Tanu 24.07.2003 18:03:48 | |
---|
Mutta pysyykä herran tähden kaukana niistä Best Of Iron Maiden- jne. nimisistä kirjoista. Silkkaa scheissea. Taisinpa jopa yhteen tuollaiseen törmätä. Neljä ensimmäistä albumia, pelkät soinnutukset ja vokaalit nuotteina. Soolot nipsitty kokonaan pois. Muutamassa paikassa taisi jopa olla tabattuna/nuotteina arpeggiot, mutta ei muuta. Karmea pettymys. Mutta minun kokemuksieni mukaan albumikohtaiset nuottikirjat ovat olleet ihan hyviä. Myöskään kirjaa "Original guitar styles of Iron Maiden" ei voi juurikaan suositella. Siihen on listattu ainoastaan sooloja paristakymmenestä biisistä. Toki hyödyllinen, mikäli on tilutuksesta kiinnostunut, mutta kaipa niistä biiseistä pitäisi edes pari riffiä opetella niiden lisäksi.. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |
Arry 28.07.2003 13:22:50 | |
---|
Taisinpa jopa yhteen tuollaiseen törmätä. Neljä ensimmäistä albumia, pelkät soinnutukset ja vokaalit nuotteina. Soolot nipsitty kokonaan pois. Muutamassa paikassa taisi jopa olla tabattuna/nuotteina arpeggiot, mutta ei muuta. Karmea pettymys. Jep, juuri tuollaisa kannattaa varoa. Jos johonkin biisiin oli riffikin tabulatuurimuotoon kirjoitettu niin sekin oli 100%-varmuudella väärin :-) You have to be happy with what you have to be happy with. |
Rokkariarvid 28.07.2003 16:57:54 | |
---|
Mikähän on kun en pariin päivään ole päässyt muusikoiden.netin sivuille? meinasin tulla hulluksi :) syö jo perse! |
Prome 30.07.2003 13:14:36 | |
---|
Juu näinhän se on minullakin. :) Vaikka kyllä saan Wicker Manin liveversion soolon pienellä improvisoinnilla menemään. On kyllä tosiaan (ainakin) Smithin vaikein soolo. Opettelin sitä tossa mökillä. Ongelmana oli se, ettei ollut mistä kuunnella sitä. Piti siis blokata se ulkomuistista. Se osa ennen sitä vikaa tiluosaa ei tullut päähän mitenkään, mutta onnistuin improomaan siihen ihan helmi pätkän, jolla tavalla soitan sen nykyään. Mutta tosiaan, ei se niin vaikea soolo ollutkaan, kun sitä lähti treenaamaan :) |
Rokkariarvid 31.07.2003 12:54:02 | |
---|
Osaako kukaan soittaa The Duellistia? Ite kuuntelin tuota pari päivää sitten, kun en vielä ollut sitä pahemmin kuunnellut. Sehän on ihan hyvä kappale. Soolot on ihan siistit ja muutenkin ois ihan kiva kappale opetella. Mitä mieltä työ ootte tuosta kappaleesta? syö jo perse! |
Arry 31.07.2003 15:26:18 (muokattu 31.07.2003 15:26:35) | |
---|
Osaako kukaan soittaa The Duellistia? Ite kuuntelin tuota pari päivää sitten, kun en vielä ollut sitä pahemmin kuunnellut. Sehän on ihan hyvä kappale. Soolot on ihan siistit ja muutenkin ois ihan kiva kappale opetella. Mitä mieltä työ ootte tuosta kappaleesta? Loistava biisi, ainoastaan Brucen laulusta en tuossa tykkää. Väliosa on yksi Maidenin parhaimpia. Edit: Typot veks. You have to be happy with what you have to be happy with. |
Robert 31.07.2003 17:48:49 (muokattu 31.07.2003 17:53:14) | |
---|
Sano maidenin biisi missä on täppiä, niin olet mun kaveri. Moonchild! Jee mulla on uusi kaveri! EDIT:Taisinpa jopa yhteen tuollaiseen törmätä. Neljä ensimmäistä albumia, pelkät soinnutukset ja vokaalit nuotteina. Soolot nipsitty kokonaan pois. Muutamassa paikassa taisi jopa olla tabattuna/nuotteina arpeggiot, mutta ei muuta. Karmea pettymys. Mutta minun kokemuksieni mukaan albumikohtaiset nuottikirjat ovat olleet ihan hyviä. Mulla on toi neljän albumin nuottikirja! Ostin aikanaan alotellessani soittoa sen F-Musiikista. Tyhmyydestä sakotetaan... Syökää poijjaat lakua, niin tuloo mustaa paskaa! |
Rokkariarvid 01.08.2003 19:22:07 | |
---|
Moonchild! Jee mulla on uusi kaveri! EDIT: Mulla on toi neljän albumin nuottikirja! Ostin aikanaan alotellessani soittoa sen F-Musiikista. Tyhmyydestä sakotetaan... Mulla on tuo Brave New Worldin tabikirja. Siinä puuttuu muutama soolo mutta muuten on ihan tasokas. syö jo perse! |
Rokkariarvid 01.08.2003 19:23:03 | |
---|
Mutta tosiaan, ei se niin vaikea soolo ollutkaan, kun sitä lähti treenaamaan :) Minusta se on nimenomaan ON vaikea soolo kun sitä LÄHTEE treenaamaan ;) syö jo perse! |
Robert 02.08.2003 12:43:20 | |
---|
"Helppo" sanalla käsitetään täällä kyllä aika laaja kaistale musiikkia... Mix sä niinqu luit tän? |
Prome 03.08.2003 15:58:00 | |
---|
Osaako kukaan soittaa The Duellistia? Ite kuuntelin tuota pari päivää sitten, kun en vielä ollut sitä pahemmin kuunnellut. Sehän on ihan hyvä kappale. Soolot on ihan siistit ja muutenkin ois ihan kiva kappale opetella. Mitä mieltä työ ootte tuosta kappaleesta? Hirveetä roskaa, kuten lähes kaikki muutkin biisit ko. levyllä :) Losfer Words, The Duellists, Flash of the Blade ja Back in the Village ovat kaikki aivan samanlaisia ja varmaan varhaisen Maidenin huonointa antia. Opettelin Duellistsia joskus kasilla. En tainnut saada sooloa menemään. Vois yrittää uudestaan, mutta biisi on aivan kamala. Joku kyseli siitä tappingista. Caught Somewhere in Timessä tapataan. Jei! |
Prome 03.08.2003 15:58:58 | |
---|
Minusta se on nimenomaan ON vaikea soolo kun sitä LÄHTEE treenaamaan ;) Joo, se nimenomainen väliosa johon mulla on nyt se oma sovitus onkin nyt sitten huomattavasti vaikeampi. Voipi mennä vähän aikaa kun sen opettelee, mutta prkl! Kyllä sen oppii ku vähän piiskaa sitä :D |
Rokkariarvid 03.08.2003 17:05:57 | |
---|
Joo, se nimenomainen väliosa johon mulla on nyt se oma sovitus onkin nyt sitten huomattavasti vaikeampi. Voipi mennä vähän aikaa kun sen opettelee, mutta prkl! Kyllä sen oppii ku vähän piiskaa sitä :D HOHO! syö jo perse! |
Prome 03.08.2003 20:37:05 | |
---|
HOHO! Hoho itelles, suatana:) |
Rokkariarvid 03.08.2003 23:41:13 (muokattu 01.04.2004 22:11:48) | |
---|
Hoho itelles, suatana:) Hoho... ...Hoho... Edit:Hoho :D syö jo perse! |
Rokkariarvid 01.04.2004 22:13:40 | |
---|
Mitä mieltä Dance of Death -kappaleiden vaikeudesta, minusta eivät ole kovinkaan mahdottomia. Opettelin nääs puolet korvakuulolta :D Nämä oon opetellu: Paschendale Dance of Death Rainmaker Wildest Dreams No More Lies(jotenkin) Journeyman(jotenkin) New Frontier Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
Stapdio 02.04.2004 19:22:04 | |
---|
Mikä se juttu on kun oon lukenu ainakin eräästä kitaralehdestä ja siitä Original Guitar Styles Of Iron Maiden -kirjasta. Että Trooperin ekan soolon soittais Dave ja tokan Adrian. Sehän ei todellakaan mene niin. Kyseessä on varmaan painovirhe mutta aika monessa paikassa... toinen mahdollisuus on "viuh plät piipaapiipaa" |
Nyar 02.04.2004 20:48:33 | |
---|
Sano maidenin biisi missä on täppiä, niin olet mun kaveri. Caught somewhere in time, siinä on ihan järkyttävän nopee taptaptap kohta.... shto etta? |
Rokkariarvid 02.04.2004 21:20:31 (muokattu 02.04.2004 21:21:28) | |
---|
Mikä se juttu on kun oon lukenu ainakin eräästä kitaralehdestä ja siitä Original Guitar Styles Of Iron Maiden -kirjasta. Että Trooperin ekan soolon soittais Dave ja tokan Adrian. Sehän ei todellakaan mene niin. Kyseessä on varmaan painovirhe mutta aika monessa paikassa... No voi vittu :D Asia on 100% varmasti juuri toisinpäin. Mikä moka.. :D Edit: Tai sitten tekijät eivät tiedä asiasta paskan vertaa :D Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
Stapdio 03.04.2004 10:54:18 | |
---|
Tai sitten tekijät eivät tiedä asiasta paskan vertaa :D Samaa luulen minäkin. toinen mahdollisuus on "viuh plät piipaapiipaa" |