Aihe: Tiukin komppaaja kautta aikojen?
1 2 3
Ossi
27.06.2003 01:09:53 (muokattu 27.06.2003 01:10:47)

Vaan jos puhutaankin The Beatlesin ajoista niin Harrisonpa oli soolokitaristi, töttöröö.

Ai jaa. Multa on jäänyt vissiin lehdet lukematta kun olen tullut kuunnelleeksi Beatles musaa enemmän ja vähemmän vuodesta -64 alkaen ja kuulemani perusteella Harrison oli varteenotettava komppikitaristi. Soittihan se monet oivat soolotkin mutta tällä kertaa kysyttiin kai komppaajista?
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
jawalami
27.06.2003 10:35:32 (muokattu 27.06.2003 10:38:08)

Kyllä komppiosaston kuningas on Status Quon Rick Parfitt. Carolinen avausriffi taikka vaikkapa Whatever You Wantin ränttätänttä käyvät hyviksi esimerkeiksi siitä, miten vähillä aineksilla jalka saadan vipattamaan. Mies käyttää muuten .014 vahvuista kielisettiä. Lienee tämä valkea telecaster hiukkasen kankea soitettava, varsinkin normaalivireessä!
Muhvinssi
28.06.2003 09:44:11
Tiukin komppaaja kautta aikojen?

Ehkä joku naiskitaristi... ei kovin hirveesti miesten tiukkuus kiinnosta (hetro kun oon).
pwallin
29.06.2003 18:51:43

Kyllä komppiosaston kuningas on Status Quon Rick Parfitt. Carolinen avausriffi taikka vaikkapa Whatever You Wantin ränttätänttä käyvät hyviksi esimerkeiksi siitä, miten vähillä aineksilla jalka saadan vipattamaan. Mies käyttää muuten .014 vahvuista kielisettiä. Lienee tämä valkea telecaster hiukkasen kankea soitettava, varsinkin normaalivireessä!

Tuota itsekin olen monesti miettinyt...aliarvostettuja tuntuisi olevan Quo-miehet.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)