Jostain syystä 'Siltanen' ei tykänny illalla valvojana siitäkään ku päästelin hulluja avaruusääniä ja annoin Hakkaraisen hoitaa vahvarin säädöt :D Mä oon ens kesäks hakemassa tonne Halliin lentomekaanikoks. Eikös siellä siis oo käytännössä kattoen vapaata joka päivä neljästä etiäpäin siinä opiskeluaikana? Teknillisen puolelta en tiiä tarkemmin toimintaa, mutta eiköhän se Suomen rennoimpia AUKkeja oo. P-kauden jälkeen ei oo hätää etteikö pääsis tarpeeks soittelemaan. You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! |
Itse tuli vuosi vietettyä valtionvankilassa. Voisin melkeinpä sanoa, että kehityin järkyttävän paljon tuon vuoden sisällä... Ekoilla lomilla kitara/basso EI totellut käsiä ja motoriset käskyt eivät aivan löytäneet tietään päästä nakkeihin, mutta se olikin oikeastaan ainut kerta. Intoa ehti kertyä soittamiseen suhteellisen paljon, kun itsekkin olin vuoden aikana enemmän kiinni kuin auki (tai no ensimmäiset puolivuotta, pieni intti liioittelu on aina paikallaan). Sitten kun pääsit reenikselle, avasit ensimmäisen lordin ja pistit E:n soimaan noin 150:llä desibelillä, niin kyllä se aina mitä kokeili vaan lähti aika saatanan tavalla vaan tulemaan...henkimaailman juttuja?!? Pointtina siis, että soittamattomuus ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole huono asia, taitaapi tosin olla aika soittajakohtaista. ps. Huvitti tuo käyttämäsi termi aloituspostissa; 'Soittotaito puolessa vuodessa'... Se on se valtio joka päättää ;) "ASENTO - 362 KUNNES TOISIN MÄÄRÄTÄÄN, JOUKKUE" www.mikseri.net/damour |