Aihe: Guitar Fan-lehti?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ravensoul
23.05.2007 20:17:10
mikäs juttu? kerroppas.

Etkö tiedä sanontaa 'pitäköön tunkkinsa'?
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
ire25
23.05.2007 20:49:14
Etkö tiedä sanontaa 'pitäköön tunkkinsa'?

en tiedä :)
käsi
24.05.2007 13:26:03

On kai hieman kiireitä tuolla. Yhden mailin sinne olen lähettänyt ja minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut. Toki lehteni sain jo, eli siis sen ekan numeron. Tilaukseni tein hyvissä ajoin. Lehti on toki vasta aloittanut toimintansa joten ymmärrykseni on hyvin suuri alkuvaikeuksien suhteen. Mutta odotan kyllä vastauksen saamista emailiini tai sitten se menee jo huonon asiakaspalvelun piikkiin ja se jos joku on hyvin ärsyttävää.

Toivottavasti asiat lähtevät rullaamaan paremmin eteenpäin. Aikaisemmin muutennoita emaileja tuli heiltä todella nopeasti, nykyään ei. Toivottavasti tämä johtuu kiireestä.

Hieno lehti toki oli ensimmäinen numero.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
GuitarFan
24.05.2007 14:21:37 (muokattu 24.05.2007 14:30:48)

Terve kaikille!

Syvimmät pahoittelut asiakaspalvelun hitaudesta. Olimme Tommy Emmanuelin kiertueella ja valitettavasti sähköpostia emme ole ehtineet lukea. Nyt pyrimme taas vastaamme ASAP kaikkiin kysymyksiin. Kuten käsikin mainitsi olemma vasta alussa ja parannamme palveluamme koko ajan, eli missään tapauksessa emme halua luoda välinpitämätöntä ilmapiiriä, vaan jokainen jäsen on yhtä arvokas meille.

Jäsenaluetta emme ole ihan vielä avanneet ja käyttäjätunnuksen ja salasanan saa alueelle sähköpostitse. Jäsenalueella on lehden harjoitukset, biisit jne. ääniesimerkkeinä.

Pahoittelut vielä asiakaspalvelun tahmeudesta viimeisen viikon aikana.

Edit: Niin ja vielä te ketkä olette Akateemisilta ja Stockmanneilta etsineet irtonumeroa: Lehti oli myyty loppuun lähes joka myyntipisteessä, mutta ensi viikon alussa Guitar Fanin ensimmäistä numeroa voi käydä taas ostamassa/kyselemässä Akateemisista.
pekip
25.05.2007 21:43:21
Hieno veto toi Tommyn tuominen Helsinkiin,kiitos ja lisää........
you don´t have to be the best one,just be a good´un
qtm
28.05.2007 10:07:27
saanko 50 eurolla tosiaan 6 numeroa vuoden 2007 aikana? Jos nro 2 ilmestyy kesä kuussa, niin syksyllä lehti ilmestyykin sitten n. kerran kuukaudessa, vai???
Riittääkö tekijöillä juttuja 6 numeroon vuodessa?
GuitarFan
28.05.2007 11:47:07

saanko 50 eurolla tosiaan 6 numeroa vuoden 2007 aikana? Jos nro 2 ilmestyy kesä kuussa, niin syksyllä lehti ilmestyykin sitten n. kerran kuukaudessa, vai???
Riittääkö tekijöillä juttuja 6 numeroon vuodessa?

Terve!

Vuoden 2007 syksyllä tosiaan ilmestyy useampi numero. Materiaalia on varmasti paljonkin. Meillä on loistavat avustajat, joilla on yhteensä vuosikymmenien kokemus tieto/taito kitaransoiton alalta. Uusia mielenkiintoisia aiheita tulee varastoon koko ajan, eli tiukasta aikataulusta huolimatta lehtiä ilmestyy 6 kappaletta vuonna 2007.

Seuraava numero tulee olemaan myynnissä ainakin R-kioskeissa ja varmaan monissa muissakin lehtipisteissä. Viihdyttävä, sivistävä ja mielenkiintoinen paketti taas luvassa. Pohdimme mm. kitaran sointia ja katsastamme sen historiaan aina 1800-luvulta alkaen. Kivi teki loistavan jutun fuzz-pedaalista. Kokeilussa 21 fuzz-pedaalia. Kamapuolen ja itse soittamista koitamme harmonisoida koko ajan yhä paremmaksi ja mielenkiintoisemmaksi. Lehden materiaali ei kuitenkaan missään tapauksessa ole ns.ammattilaiselta ammattilaiselle hifistelyä, vaan tähtäämme siihen että aloittelijatkin kokisivat ahaa-elämyksiä.
ire25
28.05.2007 14:54:46
mä vaan ihmettelen miksi sitä ensimmäistä numeroa ei ole tullut mulle vielä vaikka jo ensi kuussa ilmestyy toinen numero. vai tuleeko ne eka ja toka numero samassa paketissa?
GuitarFan
28.05.2007 18:06:57

mä vaan ihmettelen miksi sitä ensimmäistä numeroa ei ole tullut mulle vielä vaikka jo ensi kuussa ilmestyy toinen numero. vai tuleeko ne eka ja toka numero samassa paketissa?

Jos olet maksanut tilauksesi n.viikko sitten niin tällä viikolla lehti tulee. Toinen lehti ilmestyy n.3 viikon kuluttua. Logistiikka koitetaan saada mahdollisimman nopeaksi.
ire25
28.05.2007 20:56:42
Jos olet maksanut tilauksesi n.viikko sitten niin tällä viikolla lehti tulee. Toinen lehti ilmestyy n.3 viikon kuluttua. Logistiikka koitetaan saada mahdollisimman nopeaksi.

maksoin tilauksen 18 päivä tätä kuuta.
ire25
01.06.2007 15:06:53
noniin, lehti oli kolahtanut tänään postiluukusta. pitikö sen lehden mukana tulla joku PikCard plektrakortti?? guitarfan lehden kotisivuilta ainakin sain sellaisen käsityksen että tulisi, mutta ei tossa mukana mitään tullut :/ vai tuleeko ne erikseen, vai olenko käsittänyt väärin ja että niitä ei tule ollenkaan? itse lehti kyllä vaikuttaa näin nopeasti selattuna erittäin mielenkiintoiselta.
GuitarFan
01.06.2007 15:14:21

noniin, lehti oli kolahtanut tänään postiluukusta. pitikö sen lehden mukana tulla joku PikCard plektrakortti?? guitarfan lehden kotisivuilta ainakin sain sellaisen käsityksen että tulisi, mutta ei tossa mukana mitään tullut :/ vai tuleeko ne erikseen, vai olenko käsittänyt väärin ja että niitä ei tule ollenkaan? itse lehti kyllä vaikuttaa näin nopeasti selattuna erittäin mielenkiintoiselta.

Moi!

PikCard piti kyllä tulla. Sait pikaviestiä.
calf
01.06.2007 15:14:45

pitikö sen lehden mukana tulla joku PikCard plektrakortti??
Kyllä kai siinä pitäisi olla, katso lehden välistä. Mutta eipä niillä plekuilla mitään tee kyllä. =)
There are no wrong notes
oiva tumpeloinen
01.06.2007 15:16:54
Kyllä kai siinä pitäisi olla, katso lehden välistä. Mutta eipä niillä plekuilla mitään tee kyllä. =)

Mikä sen kortin idea muuten on? Ottaa ne muovitetu pahvit pois ja laittaa oikeita pläriä tilalle? Koitin sellaistakin vaihtoehtoa, mutta eipä ollut kolot sopivan kokoisia. Jollekin mallille ehkä mahdollisesti.....
GuitarFan
01.06.2007 15:17:21

Juu ei ne ammattilaisille työkaluiksi ole tarkoitettu, vaan paremmin hätävaraksi lompakkoon, tai keräilyyn. Tulossa on tosin PRO-PikCard jossa on kunnon plekut.
käsi
02.06.2007 16:26:49

Juu ei ne ammattilaisille työkaluiksi ole tarkoitettu, vaan paremmin hätävaraksi lompakkoon, tai keräilyyn. Tulossa on tosin PRO-PikCard jossa on kunnon plekut.

tuleeko noito PRO-Pikcardeja sitten joskus lehden mukana?
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
GuitarFan
04.06.2007 23:36:23

tuleeko noito PRO-Pikcardeja sitten joskus lehden mukana?

Vois tehdä jonkun spesiaalijutskan vaikka jäsenille ainoastaan. PRO-pikcard on ihan uus jutksa eikä niitä taida vielä olla markkinoilla. Seurataan tilannetta.
Herba
05.06.2007 00:19:24 (muokattu 05.06.2007 00:20:22)
Nonih, ketjun innoittamana laiton tilauksen samantien menemään :) Ilmeisesti tuo jo ilmestynyt 1. numero tulee kanssa vaikka nyt vasta tilasin? Niin ainakin ymmärsin kun valitsin sen "alkaen 1. numerosta". Nyt sitten odotellaan laatulukemista :)

e. Itseasiassa tuo taitaa aika itsestään selvä juttu olla jos kerran olen sen ekan numeron myös valinnut lähetettäväksi. Väsyttää -_-
Missä pillini on?!
ire25
05.06.2007 20:23:33
e. Itseasiassa tuo taitaa aika itsestään selvä juttu olla jos kerran olen sen ekan numeron myös valinnut lähetettäväksi. Väsyttää -_-

tulee se eka numero jos kerta valitsit sen, niin mullekkin tuli. sain tänään ne pikcardit. täytyy sanoa että on hyvää asiakaspalvelua heiltä.
qtm
07.06.2007 13:02:04
tilasin ja maksoin lehden eilen. koska pääsen katsomaan sivustoja jäsenalueelle?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)