Kuuntele Gimmeliä tms. Äläkä tule tänne itkemään. |
Uli Con Carne 06.08.2003 12:44:30 | |
---|
Okei, sain. Parker on trolli. |
Keppi 06.08.2003 12:44:31 | |
---|
Monimutkainen tilumusiikki voi olla vaikeaselkoista, joten se ei sovellu sinulle. Kuuntele Gimmeliä tms. Äläkä tule tänne itkemään. Ootkos kuullut sellaista väitettä, ett yksinkertaiset ihmiset kuuntelee monimutkaista musaa? Sun kohdalla se näyttäs pitävän paikkansa! Juuup! |
Herra Rapu 06.08.2003 12:49:49 | |
---|
Okei, sain. Parker on trolli. Uli, älä nyt oo tollane, taas.. Jätkä on kuitenki Dick.. |
HCW 06.08.2003 13:05:01 | |
---|
Kyllä tää nyt on kun jaksetaan tapella siitä kuka osaa soittaa ja kuka ei.Mitä merkitystä sillä on?Tähän olisi hyvä vastata.Kaikki ei tykkää kaikesta,se on selvää,mutta toisen maun lyöminen maanrakoon ei osoita suuria älynlahjoja.Olisi hyvä osata perustellakkin. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Mitkä ovat kuukautiset? -"Kun siittiö ei löydä siemensyöksyä, niin kohtu tulee verenä ulos" |
Dick Parker 06.08.2003 13:16:16 | |
---|
Ootkos kuullut sellaista väitettä, ett yksinkertaiset ihmiset kuuntelee monimutkaista musaa? Sun kohdalla se näyttäs pitävän paikkansa! Jaa, ja ne miljoona ihmistä, jotka kuuntelee päivittäin esim. Radio Novaa ovat jotenkin vähemmän yksinkertaisia. Ota ny, vittu järki käteen. Mä ainakin tykkään kuunnella musiikkia, josta löytyy vielä toisellakin kuuntelukerralla jotain. |
Dick Parker 06.08.2003 13:35:52 | |
---|
Okei, sain. Parker on trolli. Toi nimimerkki Juccizhan se täällä aloitti ton vittuilun. Jos ei tykkää instrumentaalimusiikista, niin voi voi. Ja se on tyhmää haukkua eri soittajia paskaksi. Kyllä Vinnie Moore ainakin tässä vaiheessa on mun suosikkisoittaja, mut nää tämmöset idolit ja esikuvat vaihtuu vuosi vuodelta. Jokainen on varmasti joskus diggaillut Kirk Hammettia ja James Hetfieldiä tai vaikka Kurt Cobainia minä mukaan lukien. Ja tää Uli Roth ja Rapu on varmasti diggailleet joskus jotain Vinnietä tms. Harmi vaan, että teidän biisit on niin paskoja. Käykää tsekkaamassa netistä semmonen kuin Jere Haakana. On muuten taitava kaveri. Oon nähny livenäkin. |
Herra Rapu 06.08.2003 13:39:44 | |
---|
Toi nimimerkki Juccizhan se täällä aloitti ton vittuilun. Jos ei tykkää instrumentaalimusiikista, niin voi voi. Ja se on tyhmää haukkua eri soittajia paskaksi. Kyllä Vinnie Moore ainakin tässä vaiheessa on mun suosikkisoittaja, mut nää tämmöset idolit ja esikuvat vaihtuu vuosi vuodelta. Jokainen on varmasti joskus diggaillut Kirk Hammettia ja James Hetfieldiä tai vaikka Kurt Cobainia minä mukaan lukien. Ja tää Uli Roth ja Rapu on varmasti diggailleet joskus jotain Vinnietä tms. Harmi vaan, että teidän biisit on niin paskoja. Käykää tsekkaamassa netistä semmonen kuin Jere Haakana. On muuten taitava kaveri. Oon nähny livenäkin. Dick älä nyt oo tommonen, taas sä oot tommonen. |