Aihe: Ehkä vähän liikaa jo nopeutta?
1 2 3 4
John Titor
09.03.2009 12:05:30

BigPapa: Mie oon treenaamassa ihan uutta tekniikkaa. Se on sellanen, että mitään ei kuulu ko pystyy vetään ääntä nopeemmin.

Eiks hävittäjistäkään kuulu mitään ääntä ku ne lentää yli?
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
BigPapa
09.03.2009 13:03:01 (muokattu 09.03.2009 13:03:08)

John Titor: Eiks hävittäjistäkään kuulu mitään ääntä ku ne lentää yli?

Kai hävittäjistä joku pamaus pääsee ko ne rikkoo äänivallin, mie soitan sit niin nopeesti et mitään vallia ei kerkee muodostuun....
Would you hold my hand If I saw you in heaven Would you help me stand If I saw you in heaven I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
laakeri
09.03.2009 14:08:59
BigPapa soittaa niin nopeasti, että fysiikan laitkin taipuvat.
Ragnarrock
12.03.2009 00:39:09
Turha ruveta haukkuu ketään tai vertailee jokainen soittaa tyylillään
Hermn li soittaa hyvin omaa juttuaan ja Eric Clapton omaa.
Miks nauraa sellasille joita kiinnostaa vaan nopeus? Jos he haluavat soittaa pelkkää tilutusta niin antaa soittaa ei se ole sen väärempi tapa kun hitaasti soittaminen tai päivastoin.

Toki en itse arvosta turhaa tilutusta ja turhanpäivästä "taitojen" esittelyä
mut antaa kaikkien kukkien kukkia?
Ambitus
12.03.2009 01:22:19

Ragnarrock: Turha ruveta haukkuu ketään tai vertailee jokainen soittaa tyylillään
Miks nauraa sellasille joita kiinnostaa vaan nopeus? Jos he haluavat soittaa pelkkää tilutusta niin antaa soittaa ei se ole sen väärempi tapa kun hitaasti soittaminen tai päivastoin.

hohohooo!

Tämä on muusinet ystäväiseni! Liika tilutus on rikos ja siitä on rangaistava vähintään halveksuvalla kirjoituksella! Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta päivänkakkarat voi polkea maahan! Jarrörr...
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?!
Tonski
12.03.2009 15:08:21

laakeri:Mutta jos tuo suoritus on oikeasti vuosien treenin tulos, voin yhtyä mielipiteeseesi.

Eikö se sanonu jossain haastattelussa soittaneensa 16 tuntia päivässä
Räkkipeli
12.03.2009 15:09:34
Big Papa ja Ambitus vois ottaa hitaastisoittamisskaban. Hehe. *VinkVink!!* ;;;;;;;D
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ambitus
12.03.2009 16:21:05

Räkkipeli: Big Papa ja Ambitus vois ottaa hitaastisoittamisskaban. Hehe. *VinkVink!!* ;;;;;;;D

http://dl.getdropbox.com/u/475424/pitkanuotti.mp3

mä jouduin ottaa sen 30min nuotin uusiks:D:D tossa mun kymmenen minuutin nuotti!! Onko Bigpapasta haastajaksi?
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?!
BigPapa
12.03.2009 16:38:40 (muokattu 12.03.2009 16:56:55)

Ambitus: http://dl.getdropbox.com/u/475424/pitkanuotti.mp3

mä jouduin ottaa sen 30min nuotin uusiks:D:D tossa mun kymmenen minuutin nuotti!! Onko Bigpapasta haastajaksi?

Hehe....kamat kun asettelee oikein niin kyllä feedback lähtee..;)

En nyt tässä ala pistään kitaraa soimaan, perhe vois ihmetellä, että miks toi sama ääni soi koko illan....8DDD

Turha ruveta haukkuu ketään tai vertailee jokainen soittaa tyylillään

Mitä sit tähän tulee niin kyllähän se vastakkain asettelu on ollu melkoista tiluhermannien puolelta meitä 3 ääntä vuorokaudessa soittavien suuntaan.
Miulla ei sellasia vastakkain asettelun tarpeita ole. Vai mitä Ambitus?
Oon täällä jopa Guthrie Govania kehuskellut, mikä lienee virhe?
Would you hold my hand If I saw you in heaven Would you help me stand If I saw you in heaven I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
Kasperi Tervonen
12.03.2009 18:43:03
http://dl.getdropbox.com/u/475424/pitkanuotti.mp3

:-----D Täs on niinku fiilistä vaikka muille jakaa! Niin riitaa haastaville tiluhermanneille, kuin myös leppoisille bluesmiehille. :) Mitä ihme skeidaa sä oot noihin sooloskaboihin sun muihin menny soittelemaan ku tällaseenkin on rahkeet?!?
"tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski
laakeri
12.03.2009 18:48:37 (muokattu 12.03.2009 19:02:56)

Missä on tunne? Malliesimerkki kitaristista, jolta nopea soitto onnistuu, mutta kun pitäisi soittaa hitaasti, homma leviää käsiin. Time sentään oli kohdallaan.

edit: eleetön sarkasmi on aiemminkin saattanut älykkyyteni kyseenalaistetuksi, jopa näinkin selvissä tapauksissa, joten teen lisäyksen, jonka käyttöä inhoan: ";)"

edit2: tai no, ei ehkä ihan näin selvissä... ;)
BigPapa
12.03.2009 18:48:55

-Gitaristi-: :-----D Täs on niinku fiilistä vaikka muille jakaa! Niin riitaa haastaville tiluhermanneille, kuin myös leppoisille bluesmiehille. :) Mitä ihme skeidaa sä oot noihin sooloskaboihin sun muihin menny soittelemaan ku tällaseenkin on rahkeet?!?

Mjaah, vibratossa ois vähän huomauttamista mut antaa olla...;)
Ambitus
12.03.2009 20:33:15

BigPapa: Mjaah, vibratossa ois vähän huomauttamista mut antaa olla...;)

Mikä vibra? :D mikä se sellanen on ja mistä sellasen saa? Olen kuullut, että Kikr Hamnet sitä käyttäisi!?!?!11!
Räkkipeli
12.03.2009 21:53:13 (muokattu 12.03.2009 21:56:54)

Jahas. Vedit sitten matalemman kautta.. Onhan toi snadisti hätänen, varsinkin puoleen tuntiin verrattuna, mut kaippa tosta on hyvä lähtee. ;D Viel ku vähän keskityt semmosee kermaseen rannetatsiin ni kyl se siit viel pitenee!
Propsit kuitenkin tästä. Olet sanasi mittainen mies! *niiaa*

E: Tää on muuten ihan vitun perseest kuunnella tätä. :D:D Varsinki ku on just sairastanu influenssaa.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kasperi Tervonen
12.03.2009 22:50:41
E: Tää on muuten ihan vitun perseest kuunnella tätä. :D:D Varsinki ku on just sairastanu influenssaa.

Unohdin ton vähäks aikaa soimaan taustalle, ja ihmettelin ku vähän ajan päästä alko särkemään päätä.. tais olla liikaa fiilistä handlattavaksi mun rajoittuneelle mielelle. :p
"tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski
Ambitus
12.03.2009 22:58:52

Räkkipeli: E: Tää on muuten ihan vitun perseest kuunnella tätä. :D:D Varsinki ku on just sairastanu influenssaa.

Minäpä vedin ton kuumeessa ja flunssassa...sen takia niin horkkamainen vibra *köhköh*:D (tekosyitä). Ei kyl oo nannaa korvalle...kuuntelin just itekin koko nuotin.
BigPapa
12.03.2009 23:04:04

Ambitus: Minäpä vedin ton kuumeessa ja flunssassa...sen takia niin horkkamainen vibra *köhköh*:D (tekosyitä). Ei kyl oo nannaa korvalle...kuuntelin just itekin koko nuotin.

Oliks toi kokonuotti?
Ambitus
12.03.2009 23:10:06

BigPapa: Oliks toi kokonuotti?

eiku neljäsosanuotti tempoon 0,05bpm!
Räkkipeli
12.03.2009 23:13:02
Noh, BigPappa! Kermaista nuottia langalle mars mars! :D:D Tästä saadaan vielä kiinnostavin skaba käyntiin m.netin historiassa.
Kasperi Tervonen
12.03.2009 23:14:50
Oliks toi kokonuotti?

Mitäs jos ambitus viilaakin meitä linssiin, ja oikeesti vaan pikkaili menemään 256-osanuotteja öbaut tempoon 1000000000000, eli toisin sanoen soitti niin nopeesti ettei ääniä enää erota toisistaan?!? Petruccin mukaanhan tää olis ihmiskunnan suurin saavutus, jos joku siihen pystyisi. :D Tää teoria selittäisi senkin, että mun pää meinas räjähtää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)