T-Stag 22.03.2011 23:32:59 | |
---|
friikki: Olispa kiva kuulla miten Laiho bosista soittaa..... noi heavy ja särö jututhan siihen ei perinteisesti ole varsinaisesti kuuluneet. Suurelta osin taitavat olla nylonkielisillä kitaroilla soitettu. Bosista voisi kyllä kuulla enemmänkin radiosta sun muualta, kivaa ja haastavaa musaa kaikkiaan. Tossa eräs nykyisin Suomessa asuva Brassi, joka on myös hevimuusikko bändissä Angra pistelee menemään hyvinkin lattaritunnelmissa... Huhu kertoo, että kaveri on erittäin pätevä akustisella kitaralla. Tulee vaan mieleen että ei pidä tuomita Laihoakaan vain sen perusteella että hänen soittamaansa Bosismatskua ei ole kuultavissa. http://www.youtube.com/watch?v=V9kOwiHq2gM&feature=related |
friikki 25.03.2011 23:14:20 | |
---|
T-Stag: Tossa eräs nykyisin Suomessa asuva Brassi, joka on myös hevimuusikko bändissä Angra pistelee menemään hyvinkin lattaritunnelmissa... Huhu kertoo, että kaveri on erittäin pätevä akustisella kitaralla. Tulee vaan mieleen että ei pidä tuomita Laihoakaan vain sen perusteella että hänen soittamaansa Bosismatskua ei ole kuultavissa. http://www.youtube.com/watch?v=V9kOwiHq2gM&feature=related No en kait mä ketään haluu mitenkään tuomita, päin vastoin. Utelias vain.... Jos et ole soittimeesi tyytyväinen se pitää sitten tehdä itse :) |
R2 26.03.2011 23:08:24 | |
---|
T-Stag: Tossa eräs nykyisin Suomessa asuva Brassi, joka on myös hevimuusikko bändissä Angra pistelee menemään hyvinkin lattaritunnelmissa... Huhu kertoo, että kaveri on erittäin pätevä akustisella kitaralla. Tulee vaan mieleen että ei pidä tuomita Laihoakaan vain sen perusteella että hänen soittamaansa Bosismatskua ei ole kuultavissa. http://www.youtube.com/watch?v=V9kOwiHq2gM&feature=related Kiko Loureiro asuu nykyään suomessa ja Andre Matos ruotsissa? Itse muutin brasseihin. The President has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president? |
T-Stag 27.03.2011 12:07:32 | |
---|
R2: Kiko Loureiro asuu nykyään suomessa ja Andre Matos ruotsissa? Itse muutin brasseihin. Kiko on tosiaan täällä, menihän se naimisiin Ilmoniemen Marian kanssa ja Maria taisi kyllästyä Brasiliaan, liian riskiä hommaa siellä. Ja Matos asuu keskellä Skånea... Jämsän Teijo kertoi just jostain rundista jossa oli rumpalina, Kiko reissasi Marian mukana bussissa ja soitteli bossanovaa akustisella päivät pitkät! |
IbanezLaiho 14.04.2011 09:30:55 | |
---|
Kaippa ne Laihon sävellystaidot ja soittotaidot myös koostuu pikkaisen siitä bossanovastakin. Ainakin minun lempi kitaristi on ehdottomasti Alexi Laiho, eikä se minusta ole juurikaa yliarvostettu. |
Vladi 14.04.2011 09:42:26 | |
---|
IbanezLaiho: Kaippa ne Laihon sävellystaidot ja soittotaidot myös koostuu pikkaisen siitä bossanovastakin. Ainakin minun lempi kitaristi on ehdottomasti Alexi Laiho, eikä se minusta ole juurikaa yliarvostettu. Nojaa, mielipiteitä on moneksi. Itseäni ärsyttää, kuinka samassa bändissä soittaa yksi suomalaisen metallimusiikin pioneereista, Roope Latvala, joka jää pimentoon. Mielestäni erittäin iso osa Laihon soittotyylistä on tullut suoraan Latvalalta mutta silti jälkimmäinen jää täysin kaiken sen Laiho-hehkutuksen alle. Voi tietty olla että Roope tekee tässä tietoisen päätöksen ja haluaakin pysyä taka-alalla, mutta itse kuulisin erittäin mielelläni enemmän Roopen soittoa Bodomin riveissä ja muutenkin. |
jummijammi 14.04.2011 10:32:00 | |
---|
Miksi se aina siitä bossanovasta muistuttaa? Suosikissakin joskus vuonna nakki sanoi: "ihan perseestä siellä oli bossanovaa soitella" *hymiö* |
Karipiirto 14.04.2011 13:35:43 | |
---|
jummijammi: Miksi se aina siitä bossanovasta muistuttaa? Suosikissakin joskus vuonna nakki sanoi: "ihan perseestä siellä oli bossanovaa soitella" *hymiö* Kai se on jättänyt niin syvät arvet että se tulee aina ekana mieleen. :D "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
samueld 14.04.2011 14:22:50 | |
---|
jummijammi: Miksi se aina siitä bossanovasta muistuttaa? Suosikissakin joskus vuonna nakki sanoi: "ihan perseestä siellä oli bossanovaa soitella" *hymiö* Nuorena sitä ei aina näe metsää puilta. Eipä ole ensimmäinen kitarasankari, joka laukoo hölmöyksiä nuorena. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Karipiirto 14.04.2011 14:39:06 | |
---|
samueld: Nuorena sitä ei aina näe metsää puilta. Eipä ole ensimmäinen kitarasankari, joka laukoo hölmöyksiä nuorena. Mitäs hölmöä tuossa oli? Kai se nyt 15v hevijantterille onkin perseestä ja onpa kaveri myöhemmin myöntänyt että oli siitä apua vaikka silloin oliskin mieluusti tunkenut ne bossanova-laput opettajan kurkusta alas. :) "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
WhipperSnapper 14.04.2011 16:55:10 (muokattu 14.04.2011 17:01:03) | |
---|
Tää video itse asiassa kertoo mun mielestä Laihosta aika paljon: http://www.youtube.com/watch?v=NhRkRwEM2-s&feature=related Harva niistä, jotka treenaa Downfallia himassaan tällä hetkellä, on ikinä edes kuunnellut fuusiomusaa. No huh huh mitä paskaa! En nyt tiedä olikon tän tarkoitusena kertoa jotenkin Laihon laaja-aluisuudesta tai jostain, mutta siinä se ei ainakaan onnistunut. COB on varsinkin alkuaikojen osalta loistavaa kamaa. Diggaan kovasti Laihon soitosta siinä yhteydessä. Tunnustaudun myös kovaksi fuusiomusan ystäväksi. Tribal Tech, Brecker Bro, Weather Report ym. on sydäntä lähellä, mutta huh, edelleen, tää video oli syvältä :) Jos tää video tuo jo näin pahan maun suuhun, niin jos jollain sattuu olemaan youtube-linkki Laihosta soittamassa bosista, niin arvostaisin kovasti jos viestissä olisi varoitus sisällöstä. :D |
samueld 14.04.2011 18:38:21 | |
---|
Karipiirto: Mitäs hölmöä tuossa oli? Kai se nyt 15v hevijantterille onkin perseestä ja onpa kaveri myöhemmin myöntänyt että oli siitä apua vaikka silloin oliskin mieluusti tunkenut ne bossanova-laput opettajan kurkusta alas. :) No juuri tuota. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Epämuusikko 15.04.2011 16:16:08 | |
---|
WhipperSnapper: No huh huh mitä paskaa! En nyt tiedä olikon tän tarkoitusena kertoa jotenkin Laihon laaja-aluisuudesta tai jostain, mutta siinä se ei ainakaan onnistunut. COB on varsinkin alkuaikojen osalta loistavaa kamaa. Diggaan kovasti Laihon soitosta siinä yhteydessä. Tunnustaudun myös kovaksi fuusiomusan ystäväksi. Tribal Tech, Brecker Bro, Weather Report ym. on sydäntä lähellä, mutta huh, edelleen, tää video oli syvältä :) Jos tää video tuo jo näin pahan maun suuhun, niin jos jollain sattuu olemaan youtube-linkki Laihosta soittamassa bosista, niin arvostaisin kovasti jos viestissä olisi varoitus sisällöstä. :D Hyvää lukiointiahan tuo on kautta linjan. ps. tykkään nimimerkistäsi. 6-stroke troll. |
Kampela77 15.04.2011 16:41:55 | |
---|
Alexi Laihon niinkutuksesta. En nähnyt Nybergin ohjelmaa, mutta vähän aikaa sitten Laiho oli vierailemassa Radio Rockilla ja kuuntelin korvat höröllä minkälaista tekstiä suusta tulee. Ei tullut niinkutusta juuri ollenkaan, joten olisiko Alexilla ollut hieman jännäkakkaa housuissa tuossa Nybergin haastattelussa. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Karipiirto 15.04.2011 16:44:48 | |
---|
Kampela77: Alexi Laihon niinkutuksesta. En nähnyt Nybergin ohjelmaa, mutta vähän aikaa sitten Laiho oli vierailemassa Radio Rockilla ja kuuntelin korvat höröllä minkälaista tekstiä suusta tulee. Ei tullut niinkutusta juuri ollenkaan, joten olisiko Alexilla ollut hieman jännäkakkaa housuissa tuossa Nybergin haastattelussa. Ei se siinä Nybergin haastiksessakaan niin pahasti sitä vetänyt. Sehän lähti koko juttu siitä iankaikkisen vanhasta Jyrkin "kuuden kielen maisterit"-pätkästä. Kyllähän se nyt on jo kai tottunut noita haastatteluja antamaan sen verta ettei niin enää jännitä. Tosin noissa enkun kielisissä haastiksissa vois vielä vähän rajoittaa niitä juunou-hokemia jokaiselle pilkun paikalle. :) "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
LoudJazz 15.04.2011 16:49:58 (muokattu 15.04.2011 16:50:18) | |
---|
------ |
WhipperSnapper 15.04.2011 16:52:20 | |
---|
Epämuusikko: Hyvää lukiointiahan tuo on kautta linjan. Mä en nyt ymmärtäny. En asiayhteyttä mihin viittasit enkä verbiä "lukiointiahan". :) |
Epämuusikko 15.04.2011 17:33:19 | |
---|
WhipperSnapper: Mä en nyt ymmärtäny. En asiayhteyttä mihin viittasit enkä verbiä "lukiointiahan". :) tuommosta sutjakkaa nippelöintiä. 6-stroke troll. |