pwallin 21.06.2003 01:17:18 | |
---|
onko tämä nyt se sama kun se, että myy sielunsa saatanalle että oppii soittamaan mikko alataloa?;) Pahempaa...myyt sielusi Mikko Alatalolle! Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Mutilator 21.06.2003 10:29:43 | |
---|
Jaa-a, yks hyvä ns. tiluharjotus on LTE:n Universal Mindin alku. Ei tosin oo kovin helppo vetään normitemmolla niitten string-skippien takia, mutta kyllä siinä harjotusta saa. "Only sick music makes money today", Friedrich Nietzsche |
pwallin 21.06.2003 19:51:11 | |
---|
Kantsii selata aiempia topiceja ja panostaa siihen "perusteet ensin ja kasvetaan ajan myötä oikeaksi soittajaksi eikä pelleksi joka osaa vain opetellut kuviot kun on hyvä päivä" Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Zed 21.06.2003 20:57:37 | |
---|
Melkeinpä parhaiten opit tiluttamaan olemalla opettelematta. Yngwie - A legend in his own lunchtime |
R.Cooley 21.06.2003 21:44:49 | |
---|
Kantsii selata aiempia topiceja ja panostaa siihen "perusteet ensin ja kasvetaan ajan myötä oikeaksi soittajaksi eikä pelleksi joka osaa vain opetellut kuviot kun on hyvä päivä" Tuohon minä tähtään. Kaikille tilumiehille: Kattokaa Joe Satrianin - The crush of love (live video) ja sen jälkeen tiedätte, että kitaralla on paljon hienompia juttuja kuin parin sävelen mahdollisimman nopeasti soittaminen. Satriani on voittamaton |
Lauri666 22.06.2003 17:41:44 | |
---|
Tuohon minä tähtään. Kaikille tilumiehille: Kattokaa Joe Satrianin - The crush of love (live video) ja sen jälkeen tiedätte, että kitaralla on paljon hienompia juttuja kuin parin sävelen mahdollisimman nopeasti soittaminen. Aivan mainio biisi! ~Late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
rullahiiri 24.06.2003 03:58:32 | |
---|
Iron Maidenin Trooperissa on mun mielestä melko yksinkertanen ja kohtalaisen helppo (koska minäkin olen sen oppinut) tilulilu-melodia |
Brian May jr. 24.06.2003 11:52:16 | |
---|
No iha yksinkertasin tapa(mä alotin ainaki näin)on opetella blue-notes asemat mitä suurin osa kitaristeista käyttääkin sooloissaan, ne sopii ihan kaikkeen, käytä plektraa ylös-alas tyylillä, alota hitaasti ja improvisoi sooloja vaikka johonkin hitaaseen bluesiin tai perusränkkäränkkään, opit ajottelut mistä lähtee se soolon tärkeä asia: Idea ja puhuttelu, täysliruttelun ja puhuttelevan soolon erottaa kyllä toisistaan, opettele ajan myötä juoksuttelemaan ja venyttelemään kieliä sit opettelet joitai yksinkertasia sooloja ja alat ottaa mallia, nopeus tulee kyllä ajan myötä. |