Alfauros 18.01.2010 23:31:52 | |
---|
imppa86: Paremmin se soittaa ku sä. Auts.... Oij että, isku vyön alle ;) |
Krice 18.01.2010 23:49:16 | |
---|
jniska: Miks muuten kricen muutamassa sooloskabaklipissä oli aika Satrianimaista soitantaa, ellei jopa plagiointia. Loukkaus? En ole ikinä, siis ennen tätä, edes kuunnellut Satriania. Tosin jos jotain voisi sanoa, niin sekä minulla että Satrianilla ns. "ottaa eteen" eli soitto tulee liian hätäisesti välillä. Liian vähän harjoitusta. |
Räkkipeli 18.01.2010 23:54:51 (muokattu 18.01.2010 23:55:16) | |
---|
Tonski: Miten musta tuntuu että teitä on höykytetty hyvin syötetyillä provoilla. :D Mä oon vaan aina ihmetelly et mikä idea tommosessa aivottomassa provoamisessa oikein on, mitä tuntuu aika moni harrastelevan. Onks se vähän ku trollaus? "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
arc 19.01.2010 00:18:13 (muokattu 19.01.2010 00:22:39) | |
---|
hyveeksi on ilmeisesti laskettava se, että kaveri on päässyt ihan pitkälle keskinkertaisella tekniikalla, huonolla rytmitajulla ja musiikillinen antikin on köyhänlaista. Ilmeisesti kevyempi linja vetoaa joihinkin paremmin kuin yleisesti tiluttajien suosima hevirunttaus. En ole koskaan yhdenkään noiden showkitaristejen levyjä ns. kolunnut, mutta mitä olen satunnaisista biiseistä ja videoista havainnut, niin Satriani vaikuttaa musta taas yhdestä niistä musikaalisimmista. Syyllistyy toisinaan tilukitaristien geneeriseksi poppipojaksi, eikä välttämättä ui moodista toiseen joka soinnun jälkeen, mutta en nää Joepojassa mitään asiaa, minkä nojalla ei vois leimata lähes jokasta ton showkitarismin keulakuvaa. Miten musta tuntuu että teitä on höykytetty hyvin syötetyillä provoilla. :D Tää on kyllä jännä, voit olla oikeassa ja varmaan oletkin tämän Kriisipään tapauksessa, mutta mitä sitten. Arjen sankarimmehan on polkenut samoja paskoja provoläppiä tänne mnettiin jo vuosia. Käyttää myös usein perus peittely -menetelmää, jossa upottaa provoihin omia arkoja mielipiteitään, kun ei kovin perustellen uskalla niistä oikeasti keskustella. Täten ässäksi hihaan jää "No Mä vaan IHAn LäpäL PRovoon" -argumentti. Ja sehän juuri usein lieneekin se inspiraatio provoon. Saadaan oma mielipide laivaan, kun ei uskalleta yksin kuskata sitä perille. |
Tonski 19.01.2010 07:11:45 | |
---|
Räkkipeli: Mä oon vaan aina ihmetelly et mikä idea tommosessa aivottomassa provoamisessa oikein on, mitä tuntuu aika moni harrastelevan. Onks se vähän ku trollaus? arc: Täten ässäksi hihaan jää "No Mä vaan IHAn LäpäL PRovoon" -argumentti. Ja sehän juuri usein lieneekin se inspiraatio provoon. Saadaan oma mielipide laivaan, kun ei uskalleta yksin kuskata sitä perille. Varmaankin näin. ihku |
cbs 19.01.2010 10:07:16 | |
---|
Räkkipeli: Mä oon vaan aina ihmetelly et mikä idea tommosessa aivottomassa provoamisessa oikein on, mitä tuntuu aika moni harrastelevan. Onks se vähän ku trollaus? -Offtopic- Ei siinä mitään ideaa olekaan, ainakaan näillä palstoilla. Provosointi on yleensä muiden kirjoittajien aliarvioimista ja huonoa huumorintajua. |
Zeeboo 19.01.2010 10:24:59 | |
---|
cbs: ... Provosointi on yleensä muiden kirjoittajien aliarvioimista ... Tai sitten itsensä yläkanttiin arviointia... Useimpien kohdalla se puberteetti hellittää jossain vaiheessa. "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
Krice 19.01.2010 11:10:14 | |
---|
Ah, provosointi-argumentti. "Se on vain provosointia." Ja sen jälkeen voidaan myhäillä kuinka oikeassa ollaankaan. |
jniska 19.01.2010 11:11:17 | |
---|
Jos tässä amatöörinä vähän analysoin asioita, kun on noita "kitarasankareita" tullut kuuneltua ja katseltuakin aika paljon, sekä livenä että dvd:ltä. Kyllähän totuus on niinkin ilkeä, että jos Satrianin tekniikka verrataan vaikka esim. Steve Vain, Paul Gilbertin tekniikkaan, niin huonostihan se soittaa. Mitä taas tulee melodisuuteen, niin siinä mun mielestä Satrianilla on upeita juttuja, tosin niin on Vaillakin, mutta harvemmassa. Gilbert taas on aika ilmiömäinen teknisesti, mutta sointukulut on pitkälti kyllä vanhaa hevi-kuraa, niin miljoonaan kertaan hangattuja että. Laiha Lissu oli paras |
geeza 19.01.2010 12:01:14 (muokattu 19.01.2010 12:05:54) | |
---|
Ei oo ikinä Satriani kiinnostanut sen vertaa, että jaksaisin lähteä äijän tuotantoon kunnolla perehtymään. Hieman on sellanen väritön ja ehkä tylsähkö yleiskuva äijästä jääny. Ja vielä totaalinen lavakarisman puute, typerät aurinkolasit sekä pulipää. E: JA NAHKAPÖKÄT JA KANGOL "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
Räkkipeli 19.01.2010 12:15:37 | |
---|
Toni123: Ei oo ikinä Satriani kiinnostanut sen vertaa, että jaksaisin lähteä äijän tuotantoon kunnolla perehtymään. Hieman on sellanen väritön ja ehkä tylsähkö yleiskuva äijästä jääny. Ja vielä totaalinen lavakarisman puute, typerät aurinkolasit sekä pulipää. E: JA NAHKAPÖKÄT JA KANGOL Sama juttu. Mielestäni tyypistä puuttuu kaikki kiinnostava juttu. Musiikki voi olla joidenkin mielestä hyvää ja varmaan pitäs tutustua, mutta jotenkin ei nappaa tämä tyyppi. "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
Pande 19.01.2010 13:44:21 | |
---|
Krice: Ai jaa. Ok. Mutta Satriani ei osaa edelleenkään soittaa, vaikka olisitkin 33v perheellinen mies. No eipä ole multa pois, ihan sama mulle loppupeleissä mitä mieltä sä olet Satrianista. Ei mulla ole mitään suurta mielenkiintoa kiillottaa Satrianin tahrattua kunniaa, eikä se varmaankaan ole kenenkään mielestä edes tarpeellista. Varsinkaan kun en itsekään ole mikään Satriani fani, enkä pidä hänen tekniikkaansa mitenkään erikoisena -- siis erikoisena muiden huippukitaristien joukossa. Itse olen tuosta ketjun aloittajan mainitsemasta levystä sitä mieltä että se on ylivoimaisesti huonoin Satrianin levyistä (sisältää paljon sensuroimatonta tajunnanvirtaa jota en itse julkaisisis, mutta mielipiteitä on monia...). Jos nyt silti faktoja katsotaan niin Satriani on nyt kuitenkin saanut kitaransoitollaan enemmän aikaan (esim. kitaransoitolle) kun kumpikaan meistä hyvin luultavasti koskaan tulee saamaan. Eli: Mitä sitte? Tunnut tuovan itseäsi esiin ihan pyytämättäkin. Nyt esimerkiksi tiedämme, että olet 33v perheellinen mies. Mitäs hyötyä minä nyt sitten tästä sain? Onko tämä nyt sitten mielestäsi jotain egotrippailua? Joku vain kotonaan soittava perheenisi kertoi olevansa ikääntyvä perheenisi -- oi kuinka tunnenkin häikäisevän gloorian satavan ylleni, nyt kun itseäni näin ylistin?! :-P Eli: Mitä sitte? Kevennyksenä sketsi joka tuli mieleen syystä tai toisesta: http://www.youtube.com/watch?v=zjtlbPIzPl4 Satrianin jälkeen ei masenna, siitä sentään saa yleensä jotain irti. Muusikoiden.netin Kitarat: Soittaminen -palstan lukeminen (tai tänne kirjoittaminen) sensijaan masentaa (so. vituttaa) paljon enemmän, hyöty, ilo, tai minkäänlainen positiivisuus on 99% ajasta tasan nolla. "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
Ianuarius 19.01.2010 14:27:50 | |
---|
Pande: Annanpa vielä vastoin perus m.net paskahousuhumanistien linjaa esimerkit jokaisesta: Mitenkäs Guthrie Govan ja vaikkapa Paul Gilbert? And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
kid ego 19.01.2010 15:14:47 | |
---|
January: Mitenkäs Guthrie Govan ja vaikkapa Paul Gilbert? Voithan sä kaivaa heistäkin esimerkkivideot esiin. Pande listasi ne kitaristit, jotka oli mainittu ketjussa jo aiemmin. |
Ianuarius 19.01.2010 16:11:15 | |
---|
And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
tender.insanity 19.01.2010 16:57:55 (muokattu 19.01.2010 16:59:04) | |
---|
Kirk Hammett käyttää wahia paremmin kuin Lars Ulrich tuplabasareita, mutta molemmat soittaa nokkahuilua paremmin kuin James Hetfield laulaa. |
Alfauros 19.01.2010 16:59:48 | |
---|
tender.insanity: Kirk Hammett käyttää wahia paremmin kuin Lars Ulrich tuplabasareita, mutta molemmat soittaa nokkahuilua paremmin kuin James Hetfield laulaa. Hmmh joo mitenkäs tällänen liittyy mitenkään mihinkään |
tender.insanity 19.01.2010 17:02:10 | |
---|
Alfauros: Hmmh joo mitenkäs tällänen liittyy mitenkään mihinkään Mun mielestä liittyy ja mun mielipide on ainoa oikea. Opettihan Satriani Hammettia, joten selkeä logiikka ja yhteys on havaittavissa. |
Ianuarius 19.01.2010 17:04:39 | |
---|
tender.insanity: Mun mielestä liittyy ja mun mielipide on ainoa oikea. Opettihan Satriani Hammettia, joten selkeä logiikka ja yhteys on havaittavissa. Miten Opeth nyt tähän liittyy? And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Alfauros 19.01.2010 17:06:40 | |
---|
tender.insanity: Mun mielestä liittyy ja mun mielipide on ainoa oikea. Opettihan Satriani Hammettia, joten selkeä logiikka ja yhteys on havaittavissa. Hyvä kun toit ilmi logiikkasi edes jälkikäteen |