pietari-poika 28.10.2009 21:48:18 | |
---|
Mulla 9-46 e-vireessä ja floikka tietysti. DR:n seteistä mulla on mennyt aina parin päivän sisällä kaikki ohuimmat kielet vähintään kerran poikki (kyllä). Yhtään Ernie Ballin tai Dean Markleyn kieltä en ole katkaissut, Dean Markley Blue Steelit siis käytössä nykysellään. Toisesa skeabasa on DR:n 10-52 Drop C:ssä ja ne on kyllä kestäneet, taisi olla tiistaikappale DR:ltä se kielisatsi. |
TheMurno 28.10.2009 22:09:10 | |
---|
Itellä katkeili muutaman kerran kieliä, kun oli vielä (halpa)floikallinen kitara 9-42-setillä E-virees. Nykysin kiintee talla 10-52-setillä E-vireessä ja hyvin kestää kovempaakin hakkausta. :) (En kyllä siis soita hurjan väkivaltaisesti) |
aalataur 28.10.2009 22:48:24 | |
---|
Mä en hirveästi näitä tee, enemmän suosin syöksypommitusta, ihan tämän kielten katkeamisen vaaran takia. Squealitkin voi aloittaa painamalla ensin kielet vähän löysemmälle, ottaa huiluäänen ja vasta sitten lähtee ylöspäin kampeamaan.. kun lähtee alempaa niin ei tarvitse niin ylös asti venyttää. |
StrongMan 29.10.2009 21:52:59 | |
---|
Eihän se hirveästi vaadi että napsuu poikki, joten kaikki pinnat, mitkä osuu kieleen (tallasta ja satulasta) kannattaa pitää kuosissa. Eli kahtoa ettei oo mitään röpelöä tai vastaavaa. |
something 01.11.2009 00:06:33 | |
---|
Treenaamaan mars! Ai että kokeneemmat katkoo kielet vai? :D hehe, ei vaa. Totta se on. Olen nuori kokematon räkänokka. Menenkin heti reenaamaan sitä katkaisua. I don't care what mama don't allow I'll play my guitar anyhow. |
Tommittaja 01.11.2009 22:07:15 (muokattu 01.11.2009 22:07:38) | |
---|
Itte oon soittanut jtn 5 1/2 kuukautta ja mulla on mennyt jo 3 ylä-E kieltä poikki kun droppasin liikaa; siihen on tullut laittovaiheessa se mutka ja sitten se on yrittänyt suoristuu ja sitten se POKS! mutta vaihtanut oon 4x (kerran kun oli niin "vanhat") kielet on 10-52 ja vire on E:n ja Ab:n välillä :D |
strophe 03.11.2009 10:46:20 | |
---|
Vladi: Kannattaa kuunnella Juccizta, mies on käynyt pohjalla ja selvinnyt siitä. Miettikää nyt, kolme kieltä vuoden aikana, huhhuh... Hajosin täysin. Aivan palasiksi. Siis sirpaleiksi. Jauhoksi. Itsehän olen sitä mieltä, että sooloilu ja bendit -> homoille, joten tein pelimiesliikkeen osoittaakseni yliheterouteni ja pulttasin floikkani kiinni. Nyt ei mitään tussudivebombeja ja stukia tehdäkään, ähäkutti! Drop-K kitarani on lyömäsoitin ja sellaisesta se ei miksikään muutu. Mutta joo, kielen olen viimeksi saanut katki joskus pari vuotta sitten, mutta johtuneeko siitä, että olen pääasiallisesti rytmisoittaja, käytän aika paksua drop-C-settiä ja bendini ovat yleensä enintään puolitoista sävelaskelta, en koita päästä niillä avaruuteen. En myöskään yritä tehdä kielillä mitään paalusolmuja. Kieleni vaihdan yleensä sitten, kun klangi alkaa kärsiä. Ja kyllä, soitan päivittäin. ~Volyymi korvaa puuttuvan taidon~
www.mikseri.net/sapiska |
Räkkipeli 03.11.2009 16:12:06 (muokattu 03.11.2009 16:12:30) | |
---|
strophe: Hajosin täysin. Aivan palasiksi. Siis sirpaleiksi. Jauhoksi. Itsehän olen sitä mieltä, että sooloilu ja bendit -> homoille, joten tein pelimiesliikkeen osoittaakseni yliheterouteni ja pulttasin floikkani kiinni. Nyt ei mitään tussudivebombeja ja stukia tehdäkään, ähäkutti! Drop-K kitarani on lyömäsoitin ja sellaisesta se ei miksikään muutu. Mutta joo, kielen olen viimeksi saanut katki joskus pari vuotta sitten, mutta johtuneeko siitä, että olen pääasiallisesti rytmisoittaja, käytän aika paksua drop-C-settiä ja bendini ovat yleensä enintään puolitoista sävelaskelta, en koita päästä niillä avaruuteen. En myöskään yritä tehdä kielillä mitään paalusolmuja. Kieleni vaihdan yleensä sitten, kun klangi alkaa kärsiä. Ja kyllä, soitan päivittäin. Nyt kyllä itse hajosin aika täysiä... :D "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |