stratomaster 28.09.2007 22:22:33 | |
---|
Tästä tredistä olen saanut semmosen kuvan, että syntymävuoden laittaminen nickiin saa näyttämään jotenkin tyhmemmältä. Saisinko mä enemmn rispectii, jos ottaisin -90 pois nickistä? Älä ihmeessä ota. Mä luulin, että olet 90-vuotias. |
Bookkeeper 29.09.2007 00:20:19 (muokattu 29.09.2007 03:03:02) | |
---|
EDIT... Yritin ilmaista asian toisin, huonolla menestyksellä. Siispä deleteä sepustukselle ja unten maille ;-) "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Starlia 29.09.2007 01:16:18 | |
---|
Rispektiä saa seuraavalla tavalla! Idiootti. Menenpä mittaamaan verensokerini.. |
Bookkeeper 29.09.2007 02:00:54 | |
---|
Idiootti. Menenpä mittaamaan verensokerini.. Mittaahan huumorintajusi samalla ;-) "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
pira 29.09.2007 11:35:37 | |
---|
Joo. Kaikki uudet ketjut menee saman kaavan mukaan... Viestin aloittaja: minkä kitaran hommaisi, Ibanezin vai Harleyn. Ja olisko joku Fenderin laatikko hyvä? Vastaus: käytä hakua.
Samat kysymykset tulee esiin säännöllisin väliajoin. Luuletko, että käyttäjät, joilla saattaisi olla asiasta tietoa, jaksavat vastata joka ainoaan uuteen samaan kysymykseen vuodesta ja vuodesta toiseen? Käytä hakua. Mitä iloa on elämästä, jos vain syö riisiä eikä osallistu puolueen kokouksiin eikä puolue-elämään?
-Toveri Kim |
thaav 29.09.2007 13:14:15 (muokattu 29.09.2007 13:15:22) | |
---|
Foorumeista en tiedä, mutta oikeassa elämässä mä olen saanut lähes pelkästään positiivisen kuvan kitaristien yhteispelihengestä. Melkein aina kokeneemmalta neuvoa kysyttyäni olen saanut hyviä neuvoja ja kannustusta. Tosin useimmat ovat kavereita olleet, mutta olenpa muutaman kerran ihan tuntemattomillekin tyypeille mennyt juttelemaan kitaransoitosta ja jotain kautta päätynyt kyselemään vihjeitä tai neuvoja johonkin vaikeampaan juttuun, ja saanut niitä ihan ongelmitta. Ja itse ainakin neuvon ihan mielelläni vähemmän kokeneita joissakin askarruttavissa jutuissa, oli sitten tuttuja tai ei. Kunhan neuvoa ei pyydä malliin: "Hei homo, just sä, kerrox ny miten noi pincxh harmoniczit tehää?", en koe ettenkö voisi auttaa jotain ihan random tyyppiäkin, kollegoitahan me kuitenkin kaikki ollaan ;) Tämän kun pitää mielessä, niin ei pahoita kenenkään mieltä, ja voi vaikka samalla sitten vetäistä ynkät: "Alright, noob, I am your new god. Look, I can shred this fast.". Te vaan tunnette kusipäisiä kitaristeja. (Vaikka onhan sekin totta, että jotkut cockrocker -tyypit ei välttämättä pidä kilpailusta ja ovat tämän vuoksi aloittelijoille tylyjä.) Raaagh hevi metal raagh |
FensonGibder 29.09.2007 18:13:10 | |
---|
Tapelkaa pojat - saatte tupakkaa! Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Henkka370 29.09.2007 20:09:30 | |
---|
Kyllähän tuon on huomannut, että pitää paikkaansa. Hannu Karpo on äijä! |
käsi 29.09.2007 22:57:17 | |
---|
Jos bändissä on kaksi kitaristia mun mielestä jopa pieni kilpailu tilanne on hyväksi jos soittajat ovat reiluja eivätkä egoile liikaa. Sillä saa potkittua toisia eteenpäin. Sitten taas se voi olla jopa bänidlle turmiollista jos on liian paha. Ajan kanssa kemiat alkavat toimimaan tai sitten eivät. Mun mieletsä tärkeintä on että kemiat pelaa, sitten vasta se soittotaito. Jos porukka viihtyy yhdessä ja saa sitä kautta lisä motivaatiota homman tekemiseen ja treenaamiseen se on hyvä asia. Soittotaidon ehtii hommaamaan (mitä parempi on sen parempi se on bändille), mutta jos et viihdy samassa bändissä bändiläisten kanssa on se suurempi ongelma kuin se että et ole virtuoosi. Ehkä siksi kun kitaristeista on leivottu ajan saatossa staroja, ja kansikuva poikia jne. Monestihan kitaristi on laulajan lisäksi se joka näkyy, aiheuttaa se egoilua ja sitä kautta kateutta ja vääränlaista kilpailua. Mutta itsekkyyttähän tarvitaan jotta pääset eteenpäin ja saat raivattua itsellesi paikan julkisuudesta mutta onko se sitten sellaista että poltat siltasi takana vai sellaista että olet hyväntyypin maineessa onkin erijuttu. Itse olen vähemmän törmännyt kitaristeihin jotka eivät haluaisi jakaa tietoaan, useimmat jopa sanovat sitä että ihan sama minkä tasoinen toinen on niin löytyy aina joku joka soittaa jonku jutun paremmin. Siksi sitä oppii aina jotain uutta kun jammailee tai opettaa toista (opettaminen on itselle samalla hyvä kertausharjoitus) soittajaa. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
Sanetium 30.09.2007 17:02:55 | |
---|
Samat kysymykset tulee esiin säännöllisin väliajoin. Luuletko, että käyttäjät, joilla saattaisi olla asiasta tietoa, jaksavat vastata joka ainoaan uuteen samaan kysymykseen vuodesta ja vuodesta toiseen? Oikeastaan en luule. Tuon mun edellisen kirjoituksen pointti olikin, että uudet kirjoitukset on melkein kaikki samaa vanhaa asiaa ja sitten vastaukset ovat yllättäen samanlaisia. Eli en mä nyt syytä pelkästään noita vastaajia vaan myös noita aloittajia, jotka eivät sitä hakua osaa käyttää. Ja sen takia mä en jaksakaan vastata topicceihin, joiden otsikoissa lukee "Kumman ostan, tän vai tän". Kun se on sitä samaa vanhaa scheissea. |