Aihe: Wahi piisejä..
1 2 3
-J.-
31.10.2007 15:53:31
Minun mielestä loistava wahi-piisi. Ehkä myös sinun?

http://youtube.com/watch?v=WA_ULqTkV1w

Bassottelut kelpaa myös.

Ho Hoh.... =D

''Sos, nainen jätti mut nyt...... NMKY.....''

LOistavaa-...
If you are going hell... Keep Going. -Winston Churchill
brn2sk8
31.10.2007 16:20:56 (muokattu 31.10.2007 16:23:28)
Hammettihan käyttää sooloissaan wahia silloin tällöin. Mutta ehkä ei kannata opetella wahittamaan kuin kirk.

No varmasti jos opettelee metallican sooloja ni alkaa wahittaan koko ajan :D Kyllä mun mielestä kaikkein siistein soolo jossa kirk käyttää wahia on black albumilta my friend of mysteryn soolo, kun se wahi tulee sillee hitaasti mukaan nopeeseen piikkaukseen, uuh tulee kylmät väreet kun kuulen sen... Mut vielä itse aiheeseen, melkeinpä kaikki on mainittu jotka kannattaa tsekata eli hendrix, slash, hammett, hanoit...

Muutes tässä hanoi rocksinki uuhessa sinkussa Fashion on kans ihan siisti soolo mun mielestä ja siinä on aika paljon wahia, kannattaa opetella sekin soittaan, se on siisti biisi muutenkin jo ja aika yksinkertanen niinku hanoilla nyt yleensäkin on fiilistä eikä tekniikkaa niinkään ni kandee ne tsiigata ehdottomasti...7

Edit. Vielä se tulee mieleen että siis miks aina kun kysytään jotain artistia, ihan ketä tahansa niin yli kolmasosa mainituista on jenkeistä? Suomiartistitkin käyttää paljon wahia, ihan muutenvaan mainittin...
Cry Baby and ask me WHY WHY
FensonGibder
10.11.2007 11:03:47
kaikkein siistein soolo jossa kirk käyttää wahia on black albumilta my friend of mysteryn soolo...

Joo, tää on just miunki suosikki.

Anteeksi.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Hopsansaa
10.11.2007 13:53:46
Arch enemyn Michael Amottilla on paljo hyvänkuulosia juttuja joissa käytetään wahia.
Huomenna alotan varmasti reenaamisen.
frank_z
15.11.2007 13:13:08
Satriani: The Souls Of Distortion.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)