Aihe: jotain Yngwie Malmsteenin biisejä
1 2 3 4 5
Antti90
14.06.2004 21:11:53

Overture 1622 oon ite reenannut,aika mukava,siin ois yks hyvä siulle
Jotta perkele!
Miikathebest
15.06.2004 12:32:39 (muokattu 15.06.2004 12:34:45)

En tuota Ynkkä väittelyä kommentoi, mutta minusta tilutusta voi tehdä myös tyylitajuisesti.
Esimerkkibiisi kiitos!
tilutukseksi ei riitä sellaiset pienet kämäiset roiskaiusut aina joskus minuutin välein.
Ja siihen vastaan tietysti jollain sopivalla YJM-biisillä :)

selitä vähän lisää
Kyllä minuakin kyrsisi.

Ynkkä on nykyään omien sanojensa mukaan Yngwie "First Take" Malmsteen HOho!
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Starlia
15.06.2004 13:03:46

Ynkkä on nykyään omien sanojensa mukaan Yngwie "First Take" Malmsteen HOho!

Ainakin Baroque 'n Roll on sellainen biisi joka ei välttämättä ekalla otolla ole putkeen mennyt..
JS
15.06.2004 13:04:24
Ainakin Baroque 'n Roll on sellainen biisi joka ei välttämättä ekalla otolla ole putkeen mennyt..

Kuinkas niin?
Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä.
Miikathebest
15.06.2004 13:15:55

Ainakin kaikki biisit ovat sellaisia, jotka eivät välttämättä ekalla otolla ole putkeen menneet.
JS
15.06.2004 13:26:17
Ainakin kaikki biisit ovat sellaisia, jotka eivät välttämättä ekalla otolla ole putkeen menneet.

Uskallan väittää päinvastaista. Kyllä Ynkä sen verran vaivattomasti soittaa, että aivan hyvin ovat voineetkin mennä.
Starlia
15.06.2004 13:43:44
Uskallan väittää päinvastaista. Kyllä Ynkä sen verran vaivattomasti soittaa, että aivan hyvin ovat voineetkin mennä.

Niinpä. Tarkoitinkin että esim. minulla ja varmaan aika monella muullakin tuo ei välttämättä ekalla menisi. Ynkällä ehkäpä meneekin. Tästä voimmekin päätellä että varmaan hänen tekniikkansa on aika pätevä.
Starlia
15.06.2004 13:48:23
Kysymys Miikathebestille:

Jos kerran haukut Ynkkää noin mielellään niin minkäs takia jäsenkuvauksesi musiikkimaussa on ekana Ynkkä???

Ja mielestäni kitaransoiton saloihin on kannattanut olla tutustunut enempi kuin 3 vuotta ennen kuin on varaa alkaa haukkua muiden tekniikat maanrakoon.

Kaipa tämä on vain uhmaiän aikaansaannosta :-p
Miikathebest
15.06.2004 13:54:38 (muokattu 15.06.2004 13:55:43)

Olisi varmaankin pitänyt laittaa näin:

Ainakin kaikki biisit ovat sellaisia, jotka eivät _välttämättä_ ekalla otolla ole putkeen menneet.

Eihän mikään mene _välttämättä_ kunnolla vaikka kuinka monta kertaa yrittäisi.
Itse kuitenkin uskon että on hyvinkin mahdollista, että Attack! levyllä monet raidat on tallennettu juuri sillä ekalla otolla, kuten Yngwie jossain haastattelussa sanoi.

uhmaiästä...
ilmoittakaa kaikki muutkin ikänne jäsenkuvauksessa.

esim. olin aina luullut härsikin olevan joku 30-40v äijä :)
Rapido
15.06.2004 13:56:45
Olet harvinainen ihminen. Uskallat sanoa että Malmsteenilla on loistavaa matskua. Jotenkin se aina menee siihen dissailuun.

Kyllähän se varsin lahjakas juippi on vaikka ehkä biisit voivatkin toistaa itseään. Mutta mitä sitten? Itse tykkään eniten tuosta Trilogy Suite Op5:stä eniten.

Vaikken erityisemmin sanoituksia kuuntelekaan, johtunee siitä että osaan soittaa, en laulaa, niin kuuntelen mieluummin mieluummin Yngwien Dungeons & Dragons -tyyppisiä sanoituksia, kuin jotain "Do me babe on the sofa" ja "oh love hurts so" tyyppistä kamaa. Mark Knopflerilta tulee kuunneltua sanotuksia vähän tarkemmin. Niin ja kyllä Ynkällä on hevi/hardrock biisien perusrunko hallussa.
JS
15.06.2004 13:57:15
Että mä oon hyvä näissä sosiaalisissa taidoissa... Oltiin siis kaikki samaa mieltä mutta silti mä aloin jo käärimään paidanhihoja :)
DownFall83
15.06.2004 13:58:25
Niinpä. Tarkoitinkin että esim. minulla ja varmaan aika monella muullakin tuo ei välttämättä ekalla menisi. Ynkällä ehkäpä meneekin. Tästä voimmekin päätellä että varmaan hänen tekniikkansa on aika pätevä

Mielestäni ynkän tekniikka on erittäin pätevä! Eiköhän tekniikka ole kunnossa jos 5v asti on soitellut...Täytyypä ynkästä viel sen verran sanoa että itse arvostan häntä suuresti ja pidän parhaana tilukitaristina maailmassa..... Ja mitä sävellystaitoihin tulee niin ynkkä sävelsi concerto suiten
koko orkesteri yms. osuudet --> Ei todellakaan mikään helppo homma!
JS
15.06.2004 13:59:12
Vaikken erityisemmin sanoituksia kuuntelekaan, johtunee siitä että osaan soittaa, en laulaa, niin kuuntelen mieluummin mieluummin Yngwien Dungeons & Dragons -tyyppisiä sanoituksia, kuin jotain "Do me babe on the sofa" ja "oh love hurts so" tyyppistä kamaa. Mark Knopflerilta tulee kuunneltua sanotuksia vähän tarkemmin. Niin ja kyllä Ynkällä on hevi/hardrock biisien perusrunko hallussa.

Onhan se näin. Mutta onhan se niinkin (vaikka olenkin Ynkkäfani isolla yyllä) että esim. I Am A Viking on _lievästi_ korni. Sehän se siitä vasta hyvän tekeekin.
Rapido
15.06.2004 14:03:19
Onhan se näin. Mutta onhan se niinkin (vaikka olenkin Ynkkäfani isolla yyllä) että esim. I Am A Viking on _lievästi_ korni. Sehän se siitä vasta hyvän tekeekin.

Meinaatko: "I am a warrior my mind is set to kill" "I am a slayer and you will taste my steel" "And by my sword you will die" ;) On se joo hyvä biisi sekin.
JS
15.06.2004 14:09:14 (muokattu 15.06.2004 14:09:34)
Meinaatko: "I am a warrior my mind is set to kill" "I am a slayer and you will taste my steel" "And by my sword you will die" ;) On se joo hyvä biisi sekin.

Just tätä meinasin :) Toinen kova lyriikka samalta levyltä on biisissä Disciples Of Hell...

Ookto huomannu että Attack!!-levyllä biisissä Valley Of Kings näkyy jälleen kerran Ynkän mahtava englanti (lyyriikoissa on kohta "on the hot deSSert winds"... kuumilla jälkiruokatuulilla... Mitähän tästäkin pitäisi ajatella...)
Miikathebest
15.06.2004 14:09:41

Eiköhän tekniikka ole kunnossa jos 5v asti on soitellut...

5-vuotiaana sai ensimmäisen kitaransa, mutta alkoi soittamaan asenteella vasta 7v. ikäisenä.
Miikathebest
15.06.2004 14:19:33

Just tätä meinasin :) Toinen kova lyriikka samalta levyltä on biisissä Disciples Of Hell...

Ookto huomannu että Attack!!-levyllä biisissä Valley Of Kings näkyy jälleen kerran Ynkän mahtava englanti (lyyriikoissa on kohta "on the hot deSSert winds"... kuumilla jälkiruokatuulilla... Mitähän tästäkin pitäisi ajatella...)

Se kuitenkin lausutaan levyllä aavikkona.
Siitä sen ymmärtää oikein.
Rapido
15.06.2004 14:20:19

Heh, katos niinpä onkii, pilanpäiten tarkistin asian kansiläpykästä. Ei oo tosin attack, sen puoleen ku mikään muukaan ollu kauheesti käytössä ku toi concerto DVD on vieny tota aikaa jonkun verran. Seuraava joka on tehokuuntelussa on Knopflerin Shangri-La tossa ku ilmestyy syyskuussa.
Lord of the strings
16.06.2004 11:41:31
Liityn 2%-kerhoon.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
Cletus Awreetus
16.06.2004 12:20:31

Hieman Manowar-henkistä :)
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)